IKM UKE 25

Nå har jeg kjøpt meg strimmel el test. Må finne ut om det faktisk har vært el her så tidlig, eller om kroppen tuller med meg :banghead: Er det sånn at hvis det har vært noe stigning nå, så er streken litt sterkere enn den ville vært halvannen uke før egentlig el? :p eller vil den ikke vise noe hvis det er over? Liker digital jeg, men den sløser jeg ikke nå :laughing002

eg kjører på med digital eg for å vere sikker, så ser eg når første stigning starter :D hehe

Ka ble strimmel testen din ? :D

Åå gjett om eg er glad for digital eggløsningtest ! Den slo plutselig ut positiv ! Sist mnd hadde eg tre dager med fertile dager med blinkene fjes ! Ka skjer , skal ha eggløsning onsdag neste uke egentlig. Men gynekologen så jo at det skulle skje innen ett par dager !

Dette er så perfekt, mannen har ferie de neste sex dagene hehe !! Kunne ikkje blitt bedre :D så nå håper eg bare at egget vil feste seg inni mellom polyppene :D

Når el testen min er positiv har eg pleid å legge inn el den dagen, gjør dokke det samme eller tar dere dagen / 2 dager etterpå ?

Last edited:
eg kjører på med digital eg for å vere sikker, så ser eg når første stigning starter :D hehe

Ka ble strimmel testen din ? :D
Det var nesten ikke strek på den :hilarious: så kroppen har sikkert lurt meg. Pleier å bruke smilefjes jeg og, men har ikke opplevd blinkende fjes? Er det en annen digital det? :bored:

Når el testen min er positiv har eg pleid å legge inn el den dagen, gjør dokke det samme eller tar dere dagen / 2 dager etterpå ?
Jeg legger inn positiv test på appen, så legger den inn EL som oftest dagen etter tror jeg :dontknow legger jeg inn ny positiv dagen etter, så forskyver den.

Jeg legger inn positiv test på appen, så legger den inn EL som oftest dagen etter tror jeg :dontknow legger jeg inn ny positiv dagen etter, så forskyver den.

å på min app ligger den inn samme dag ! Kossen app bruker du ?

Last edited:
eg har clearblue sin advance den blinker først så får den 2 dager med smilefjes som står fast :D utenom denne gangen da, hadde plutselig en rask topp !

denne https://clearblueshop.no/produkt/clearblue-digital-egglosningstest-med-dobbel-hormonindikator/
Ååå. Se der ja. Jeg bruker bare den vanlige. Siden jeg vanligvis kan kjenne når el kommer, så har den egentlig fungert greit. Men hvis det blir tull her igjen, så er sikkert den du bruker noe å prøve :D

Bruker Flo. Du da? Syns den er grei, men finnes sikkert bedre apper der ute.

ååå visste ikkje at man kunne legge inn el test der ! Gjordet det no :D da la den inn el i morgen :D jippii!!

har brukt flo og cycles og iphone sin hahahhaa :hilarious::hilarious:

Ååå. Se der ja. Jeg bruker bare den vanlige. Siden jeg vanligvis kan kjenne når el kommer, så har den egentlig fungert greit. Men hvis det blir tull her igjen, så er sikkert den du bruker noe å prøve :D

ja denne mnd viste den ikkje blink da kun full positiv i dag :D:p

Slenger meg på her:happy:

Nagini - 30 - PP? - B3 - EL 31/5 - IKM 15/6

Usikker på PP. Har prøvd siden januar-19, men har hatt SA uke 6 og MA uke 14 i mellomtiden, så jeg orker ikke regne på antall PP;)
Har tidligere måtte gå på Primolut, Letrozol, Puregon, Ovitrelle og tett oppfølging med UL for å bli gravid, men denne gangen var det kun trippel dose Letrozol og Ovitrelle som skulle til (+ nylig vektnedgang). Fikk positiv EL-test og satte Ovitrelle i dag:Heartred

Synes dette er ganske interessant. Ser jo at noen skriver at eggløsning skjer først når testen har blitt negativ igjen, men vet vi hva som faktisk er riktig? Har noen snakket med fagfolk om dette?

Vedlegg

• D8DBFE01-709C-4DF9-A65D-2D1801B4672D.jpeg
    D8DBFE01-709C-4DF9-A65D-2D1801B4672D.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 90
Synes dette er ganske interessant. Ser jo at noen skriver at eggløsning skjer først når testen har blitt negativ igjen, men vet vi hva som faktisk er riktig? Har noen snakket med fagfolk om dette?

Ved IVF (hvor eggløsning er essensielt for å sette inn et egg på riktig dag eller inseminere riktig dag) regnes dagen med positiv test som eggløsningen :)

*sniker fra uke 24*
Og da er det første positive test?

Ja stemmer :)

Har du for eksempel blasto settes det inn 5 dager senere. EL søndag = innsett fredag osv :) Derfor det for mange er krise med eggløsning mandag og tirsdag med blasto som betyr innsett helg/avbrutt.

Last edited:
CD 9 og El testen er fortsatt helt blenda, den pleier å bygge seg opp med en svak strek i flere dager før positiv test :( Har hatt positivt test sånn ca CD 10-12 :)

CD 9 og El testen er fortsatt helt blenda, den pleier å bygge seg opp med en svak strek i flere dager før positiv test :( Har hatt positivt test sånn ca CD 10-12 :)

kanskje du får en rask topp som eg gjorde denne mnd ! :D

Back
Topp