Hennie88
Forelsket i forumet
Hadde vært deilig å bare spole frem noen dager nå
Ja, ikke sant! Dagene går i en helt grusom sneglefart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært deilig å bare spole frem noen dager nå
Vi ligger nokså likt. Jeg er 7 eller 8 dpo i dag (litt usikker på EL) Tenker jeg prøver en tidligtest i morgen. Lykke til med din test!Tror jeg slapp unna skygge på dagens ettermiddagstest I morgen er det 8 dpo og det er jo da det begynner å bli virkelig spennende, når det faktisk er en viss mulighet for å ha hcg i kroppen
Vi ligger nokså likt. Jeg er 7 eller 8 dpo i dag (litt usikker på EL) Tenker jeg prøver en tidligtest i morgen. Lykke til med din test!
Dere med barn fra før av - hvor lang prøvetid hadde dere med dem og hvilken pp er dere i nå?
Vi brukte ICSI på frøkna. 3 år totalt og 4 egguttak pga problemer hos meg. Soden fødsel for 2 år siden har vi bare brukt prevensjon en liten periode (prøvde ut spiral noen måneder), ellers latt det gå som det går. Hatt 2 spontane eggløsninger/menstruasjoner og nå to sykluser på rad med eggløsning etter bruk av femar Planen er innsett av et fryst egg til høsten om minst en av oss får en mer relevant og fast jobb.
brukte 6 år på første. Har pcos og var gjennom 1 runde VIF i 2018 uten å bli gravid. Klarte det selv mens vi ventet på runde 2 ble gravid med tvillinger, men mistet ene uke 37 er nå 6pp med søsken forsøk.
Jeg har også pco. Er utrolig kjedelig!!
Jeg brukte 1 år på eldste frøkna. Fikk det til uten hjelp.
Ble gravid for noen måneder siden. Hadde SA kombinert med stor cyste som sprakk. Mye blod, og sykehusinnleggelse.
Dette blir 2 pp etter SA.. Var hos gyn og fant et stort modent egg, så er ganske sikker på EL denne mnd. letrozol kur denne måneden
så trist å lese
Krysser fingrene for at dette er gull egget og det blir to streker hos deg igjen denne pp
Takk Lykke til til dere også! Har du tatt medisiner denne pp?
Hva får dere til termin om dere blir gravid denne PP forresten? Selv havner jeg på 1 Mars siden El kom noe senere enn forventet.
Dagens test, 10dpo. Min erfaring er at hvis jeg ikke har positiv test innen 10dpo så er jeg ikke gravid. Men får trøste meg med at jeg bruker tester med følsomhet på 25 mlU/ml for første gang Vanligvis bruker jeg de fra Babyplan på 10 mlU/ml.
Synes jeg kan skimte noe på denne, men det må jeg jobbe så hardt med at det kan like så godt være en liten skygge.
8 dpo
10 DPO. Er det!?