Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 (maks 7) dpo... Det var så lenge jeg holdt Men synes at det er altfor gøy å teste, så ville bare starte for å få flere dager å teste. Jeg vet, det gir ingen mening
Har du tatt noe denne måneden? Ser jo en svak strek, ganske synlig
Ikke tatt noe nei. Eller hva mener du med tatt noe?
Ja det er jo en synlig strek, men kan like gjerne være en skygge.
Ovitrelle eller lignende (inneholder hCG)
Blir jo spennene! Har du et litt bedre/tydeligere bilde?
Åja nei ikke noe sånt. Her har det kun vært ananas
Bildet er redigert, derfor forringes kvaliteten en del. Uten redigering ser den omtrent helt blenda ut, derfor tror jeg det bare er den klassiske skyggen Er jo uansett veeeldig tidlig, så har ikke håp om strek ennå egentlig.
Ser den uredigert også jeg.. Kan du ha hatt EL noen dager før?
Lager en oversikt jeg. Fyll inn din info, så blir det lettere å ha kontroll
Martemor2015- 25- PP8- B2- EL 31.05- IKM 15/6
Thapira - 25 - PP1 - B2 - EL 6/6 - IKM - 20/6
Tanjaa - 41 år- PP2 - B2 - EL 09.06.20- IKM 24.06.15
Måtte dobbelsjekke om jeg var på feil tråd siden dere andre har IKM så lenge etter meg
Skjønte ikkje helt ka du mente med denne ? Skal eg legge deg inn ?
Fant den nå Er vandt med at det er en tråd som folk legger inn selv. Gjerne legg meg inn
Åja nei ikke noe sånt. Her har det kun vært ananas
Bildet er redigert, derfor forringes kvaliteten en del. Uten redigering ser den omtrent helt blenda ut, derfor tror jeg det bare er den klassiske skyggen Er jo uansett veeeldig tidlig, så har ikke håp om strek ennå egentlig.
Synes virkelig bildene dine var spennende!!! Dette blir gøy å følge med videre! Regner med du skal teste i morgen også?