IKM UKE 25

Her skjer det ting, regner med EL i morgen. Har mange typiske symptomer på EL også, og føler meg generelt mye mer optimistisk på at det skal gå denne mnd enn jeg gjorde forrige mnd. Tenk om det skulle resultere i en liten februar/mars baby :love7

20200606_112919.jpg

3 dpo idag...dagene går så saaakte!! :dead: testetrangen har allerede meldt sin ankomst:hilarious: jeg vil vite nååå! :hilarious::smiley-angelic001

3 dpo idag...dagene går så saaakte!! :dead: testetrangen har allerede meldt sin ankomst:hilarious: jeg vil vite nååå! :hilarious::smiley-angelic001

EL trolig idag og allerede utålmodig :P

Jeg måtte tilbake i tidligere ikm-gruppe fra da jeg ble gravid (mistet) for å sjekke eventuelle symptomer. Da hadde jeg fra få dager dpo vondt i korsryggen, frøs veldig, og måtte på toalettet om natta - som aldri skjer ellers. Også nå har jeg vondt i korsryggen og jeg fryser, så plutselig ble det mer spennende!! Har dessverre ikke vært på do om natta enda:hilarious: Men har også murringer som kommer og går, så jeg ryker vel på en test onsdag 8 dpo selv om jeg egentlig ikke vil... :p

Enig!! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente en uke til. Kommer sikkert ikke til å skje heller:hilarious: Når planlegger du første test?
Nei altså...røk jo på en test idag, tiiiiiilfelle jeg hadde el tidligere :hilarious::laughing001 fatter ikke at jeg gidder en gang :laughing021 nå skal jeg vente til tiiidligst onsdag 7 dpo, men helst torsdag 9 dpo:angelic: du da?

Melder meg på her jeg.

Oregano - 29 år - PP2 - B1 - EL 3/6 - IKM 17/06

Føler ikke at vi traff helt med tidspunktet for sex denne gangen. Hadde sex på dag 15, fikk positiv EL-test dag 17 og hadde sex på dag 18 og 19. Krysser fingrene for at vi traff.
Gleder meg til å følge alle sammen på denne reisen vi er på :love017 Man blir litt gal merker jeg :angel7

Nei altså...røk jo på en test idag, tiiiiiilfelle jeg hadde el tidligere :hilarious::laughing001 fatter ikke at jeg gidder en gang :laughing021 nå skal jeg vente til tiiidligst onsdag 7 dpo, men helst torsdag 9 dpo:angelic: du da?

Haha akkurat som meg forrige syklus! Det var så tullete, testet nesten daglig fra 4 dpo:hilarious: Tanken var at jeg IKKE skulle gå glipp av den aller første svaaaake streken. Orker ikke samme opplegget denne gangen, så jeg håper jeg holder til torsdag 9 dpo. Men vet samtidig at det fort kan skje en pretest onsdag bare for å sjekke at strimlene har oppsugingsevne:hilarious::hilarious:

Dere med peiling på EL tester: kan toppen ha vært så kort at den ikke ble fanget opp..? Test kl 7 var sterkere enn den nederst, den øverste er tatt kl 12 og den nederste nå (svakest på flere dager). Kan toppen ha vært? Skal teste en gang til ikveld just in case - og kan jo fort være EL ikke kommer heller tross alle tegnene.

561B026C-49F3-423A-8D9A-AF744F462222.jpeg

6 dpo i dag og nærmer seg testing :gen014 Skal prøøve å holde meg til fredag, 12dpo :laughing002

Tok en test nå kun for å sondere skygge-terrenget, nå som jeg vet det er for tidlig å få strek (4 dpo). Er jo litt nedslående da jeg vet jeg ville fått et håp hvis jeg hadde fått denne 10 dpo f.eks... Frister litt å vente «lenge» med å teste pga. det. Vet ikke om det blir tydelig når jeg laster opp her, men var ikke veldig vanskelig å se :(

Vedlegg

• F68682B6-A41F-4C11-A898-96B88356DD55.jpeg
    F68682B6-A41F-4C11-A898-96B88356DD55.jpeg
    32 KB · Visninger: 82
Bare 4 dpo, jeeeez, føles som 4 år :D Enda maaaange dager til jeg kan svi av tester. Nå fikk vi truffet skikkelig med prøvingen i hvert fall, og en helt crazy eggløsning (veldig tydelig for å si det mildt). Så spørs det da ...

Hvordan klare å tenke på noe annet? :rolleyes:

Fryser er sliten å vondt nederst på ryggen. + veldig rar i magen( mens smerter eller ubehag ved eggstok høyre side) kan det være tidelig tegn på at egget fester seg?

Back
Topp