IKM UKE 25

Dagens test. Føler jeg ser noe

Vedlegg

• 856C1909-751B-4831-864F-AF5BB2671EE7.jpeg
    856C1909-751B-4831-864F-AF5BB2671EE7.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 116
Bedre?

Vedlegg

• 060BFA6F-D191-43DF-BDDF-2582FF6F0825.jpeg
    060BFA6F-D191-43DF-BDDF-2582FF6F0825.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 107
Dpo 9 i dag! Bare 3 dager til eg kan teste :p utolmodig ! Kjenner liksom ingen symptomer lengre noe som eg egentlig tar positivt siden eg har hatt symptomer i 14 mnd uten å vere gravid :hilarious::hilarious:

Var visst litt strek i dag allikevel (den øverste telles i grunn ikke, for den er noen timer gammel:laughing002). MEN IGJEN, det kan jo være Ovitrelle som bare henger litt igjen siste dagen. For i morgen MÅ den være ute, selv om bruksanvisning sier at den skal være ute dag 10 (altså i dag).

HVORFOR begynte jeg å teste så tidlig når jeg hadde lovet meg selv å vente til 12dpo? :happy090
bcT2RW.jpg

Har noen forresten opplevd skyggestrek på Babyplan? Det har ikke jeg og har sverget til disse i de fleste PP.

Har noen forresten opplevd skyggestrek på Babyplan? Det har ikke jeg og har sverget til disse i de fleste PP.

Ja jeg fikk ganske voldsomme skyggestreker forrige syklus. Før det hadde jeg aldri opplevd det, men lest om flere her inne med samme erfaring :(

Ja jeg fikk ganske voldsomme skyggestreker forrige syklus. Før det hadde jeg aldri opplevd det, men lest om flere her inne med samme erfaring :(

Fikk f.eks denne. Men den kom altfor tidlig til at det var mulig at det kunne være babystrek. Etter dette tror jeg absolutt alt er skyggestreker helt til det ikke er noen tvil lenger.

Vedlegg

• 5E6F9BA6-508C-4C7F-AA4C-9F10553D4E81.jpeg
    5E6F9BA6-508C-4C7F-AA4C-9F10553D4E81.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 97
Fikk f.eks denne. Men den kom altfor tidlig til at det var mulig at det kunne være babystrek. Etter dette tror jeg absolutt alt er skyggestreker helt til det ikke er noen tvil lenger.

Da skal jeg ha det i bakhodet! Takk for svar. Sånt er leit:(

Åå nå fekk eg skikkelig testetrang her ! Er jo bare 6 dager til forventet mensen :p kanskje eg må ta første i morgen :hilarious::hilarious:

Tror ikke jeg hadde klart å vente lengre enn i morgen om det hadde vært meg 2 :p nå er jeg bare 2 dpo så må leve ut testetrangen gjennom dere en ukes tid til :hilarious:

Spennende å se på testene som begynner å komme her inne nå. Har jo blitt den nye fritidsaktiviteten det siste halvåret det, å nistirre og vurdere streker på alle pinnene som blir lagt ut her på forumet:sorry::pompus::D i dag er jeg endelig 1 dpo, og siden dette er bursdagsmåneden min, så satser jeg på at dette er lykkemåneden hvor jeg endelig skal få oppleve å se to streker!:D Krysser fingrene og heier videre på oss alle sammen!:smiley-bounce012

Pfft djises, pinlig... ser at eg er på feil IKM gruppe (er litt ny i dette) unnskyld :wacky: Men dere er nå hyggelige som ikke kjeppjager meg ut da :Heartred
Bere litt ensom helt nederst :knegg:. Skal liste meg inn i uke 26 eg. Lykke til videre i uke 25!

Pfft djises, pinlig... ser at eg er på feil IKM gruppe (er litt ny i dette) unnskyld :wacky: Men dere er nå hyggelige som ikke kjeppjager meg ut da :Heartred
Bere litt ensom helt nederst :knegg:. Skal liste meg inn i uke 26 eg. Lykke til videre i uke 25!
fort gjort. Må jo bare bli, så føler ikke vi andre det er så lenge til IKM

Tror jeg slapp unna skygge på dagens ettermiddagstest:hilarious: I morgen er det 8 dpo og det er jo da det begynner å bli virkelig spennende, når det faktisk er en viss mulighet for å ha hcg i kroppen:smiley-bounce012

Hadde vært deilig å bare spole frem noen dager nå :hilarious:

Back
Topp