IKM UKE 25

CD 5 :) startet også å teste etter EL i dag. Den har som regel kommet på CD 9-11 :) Men livredd for å gå glipp av den :P

Pleier dere alltid få eggløsningsslim? CD 14 her, ingen antydning:shifty: Fikk masse forrige syklus...

Ser ut til at denne syklusen mulig utgår.. Opererte jo vekk galleblæren sist onsdag og har trolig fått arrbrokk. Skal på sykehuset mest sannsynlig imorgen pga dalende form og smerter, men lyder ikke lovende for eggløsningen som er forventet neste helg nei... Kjipt ja :(

Fortsatt el lignende symptomer her i gården. Litt som om man har hatt full blære, og endelig vært på do. Sånt trykk nedi der :hilarious: det har jeg hver mnd rundt EL, men som oftest med smerter i tillegg. Ikke noe sånt nå, bare veldig ubehag. Kan jeg faktisk få el allerede nå? :nailbiting: testene kommer ikke før i morgen :arghh: skulle kjøpt på vei hjem fra jobb :banghead: Kanskje jeg må begynne med disse pinnene jeg ser så mange bruker her. Og se evt stigning :bored:

Har samme symptomer som deg, så tror EL er på vei her. Venter bare på at smertene skal ta seg opp. Så vil tro det kommer et par dager tidligere enn antatto_O

Har samme symptomer som deg, så tror EL er på vei her. Venter bare på at smertene skal ta seg opp. Så vil tro det kommer et par dager tidligere enn antatto_O
Kjekt at kroppen gir beskjed :joyful: Hadde 40 dager lang syklus sist, så blir imponert hvis jeg faktisk har el nå allerede :hilarious: Men det hadde jo vært strålende! La inn aksjer sånn just in case :dance008

Kjekt at kroppen gir beskjed :joyful: Hadde 40 dager lang syklus sist, så blir imponert hvis jeg faktisk har el nå allerede :hilarious: Men det hadde jo vært strålende! La inn aksjer sånn just in case :dance008

40 dager ja, da blir det mye venting. Som om ikke det er nok venting fra før av:wacky:

Samboeren er veldig opptatt at det skal være aksjelegging annenhver dag, siden det var et som funket sist

Kroppen min surrer :( eg har masse rar utflod, puppene er ømme og i går begynte eg å blø litt. Men eggløsningstestene er negative. Så glad eg har gynekolog time i dag så han får sjekka ka denne kroppen driver på med :confused:

40 dager ja, da blir det mye venting. Som om ikke det er nok venting fra før av:wacky:

Samboeren er veldig opptatt at det skal være aksjelegging annenhver dag, siden det var et som funket sist

Heldig du er der da ! Mannen her ønsker at eg sjekker etter eggløsning fordi han orker ikkje sex annenhver dag i 2 uker :hilarious:

Pleier dere alltid få eggløsningsslim? CD 14 her, ingen antydning:shifty: Fikk masse forrige syklus...

Eg har hatt mer de siste mnd av prøvingen enn de første trur eg :) kanskje man noen ganger får det mens spermen kjem ut så det vanskelig å se forskjell ? :hilarious:

Jeg har noen ganger manglet dette :( Men har og lest om folk som ikke har merket og ha det men likevel blitt gravid den syklusen :)
Oppløftende! Takk for svar:)

Eg har hatt mer de siste mnd av prøvingen enn de første trur eg :) kanskje man noen ganger får det mens spermen kjem ut så det vanskelig å se forskjell ? :hilarious:
Haha, ikke godt å si:p Jeg hadde hauger sist, så ut som en slimproppen den ene dagen. Så hadde liksom håpa det ville bli sånn hver syklus. Orker ikke enda lengre syklus i hvert fall....

Nå har jeg kjøpt meg strimmel el test. Må finne ut om det faktisk har vært el her så tidlig, eller om kroppen tuller med meg :banghead: Er det sånn at hvis det har vært noe stigning nå, så er streken litt sterkere enn den ville vært halvannen uke før egentlig el? :p eller vil den ikke vise noe hvis det er over? Liker digital jeg, men den sløser jeg ikke nå :laughing002

Heldig du er der da ! Mannen her ønsker at eg sjekker etter eggløsning fordi han orker ikkje sex annenhver dag i 2 uker :hilarious:

Nei det er jo ikke alltid like lett i en hektisk hverdag:smiley-ashamed004 Jeg trenger litt mer søvn enn han gjør så det er ikke alltid et går.

