IKM UKE 25

Hva tror dere, er det håp?:hilarious: De grønne markeringene er aksjelegging. Skulle optimalt sett gjort det i dag og, men i dag sees vi ikke i våken tilstand så da blir det ingenting. Kan satse på en bonusrunde i morgen i tilfelle egget slapp i dag :p

Vedlegg

• FFD53645-0650-4226-8DE4-22193ABFB492.jpeg
    FFD53645-0650-4226-8DE4-22193ABFB492.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 92
Melder meg inn her jeg også, etter at jeg har innsett at syklusen faktisk er på 21 dager og ikke 28. Har lagt inn aksjer feil i 2 mnd. :finger:

Hadde en MA i mars, og etter det har det vært mye tull med syklusen, så prøver for første gang å teste EL nå.

Tusenfryden - 33 - PP2 (etter MA) 6PP tot - B1 - EL ca 8/6 - IKM 21.6

Hva tror dere, er det håp?:hilarious: De grønne markeringene er aksjelegging. Skulle optimalt sett gjort det i dag og, men i dag sees vi ikke i våken tilstand så da blir det ingenting. Kan satse på en bonusrunde i morgen i tilfelle egget slapp i dag :p

Om du ikke blir gravid skal det ikke stå på innsatsen i hvert fall.

Tok min første el test noensinne nå nettopp. Var ikke positiv men godt synlig strek, så håpe på positiv iløpet av uken:Heartred:Heartred Har aldri prøvd el tester før, så det var UTROLIG gøy å se to streker selv om det ikke var positiv :D Vi er i pp6, og mannen måtte innrømme at han også syntest det var kjempegøy med to streker, og at han gledet seg til det var to positive streker på graviditetstest en vakker dag:love7 Lykke til alle sammen, snart er de fleste av oss i DPO land :D

1 dpo!:dance018:dance018:dance018
Og jeg er allerede i gang med murringer, i tillegg til støl i korsryggen. Da blir dette lange dager i påvente av testing kjenner jeg:hilarious:

1 dpo i følge Flo. Kjenner altså nada niks denne ganga:shifty::p Ingenting ifbm EL, og ikke har jeg fått ømme nippler som sist. Håper jeg har hatt EL da:rolleyes: Er på CD 20....

Dpo 3 og Super ømme pupper som starta i går ! Ahh blir lang venting her og! Lurer på om det var akupunktur og soneterapi timen i går som har gjort puppene så sinnsykt ømme så tidlig. Han jobber jo med hormonsystemet, også har eg to sånne klumper i ørene som presser på hver sin nerve fram til fredag. Er vondt ! Alt man gjør i håp om baby :love017

1 dpo i følge Flo. Kjenner altså nada niks denne ganga:shifty::p Ingenting ifbm EL, og ikke har jeg fått ømme nippler som sist. Håper jeg har hatt EL da:rolleyes: Er på CD 20....

Jeg kjenner som regel ikke noe ifbm EL. Noen måneder kan jeg kjenne litt mensmurring, men som regel ikke. Denne måneden har jeg kun kjent at det var skikkelig ømt og vondt når toåringen hoppet opp på magen min mens jeg lå på gulvet, og skulle ro til fiskeskjær. Ellers nada. Men har hatt en god del el-slim, og knall positiv el-test i to dager.

Forrige gang jeg ble gravid, hadde jeg null tegn på el annet enn positiv el-test den måneden jeg faktisk ble gravid. (Veldig glad nå for at jeg førte så detaljert journal over prøvingen sist :p )

Dette stemmer ikke :) Eller - for mange gjør det det fordi majoriteten har negativ test raskt, men EL er den dagen eller dagen etter første positive :)

Ah, da har det endret seg siden sist jeg var prøver. Da sto det nemlig flere steder at EL var første dag med negativ test, og at man måtte teste helt til man fikk negativ test for å være sikker på når el var.

Men veldig greit om man slipper, da. Jeg har gjerne positiv test i minst to dager, så greit om jeg kan spare et par strimler på å slutte å teste i det jeg får en som er positiv.

Jeg kjenner som regel ikke noe ifbm EL. Noen måneder kan jeg kjenne litt mensmurring, men som regel ikke. Denne måneden har jeg kun kjent at det var skikkelig ømt og vondt når toåringen hoppet opp på magen min mens jeg lå på gulvet, og skulle ro til fiskeskjær. Ellers nada. Men har hatt en god del el-slim, og knall positiv el-test i to dager.

Forrige gang jeg ble gravid, hadde jeg null tegn på el annet enn positiv el-test den måneden jeg faktisk ble gravid. (Veldig glad nå for at jeg førte så detaljert journal over prøvingen sist :p )
Hadde hauger av EL-slim forrige syklus, så er jo fort at man sammenlikner:wacky:
Kan kanskje satse på at null symptomer er gull da;)
Hehe, ja, det er nok kjekt å ha!!

Endelig begynner min EL test å få antydninger til å bli positiv :) Håper den blir det i kveld :) :)

Negativ EL-test idag også, som forventet. Den snur plutselig så tipper fredag eller lørdag.

Ble ikke klokere av legen, mest sannsynlig har jeg ett arrbrokk, men de vil avvente. Burde jo bare fått den ultralyden de lovte på sykehuset når jeg var der søndag.. Ny legetime fredag 12/6, men må jo bestemme meg raskt hva jeg gjør denne runden med EL. Vi prøver ikke aktivt, men mannen er svæææært giret på kos etter 2 uker uten og vi "lar det som kan skje skje".

Huff, det blir interessante dager fremover. Kun 2 dpo i dag og hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd mensen var 1-2 dager unna:happy090 I tillegg er korsryggen fortsatt sår... Helt utrolig hva kroppen og hodet klarer å få til disse dpo-dagene.

Titter litt innom her også jeg :) noen av appene mine mener nemlig at IKM er søndag uke 25.
Sniker litt her sånn i tilfelle :D

Huff, det blir interessante dager fremover. Kun 2 dpo i dag og hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd mensen var 1-2 dager unna:happy090 I tillegg er korsryggen fortsatt sår... Helt utrolig hva kroppen og hodet klarer å få til disse dpo-dagene.

Uff ja eg er 4 dpo i dag og puppene stikker noe helt sykt ! Er også kvalm haha uff :hilarious:

Har ikkje tatt El test ennå for vente ikkje El før lørdag/søndag så heldige dokke som allerede er i dpo land

Back
Topp