IKM UKE 25

Halloo, SÅ tydelig! Det må jo være babystrek! :love7

Det er jo helt sykt... :smiley-bounce012 måtte ta en annen test med 25 mlu/ml, svak strek der også. Mens one step sin 10 mlu/ml er uendret.

Vedlegg

• 253E0F90-7B3C-42BC-923D-513427EA5DCE.jpeg
    253E0F90-7B3C-42BC-923D-513427EA5DCE.jpeg
    35 KB · Visninger: 119
Spennende! Jeg kan også være 8 dpo i dag, men er så usikker så tenker det er bedre å telle 7 dpo ;) Lykke til med testing i morgen!!❤️

Negativ test i dag, 8 dpo. Nå er jeg på testekjøret og kommer nok til å ta en hver morgen frem til ikm. :p
Jeg har hatt mye stikking og murring i livmor /eggstokker etter EL så har egentlig sterke mistanker om at noe skjer der inne. Men, det har jeg jo hver mnd. så..... Den som lever får se :wacky::joyful:

Jeg har også pco. Er utrolig kjedelig!!
Jeg brukte 1 år på eldste frøkna. Fikk det til uten hjelp.

Ble gravid for noen måneder siden. Hadde SA kombinert med stor cyste som sprakk. Mye blod, og sykehusinnleggelse.

Dette blir 2 pp etter SA.. Var hos gyn og fant et stort modent egg, så er ganske sikker på EL denne mnd. letrozol kur denne måneden

har du brukt letrozol flere pp? Enkel eller dobbel? :)

jeg har brukt det 2 ganger nå ble gravid første gangen. Håper jeg er gravid nå på 2. Gangen. Startet rett på dobbel dose

Samme her. Hadde flere kurer med pergo og en runde ivf. Ingen klaff. Fikk prøve Femar x2 men jeg ventet på ny runde IVF, ble gravid. Di siste 5 pp har jeg ikke brukt noe, hadde liggende to kurer Femar igjen, så tok den ene denne pp. Positiv test :happy: krysser fingrene for februar baby på oss begge ❤️

brukte 6 år på første. Har pcos og var gjennom 1 runde VIF i 2018 uten å bli gravid. Klarte det selv mens vi ventet på runde 2 :) ble gravid med tvillinger, men mistet ene uke 37 :sad015 er nå 6pp med søsken forsøk.

Pcos her også. Første kom naturlig og ikke planlagt i 2012. Prøvde i ett år på nr. 2 før jeg fikk påvist PCOS. Gikk på både enkel og dobbel dose Letrozol uten effekt. Men med dobbel Letrozol etterfulgt av ca. 14 dager med Puregon og Ovitrelle ved ønsket follikkelstørrelse klaffet det på første forsøk i 2017.
Nå har vi prøvd på samme måte siden januar-19. Hatt én SA i uke 6, én MA i uke 14 (foster uke 12), og én kjemisk. Nå begynner vi å lure på om vi skal gi oss. Man blir fryktelig sliten av all prøving og oppfølging med ultralyder, medisiner, sprøyter og blodprøver.

Forrige forsøk med denne oppskriften måtte vi avbryte fordi syklusen min har endelig begynt å stabilisere seg pga vektnedgang, så mensen kom midt i forsøket og ødela alt:banghead: Gyn ville ikke starte opp noe nytt pga lite kapasitet og sommerferie, så fikk beskjed om å prøve selv med trippel dose Letrozol. Det er vel grunnen til at jeg egentlig har fryktelig lite tro på at det skal gå:shifty: Men det er jo alltids et håp når mensen plutselig kommer to mnd på rad!!! Har det jo egt sikkert bare et par ganger i året naturlig..

Litt stolt av at jeg har klart å gå ned 15kg fra en BMI på 33 til 29,3. Halvveis til målet mitt nå :smiley-bounce022

Har lært nå at stirrer jeg på en test lenge nok og/eller redigerer den nok så ser jeg strek uansett:hilarious:

Vedlegg

• 8324F7A1-8195-4D63-81E8-E3FC349E027E.jpeg
    8324F7A1-8195-4D63-81E8-E3FC349E027E.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 99
Back
Topp