Får vente og se Tester i allefall morgen og kveld neste dagene Bare håper den kommerkanskje du får en rask topp som eg gjorde denne mnd !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vente og se Tester i allefall morgen og kveld neste dagene Bare håper den kommerkanskje du får en rask topp som eg gjorde denne mnd !
Åå gjett om eg er glad for digital eggløsningtest ! Den slo plutselig ut positiv ! Sist mnd hadde eg tre dager med fertile dager med blinkene fjes ! Ka skjer , skal ha eggløsning onsdag neste uke egentlig. Men gynekologen så jo at det skulle skje innen ett par dager !
Dette er så perfekt, mannen har ferie de neste sex dagene hehe !! Kunne ikkje blitt bedre så nå håper eg bare at egget vil feste seg inni mellom polyppene
Jeg tester også med digital. Pleier å ha 2-3 dager med blinkefjes før det blir fast, men denne gangen hadde jeg kun én dag med blinkefjes i går og så ble den fast allerede i dag.. Så EL kommer en dag før antatt virker det som
så herlig ! Er så digg når kjem raskt ! Da får man liksom gjort det man kan den mnd så er det bare å smøre seg med tolmodighet i dagene etterpå
Fikk første positiv test i går morges, så rent teknisk sier man vel da at eggløsning er i dag. Likevel føler jeg at det var i går! I går var det masse el-smerter, voldsomme stikk på kvelden og veldig oppblåst, og i dag er kroppen helt tilbake til normalen. Kjenner ingenting Testet ikke søndag kveld (fordi jeg drakk så mye vann), så i teorien kan det jo hende jeg hadde fått positiv test da også og at egget slapp i går kveld. Hva tror dere? Har uansett lagt inn nok av aksjer så det er ikke såå viktig, men vil jo så veldig gjerne telle 1 DPO i dag hvis det er i dag
Fikk første positiv test i går morges, så rent teknisk sier man vel da at eggløsning er i dag. Likevel føler jeg at det var i går! I går var det masse el-smerter, voldsomme stikk på kvelden og veldig oppblåst, og i dag er kroppen helt tilbake til normalen. Kjenner ingenting Testet ikke søndag kveld (fordi jeg drakk så mye vann), så i teorien kan det jo hende jeg hadde fått positiv test da også og at egget slapp i går kveld. Hva tror dere? Har uansett lagt inn nok av aksjer så det er ikke såå viktig, men vil jo så veldig gjerne telle 1 DPO i dag hvis det er i dag
Tenker det samme som deg og at du er 1 dpo i dag
Tar vel en test om et par dager du daKjenner jo nå at eneste konsekvensen av å tenke 1 dpo dag er at jeg kommer til å begynne og teste for tidlig Men det hadde jeg vel gjort uansett! Haha
Tar vel en test om et par dager du da
Maksimal på monitoren idag
Så da er det bare en ting som gjelder ikveld
Sex fredag, søndag og idag må vel være innafor
EL skal vel være første dag testen blir negativ igjen etter å ha vært positiv. Så selv om du hadde hatt positiv test søndag kveld, ville ikke det hatt noe å si for når du skal telle dpo fra.
Jeg har også el-symptomer hovedsaklig FØR el, og ikke i det egget slipper. Gjerne i mange dager før, bare sånn for moro skyld..
Dette stemmer ikke Eller - for mange gjør det det fordi majoriteten har negativ test raskt, men EL er den dagen eller dagen etter første positive