IKM UKE 25

:happy090
Åå gjett om eg er glad for digital eggløsningtest ! Den slo plutselig ut positiv ! Sist mnd hadde eg tre dager med fertile dager med blinkene fjes ! Ka skjer , skal ha eggløsning onsdag neste uke egentlig. Men gynekologen så jo at det skulle skje innen ett par dager !

Dette er så perfekt, mannen har ferie de neste sex dagene hehe !! Kunne ikkje blitt bedre :D så nå håper eg bare at egget vil feste seg inni mellom polyppene :D

Jeg tester også med digital. Pleier å ha 2-3 dager med blinkefjes før det blir fast, men denne gangen hadde jeg kun én dag med blinkefjes i går og så ble den fast allerede i dag.. Så EL kommer en dag før antatt virker det som

:happy090

Jeg tester også med digital. Pleier å ha 2-3 dager med blinkefjes før det blir fast, men denne gangen hadde jeg kun én dag med blinkefjes i går og så ble den fast allerede i dag.. Så EL kommer en dag før antatt virker det som

så herlig ! Er så digg når den kjem raskt ! :D Da får man liksom gjort det man kan den mnd så er det bare å smøre seg med tolmodighet i dagene etterpå :p

Last edited:
Her kom EL heldigvis litt tidligere enn forrige to sykluser :) El skal være i dag. Cd 18, mot 21-22 de forrige syklusene. Så da er det bare å vente og håpe. Fikk heldigvis hoppet i høyet både i går og i forgårs, så krysser fingre og tær. Vet ikke om jeg får lokket mannen med på en runde til i dag.. er så dritt med sex man føler er påtvunget og plikt, og ikke fordi man faktisk har lyst.

Tror EL er i rute her, mistenker at den var igår men er litt usikker. Fortsatt ubehag i venstre side idag pluss vondt i korsryggen.

Bare å prøve å smøre seg ned tålmodighet fram til man kan teste :smiley-angelic006

Fikk første positiv test i går morges, så rent teknisk sier man vel da at eggløsning er i dag. Likevel føler jeg at det var i går! I går var det masse el-smerter, voldsomme stikk på kvelden og veldig oppblåst, og i dag er kroppen helt tilbake til normalen. Kjenner ingenting :) Testet ikke søndag kveld (fordi jeg drakk så mye vann), så i teorien kan det jo hende jeg hadde fått positiv test da også og at egget slapp i går kveld. Hva tror dere? Har uansett lagt inn nok av aksjer så det er ikke såå viktig, men vil jo så veldig gjerne telle 1 DPO i dag hvis det er i dag ;)

Fikk første positiv test i går morges, så rent teknisk sier man vel da at eggløsning er i dag. Likevel føler jeg at det var i går! I går var det masse el-smerter, voldsomme stikk på kvelden og veldig oppblåst, og i dag er kroppen helt tilbake til normalen. Kjenner ingenting :) Testet ikke søndag kveld (fordi jeg drakk så mye vann), så i teorien kan det jo hende jeg hadde fått positiv test da også og at egget slapp i går kveld. Hva tror dere? Har uansett lagt inn nok av aksjer så det er ikke såå viktig, men vil jo så veldig gjerne telle 1 DPO i dag hvis det er i dag ;)

Tenker det samme som deg og at du er 1 dpo i dag :D

EL skal vel være første dag testen blir negativ igjen etter å ha vært positiv. Så selv om du hadde hatt positiv test søndag kveld, ville ikke det hatt noe å si for når du skal telle dpo fra.

Jeg har også el-symptomer hovedsaklig FØR el, og ikke i det egget slipper. Gjerne i mange dager før, bare sånn for moro skyld..

Kjenner jo nå at eneste konsekvensen av å tenke 1 dpo dag er at jeg kommer til å begynne og teste for tidlig:hilarious: Men det hadde jeg vel gjort uansett! Haha
Tar vel en test om et par dager du da:hilarious::hilarious::hilarious:

Maksimal på monitoren idag :joyful:
Så da er det bare en ting som gjelder ikveld :dance008
Sex fredag, søndag og idag må vel være innafor :dance018

Maksimal på monitoren idag :joyful:
Så da er det bare en ting som gjelder ikveld :dance008
Sex fredag, søndag og idag må vel være innafor :dance018

eg hadde tatt de neste 2 dagene også siden eggløsning kan komme 48 timer etter maksimal :p

Ingen tegn til EL her :( kan knapt se teststreken på EL testene, men forrige mnd gikk det under 12 timer fra nesten ingen strek til nesten positiv så stresser ikke enda, bare litt utålmodig :p Forsåvidt kun på cd9 i dag, og tipper EL ikke kommer før torsdag-søndag en gang, så litt tidlig å bli utolmodig og :hilarious:

Ikke noe tegn her heller:wtf: Nå kan jeg angre på at jeg ikke kjøpte EL-tester... Var så fornøyd siden jeg fikk så mye EL-slim første PP, og merka at den var over pga ømme nippler. Men denne runden har det ikke vært noen tegn til noe som helst. Flo sier jeg har EL i dag, men det er ikke godt å si. Skal i hvert fall ikke stå på innsatsen, har hatt sex hver dag i en uke og fortsetter nok ett par dager til for å sikre oss:cool:

EL skal vel være første dag testen blir negativ igjen etter å ha vært positiv. Så selv om du hadde hatt positiv test søndag kveld, ville ikke det hatt noe å si for når du skal telle dpo fra.

Jeg har også el-symptomer hovedsaklig FØR el, og ikke i det egget slipper. Gjerne i mange dager før, bare sånn for moro skyld..

Dette stemmer ikke :) Eller - for mange gjør det det fordi majoriteten har negativ test raskt, men EL er den dagen eller dagen etter første positive :)

Dette stemmer ikke :) Eller - for mange gjør det det fordi majoriteten har negativ test raskt, men EL er den dagen eller dagen etter første positive :)

Enig. Hadde jeg f.eks hatt positiv test i 3 dager så er det jo ikke EL på dag 4. Mer sannsynlig med EL dagen etter første positive test.

Vedlegg

• DD7A3F19-7AA1-41B5-A14D-9FE73E8A95A4.jpeg
    DD7A3F19-7AA1-41B5-A14D-9FE73E8A95A4.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 61
Syklusdag 12 her, negativ test (som forventet). Anslår positivt fredag eller lørdag. Og eggløsning lørdag på dag 16. Mannen er dog bortreist fredag til lørdag, men får se hva det blir til. Vi er jo ikke skrive prøvere må jeg minne meg selv på ;) (mer vi ser hva som skjer + litt tabletter..)

Skal til legen imorgen så får diskutert kulen i magen og hva jeg må gjøre med den :shifty:

21BDADE2-14A8-4EA5-9194-4E1FFDD5D1F6.jpeg

Back
Topp