IKM UKE 25

6 (maks 7) dpo... Det var så lenge jeg holdt:hilarious: Men synes at det er altfor gøy å teste, så ville bare starte for å få flere dager å teste. Jeg vet, det gir ingen mening:hilarious:

Vedlegg

• 5E2283C1-A698-46BF-B8EF-AD1BB753F829.jpeg
    5E2283C1-A698-46BF-B8EF-AD1BB753F829.jpeg
    33,4 KB · Visninger: 83
6 (maks 7) dpo... Det var så lenge jeg holdt:hilarious: Men synes at det er altfor gøy å teste, så ville bare starte for å få flere dager å teste. Jeg vet, det gir ingen mening:hilarious:

Har du tatt noe denne måneden? Ser jo en svak strek, ganske synlig

Ikke tatt noe nei. Eller hva mener du med tatt noe? :)

Ja det er jo en synlig strek, men kan like gjerne være en skygge.

Ovitrelle eller lignende (inneholder hCG) :)

Blir jo spennene! Har du et litt bedre/tydeligere bilde?

Ovitrelle eller lignende (inneholder hCG) :)

Blir jo spennene! Har du et litt bedre/tydeligere bilde?

Åja nei ikke noe sånt. Her har det kun vært ananas ;)

Bildet er redigert, derfor forringes kvaliteten en del. Uten redigering ser den omtrent helt blenda ut, derfor tror jeg det bare er den klassiske skyggen ;) Er jo uansett veeeldig tidlig, så har ikke håp om strek ennå egentlig.

Vedlegg

• 5704DC1C-F9ED-4E93-A436-87BB12800164.jpeg
    5704DC1C-F9ED-4E93-A436-87BB12800164.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 80

Bildet er redigert, derfor forringes kvaliteten en del. Uten redigering ser den omtrent helt blenda ut, derfor tror jeg det bare er den klassiske skyggen ;) Er jo uansett veeeldig tidlig, så har ikke håp om strek ennå egentlig.

Ser den uredigert også jeg.. Kan du ha hatt EL noen dager før?

Ser den uredigert også jeg.. Kan du ha hatt EL noen dager før?

Tror ikke det altså. Bare svake tester frem til positiv test 1. juni:bored: Men forrige gang hadde jeg sterk positiv test 9 dpo (se bilde), og fikk også positiv digital 9 dpo den gsngen. Så det kan jo hende jeg produserer hcg veldig tidlig/fort?? Aner ikke, jeg føler uansett dette er skygge:nailbiting:

Vedlegg

• 139707C6-A828-4CA1-8FF7-CDC122398CA7.jpeg
    139707C6-A828-4CA1-8FF7-CDC122398CA7.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 71
Lager en oversikt jeg. Fyll inn din info, så blir det lettere å ha kontroll

Martemor2015- 25- PP8- B2- EL 31.05- IKM 15/6
Thapira - 25 - PP1 - B2 - EL 6/6 - IKM - 20/6
Tanjaa - 41 år- PP2 - B2 - EL 09.06.20- IKM 24.06.15

Måtte dobbelsjekke om jeg var på feil tråd siden dere andre har IKM så lenge etter meg

Skjønte ikkje helt ka du mente med denne ? :hilarious: Skal eg legge deg inn ?

Fant den nå Er vandt med at det er en tråd som folk legger inn selv. Gjerne legg meg inn

Fant den nå Er vandt med at det er en tråd som folk legger inn selv. Gjerne legg meg inn

Trur det alltid er personen som lager innlegget Som må legge folk inn, det er alltid første innlegg i gruppa. stemmer ikkje det ?

Nå har jeg fått første fysiske symptom: såre/ømme brystvorter. Men det kan jo også være fordi tr ikke er så altfor langt unna.
Har vært i dette «gamet» ganske lenge, men jeg synes det har vært vanskelig å bli kjent med egen kropp og symptomer.
Føler det aldri har vært noe fasit med noe som helst på meg :laughing002 Så det er like vanskelig å forstå seg på nå som det alltid har vært. Stort sett er mine første fysiske merkbare symptomer at hyperemesis melder seg rundt uke 6 :sick006 Og da spyr jeg i ett til uke 18-20 :meh: Men skulle gitt myyye for det nå :Heartred

Synes virkelig bildene dine var spennende!!! Dette blir gøy å følge med videre! Regner med du skal teste i morgen også? :laughing002:love2

Spennende tider

Føler jeg kan skimte noe i dag også. Men akkurat hva det er er helt umulig å si:hilarious:

Vedlegg

• E33FF81E-C36F-4C9B-AAC8-ED6F27DD56A6.jpeg
    E33FF81E-C36F-4C9B-AAC8-ED6F27DD56A6.jpeg
    40,1 KB · Visninger: 89
Back
Topp