Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test. Føler jeg ser noe
7 dpo- klarte ikke dy meg, måtte teste. Testen er blendahvit
Bedre?
Har noen forresten opplevd skyggestrek på Babyplan? Det har ikke jeg og har sverget til disse i de fleste PP.
Ja jeg fikk ganske voldsomme skyggestreker forrige syklus. Før det hadde jeg aldri opplevd det, men lest om flere her inne med samme erfaring
Fikk f.eks denne. Men den kom altfor tidlig til at det var mulig at det kunne være babystrek. Etter dette tror jeg absolutt alt er skyggestreker helt til det ikke er noen tvil lenger.
Har noen forresten opplevd skyggestrek på Babyplan? Det har ikke jeg og har sverget til disse i de fleste PP.
Åå nå fekk eg skikkelig testetrang her ! Er jo bare 6 dager til forventet mensen kanskje eg må ta første i morgen
fort gjort. Må jo bare bli, så føler ikke vi andre det er så lenge til IKMPfft djises, pinlig... ser at eg er på feil IKM gruppe (er litt ny i dette) unnskyld Men dere er nå hyggelige som ikke kjeppjager meg ut da
Bere litt ensom helt nederst . Skal liste meg inn i uke 26 eg. Lykke til videre i uke 25!
Tror jeg slapp unna skygge på dagens ettermiddagstest I morgen er det 8 dpo og det er jo da det begynner å bli virkelig spennende, når det faktisk er en viss mulighet for å ha hcg i kroppen