IKM UKE 25

Ååå så spennende!! Masse lykke til❤️ Du må oppdatere etter det! Er det i januar-gruppen du holder til?
Jepp januar gruppen:) skal oppdatere :) håper på spire hos deg denne gangen! Det må bare gå nå ❤️

Hei alle sammen. Jeg er litt ny her. Ble gravid for 2 mnd siden, men mistet. Nå har jeg tatt letrozol og var hos gyn for 11 dager siden, hvor hun så at EL var nærliggende. Jeg har PCO så er vanskelig å vite med kjempe lange sykluser. Min IKM er 15 juni. Så er ca 7dpo

Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 :D puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da :D weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?

Like langt vi jeg har masse billigtester som brukes fra 7dpo

Noen som har opplevd å ha eggløsning uten at el tester blir positive? Skulle ha el 4 juni, men lite el slim, testen var også på sitt mest synlige da men ikke positiv. I dag 7 juni har jeg el slim som rå eggehvite, så vil si det ikke er tvil om eggløsning :) Syntes det bare er så rart at el testene aldri ble sterke...

Noen som har opplevd å ha eggløsning uten at el tester blir positive? Skulle ha el 4 juni, men lite el slim, testen var også på sitt mest synlige da men ikke positiv. I dag 7 juni har jeg el slim som rå eggehvite, så vil si det ikke er tvil om eggløsning :) Syntes det bare er så rart at el testene aldri ble sterke...

Tester du samme tid hver dag? Noen ganger er testen bare positiv en liten stund, noe som gjør at den feks kan være positiv på kvelden, men du tester på morgen og ikke får utslag. Har du fått sterke tester?

Ikke opplevd det selv, men hørt/lest om flere som har opplevd det

Tester du samme tid hver dag? Noen ganger er testen bare positiv en liten stund, noe som gjør at den feks kan være positiv på kvelden, men du tester på morgen og ikke får utslag. Har du fått sterke tester?

Jobber turnus så prøver å teste til samme tid hver dag. Har ikke fått noen sterke streker, så blir litt usikker på hva som skjer. Nå har jo jeg hatt veldig uregelmessige sykluser siden pilleslutt i november så kan jo hende det har noen sammenheng.. Kan hende el kommer neste uke eller noe, slik at jeg må bytte ikm gruppe :/ Eller så kan det jo og være at jeg hadde el tidligere enn anntatt.. Får bare håpe på det beste :)

Thapira - 25 - PP1 - B2 - EL 6/6 - IKM - 20/6

Heisann jenter! Er endelig begynt å prøve på nr 2, nå som eldstemann snart fyller 7 år. Fjernet hornonspiralen min den 19. Mai. Siden jeg ikke har hatt mens eller el på flere år startet jeg å teste etter EL ganske umiddelbart. Tok 17 dager før jeg fikk positiv EL test, da den 5/6 (regner selve eggløsningen som dagen etter, da jeg har ganske kraftige smerter under EL og mener jeg kjente egget slippe på kvelden). Håper vi rakk å legge inn støtet på riktig tidspunkt :happy: Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.. 2 dpo nå som klokka har bikket midnatt :p Min syklus har alltid vært stabil før, så håper den er 28 dager nå også.

Sender masse babystøv til alle i gruppa :sign19

Last edited:

Ja! Skjedde i april (mai rakk jeg akkurat fange opp toppen) og nå. Kan jo ikke si hundre prosent at jeg har hatt EL nå, men ganske sikker! Og i april vet jeg det pga blodprøve.

2 dpo og en uke til test..

Da røk jeg på første test, på tross av at jeg hadde lovet meg selv å vente til 12dpo:smiley-ashamed005

8dpo i dag. Strek nr. 2 er nok pga Ovitrelle som jeg satte for 9 dager siden. Den kan sitte i og gi positiv test i opptil 10 dager.
Nå blir det spennende å se om den er helt borte i morgen! Tidligere har den vært helt negativ 8-9dpo, før den evt. har vært positiv igjen dagen etter pga graviditet. Hvis jeg ikke har blitt gravid har den bare forblitt negativ selvfølgelig

M1uPgF.jpg

Må legge til at jeg tidligere har brukt Babyplan tidlig med sensitivitet på 10.
Nå bruker jeg den vanlige med sensitivitet på 25, mener jeg på.

Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.

Back
Topp