2 dpo og en uke til test..
Og der kom plutselig slim tilbake og positiv test. Da er EL idag og jeg hopper videre til uke 26
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dpo og en uke til test..
Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.
Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.
Nei, nå har testegalskapen satt i gang for fullt
Tok nye tester nå og de var sterkere enn i dag tidlig. Vet mange får sterkere streker på ettermiddag, men dette er nok til å gjøre meg gal av nysgjerrighet, utålmodighet og håp
Men dette skjer altså hveer gang, så ender jeg bare opp ekstra skuffa når det ender opp negativt
Vil se!! Er så glad andre har begynt å teste nå, det tilfredsstiller litt av testetrangen min
Wow!! Det er jo streker Og se på testene dine med litt redigering da. Guuuri så spennende!
Ja, men frykter det bare er Ovitrelle som sitter godt i enda! Blir spennende i morgen, for da skal den være ute av systemet
Ser strekene kjempegodt
2 mars hadde passet fint med februar/mars babyHva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.
Blir på gråten for ingenting. Litt stråling i hylleseksjonen, og i går ilte det i livmoren. Føler meg småsyk, men er det jo ikke ... dpo 6, troor jeg. Smårar
Og der kom plutselig slim tilbake og positiv test. Da er EL idag og jeg hopper videre til uke 26
Vis vedlegget 328331
Ingen el enda, så hopper videre til uke 26. Lykke til videre til resten. Håper på mange nye spirer denne uken også