IKM UKE 25

2 dpo og en uke til test..

Og der kom plutselig slim tilbake og positiv test. Da er EL idag og jeg hopper videre til uke 26 :)

990B623A-8C92-41CC-A1EC-0BFC36A3076E.jpeg

Nei, nå har testegalskapen satt i gang for fullt :hilarious:
Tok nye tester nå og de var sterkere enn i dag tidlig. Vet mange får sterkere streker på ettermiddag, men dette er nok til å gjøre meg gal av nysgjerrighet, utålmodighet og håp:happy090
Men dette skjer altså hveer gang, så ender jeg bare opp ekstra skuffa når det ender opp negativt:yuck:

Ingen el enda, så hopper videre til uke 26. Lykke til videre til resten. Håper på mange nye spirer denne uken også :love7

Nei, nå har testegalskapen satt i gang for fullt :hilarious:
Tok nye tester nå og de var sterkere enn i dag tidlig. Vet mange får sterkere streker på ettermiddag, men dette er nok til å gjøre meg gal av nysgjerrighet, utålmodighet og håp:happy090
Men dette skjer altså hveer gang, så ender jeg bare opp ekstra skuffa når det ender opp negativt:yuck:

Vil se!!:nailbiting: Er så glad andre har begynt å teste nå, det tilfredsstiller litt av testetrangen min:hilarious:

Blir på gråten for ingenting. Litt stråling i hylleseksjonen, og i går ilte det i livmoren. Føler meg småsyk, men er det jo ikke ... dpo 6, troor jeg. Smårar:D

Blir på gråten for ingenting. Litt stråling i hylleseksjonen, og i går ilte det i livmoren. Føler meg småsyk, men er det jo ikke ... dpo 6, troor jeg. Smårar:D

Man blir jo litt smårar av å føle på alt denna kroppen driver med:hilarious: Spesielt når man ikke er vant med at den driver med så mye rart :dead:

Lager en oversikt jeg. Fyll inn din info, så blir det lettere å ha kontroll

Martemor2015- 25- PP8- B2- EL 31.05- IKM 15/6
Thapira - 25 - PP1 - B2 - EL 6/6 - IKM - 20/6
Tanjaa - 41 år- PP2 - B2 - EL 09.06.20- IKM 24.06.15

Måtte dobbelsjekke om jeg var på feil tråd siden dere andre har IKM så lenge etter meg

Offisielt første test
8dpo

Vedlegg

• 2D4D5CFF-C0DB-469E-AC03-ACADD1CF41D5.jpeg
    2D4D5CFF-C0DB-469E-AC03-ACADD1CF41D5.jpeg
    22,2 KB · Visninger: 87
Back
Topp