Søren heller, våknet i dag og trodde det var 5 dpo, men så er det bare 4.... Går så treigt.
Enig
Det er tydeligvis å være i DPO land som skal til for til for at helga ikke skal gå så fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søren heller, våknet i dag og trodde det var 5 dpo, men så er det bare 4.... Går så treigt.
3 dpo idag...dagene går så saaakte!! testetrangen har allerede meldt sin ankomst jeg vil vite nååå!
Haha jaja, plutselig er det våres tur til å tyde testerEL trolig idag og allerede utålmodig
3 dpo idag...dagene går så saaakte!! testetrangen har allerede meldt sin ankomst jeg vil vite nååå!
Nei altså...røk jo på en test idag, tiiiiiilfelle jeg hadde el tidligere fatter ikke at jeg gidder en gang nå skal jeg vente til tiiidligst onsdag 7 dpo, men helst torsdag 9 dpo du da?Enig!! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente en uke til. Kommer sikkert ikke til å skje heller Når planlegger du første test?
Nei altså...røk jo på en test idag, tiiiiiilfelle jeg hadde el tidligere fatter ikke at jeg gidder en gang nå skal jeg vente til tiiidligst onsdag 7 dpo, men helst torsdag 9 dpo du da?
6 dpo i dag og nærmer seg testing Skal prøøve å holde meg til fredag, 12dpo