N
Nagini
Guest
8 dpo
Synes dine er spennende, altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo
10 DPO. Er det!?
Halloo, SÅ tydelig! Det må jo være babystrek!
Det er jo helt sykt... måtte ta en annen test med 25 mlu/ml, svak strek der også. Mens one step sin 10 mlu/ml er uendret.
Spennende! Jeg kan også være 8 dpo i dag, men er så usikker så tenker det er bedre å telle 7 dpo Lykke til med testing i morgen!!
One step suger...
Gratulerer så mye
ÅååååDet er jo helt sykt... måtte ta en annen test med 25 mlu/ml, svak strek der også. Mens one step sin 10 mlu/ml er uendret.
Babystrek!!!8 dpo
Jeg har også pco. Er utrolig kjedelig!!
Jeg brukte 1 år på eldste frøkna. Fikk det til uten hjelp.
Ble gravid for noen måneder siden. Hadde SA kombinert med stor cyste som sprakk. Mye blod, og sykehusinnleggelse.
Dette blir 2 pp etter SA.. Var hos gyn og fant et stort modent egg, så er ganske sikker på EL denne mnd. letrozol kur denne måneden
Glemte å teste før eg tissa så då må eg bare smøre meg med tolmodighet en dag til
hadde aldri klart vente til dagen etter så all ære til deg om du klarer det
har du brukt letrozol flere pp? Enkel eller dobbel?
haha klarte det ikkje, tok en nå etter å ha venta i 3,5 time. Den var negativ
jeg har brukt det 2 ganger nå ble gravid første gangen. Håper jeg er gravid nå på 2. Gangen. Startet rett på dobbel dose
prøv på nytt i kveld, og hold deg litt lengre
brukte 6 år på første. Har pcos og var gjennom 1 runde VIF i 2018 uten å bli gravid. Klarte det selv mens vi ventet på runde 2 ble gravid med tvillinger, men mistet ene uke 37 er nå 6pp med søsken forsøk.
Babystrek!!!
Ta en kveldstestGlemte å teste før eg tissa så då må eg bare smøre meg med tolmodighet en dag til