Ja spennende å følge med går bra her skal på TUL på fredag! SpennendeJa Koselig at du følger med Går det fint med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja spennende å følge med går bra her skal på TUL på fredag! SpennendeJa Koselig at du følger med Går det fint med deg?
Ja spennende å følge med går bra her skal på TUL på fredag! Spennende
Jepp januar gruppen skal oppdatere håper på spire hos deg denne gangen! Det må bare gå nåÅåå så spennende!! Masse lykke til Du må oppdatere etter det! Er det i januar-gruppen du holder til?
Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Like langt vi jeg har masse billigtester som brukes fra 7dpo
Noen som har opplevd å ha eggløsning uten at el tester blir positive? Skulle ha el 4 juni, men lite el slim, testen var også på sitt mest synlige da men ikke positiv. I dag 7 juni har jeg el slim som rå eggehvite, så vil si det ikke er tvil om eggløsning Syntes det bare er så rart at el testene aldri ble sterke...
Noen som har opplevd å ha eggløsning uten at el tester blir positive? Skulle ha el 4 juni, men lite el slim, testen var også på sitt mest synlige da men ikke positiv. I dag 7 juni har jeg el slim som rå eggehvite, så vil si det ikke er tvil om eggløsning Syntes det bare er så rart at el testene aldri ble sterke...
Tester du samme tid hver dag? Noen ganger er testen bare positiv en liten stund, noe som gjør at den feks kan være positiv på kvelden, men du tester på morgen og ikke får utslag. Har du fått sterke tester?
Ikke opplevd det selv, men hørt/lest om flere som har opplevd det
Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.
Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.