Trur EL kommer noen dager tidligere her og vi skal bort fra i morgen til mandag, passer dårlig:happy090

Kroppen min surrer :( eg har masse rar utflod, puppene er ømme og i går begynte eg å blø litt. Men eggløsningstestene er negative. Så glad eg har gynekolog time i dag så han får sjekka ka denne kroppen driver på med :confused:

Hvordan gikk det på skjekk idag? Hadde de noe nyttig og si om den rare oppførselen?

Hei! Jeg har oppholdt meg i uke 24 til nå, men tror nesten jeg må over hit nå. Tror ikke jeg er i rute til å få el på søndag, så da sier vi følgende:

Hennie88 - 32 - PP2 etter MA - B1 - EL 01.06 - IKM 15.06

Og så må jeg bare si en ting om eggløsningsslim! Overalt på forumet ser jeg det er mange som «stresser» med at de ikke finner dette slimet. Da jeg ble gravid tidligere i år merket jeg ikke noe som helst av eggløsningsslim, så det kan klaffe likevel ;) Betyr ikke at man ikke har det, men det holder seg kanskje bare på innsiden.

Ma3 - 37 - PP2 - 2 - 09.06- 20.06

Blir med i forumet denne runden:happy: Tok ut spiralen i mai, fikk mens og satte igang prøvinga. Store forventninger! Fikk to steker i går, var tidlig og hyppig på testinga, og sååå glad for klaff på første! Idag, 11dpo kom tanta altfor tidlig, kun 20 dagers syklus ble:( For en nedtur!

Har to fra før som har blitt til uten videre planlegging, tidlig tester og binging i forum. Har vært så gøy, fint og godt å følge med dere siste mnd:Heartpink joiner;)

Satser på mars baby 2021:dummy1::dummy:

:D
Hvordan gikk det på skjekk idag? Hadde de noe nyttig og si om den rare oppførselen?

takk som spør ! Oppdatere i dagboken så glemte å legge inn noe her :hilarious: har polypper ! Man kan bli gravid med det , men det kan også vere en god årsak til koffor eg ikkje har blitt gravid. Skal inn på sjukehuset å fjerne de, å siden eg alikavel skal i narkose har gynekologen også spurt om de kan ta en kikkhulsoperasjon for å se på eggstokkene osv!

Føler eg kan slappe litt mer av no med dette, tenker at eg sikkert ikkje blir gravid før polyppene er fjernet så skal prøve å ikkje teste etter graviditet å heller bare nyte sommeren :D kommer til å teste etter eggløsning da siden egget kan feste seg til tross for desse dumme klumpene i livmora mi ;) dei er ikkje farlige da , er også årsaken til mellom blødningene mine, han var usikker på ka som gjorde til smertene da, var ingen cyster :D

:D

takk som spør ! Oppdatere i dagboken så glemte å legge inn noe her :hilarious: har polypper ! Man kan bli gravid med det , men det kan også vere en god årsak til koffor eg ikkje har blitt gravid. Skal inn på sjukehuset å fjerne de, å siden eg alikavel skal i narkose har gynekologen også spurt om de kan ta en kikkhulsoperasjon for å se på eggstokkene osv!

Føler eg kan slappe litt mer av no med dette, tenker at eg sikkert ikkje blir gravid før polyppene er fjernet så skal prøve å ikkje teste etter graviditet å heller bare nyte sommeren :D kommer til å teste etter eggløsning da siden egget kan feste seg til tross for desse dumme klumpene i livmora mi ;) dei er ikkje farlige da , er også årsaken til mellom blødningene mine, han var usikker på ka som gjorde til smertene da, var ingen cyster :D

Det e jo fint å finne ut av at det er noe som er enkelt å fikse opp i, istedenfor at du får beskjed om at alt er fint og de ikke finner en grunn.
Så da får man krysse fingrene for at det blir fart på sakene etter polyppene er fjernet:D

Det e jo fint å finne ut av at det er noe som er enkelt å fikse opp i, istedenfor at du får beskjed om at alt er fint og de ikke finner en grunn.
Så da får man krysse fingrene for at det blir fart på sakene etter polyppene er fjernet:D

Ja satser på det :D

Back
Topp