IKM UKE 25

Noen som har erfaring med EL tester fra rfsu? Opplevde i dag at make sure ble positiv, men ikke den fra rfsu selv om jeg brukte samme urin :anyone

Bare 4 dpo, jeeeez, føles som 4 år :D Enda maaaange dager til jeg kan svi av tester. Nå fikk vi truffet skikkelig med prøvingen i hvert fall, og en helt crazy eggløsning (veldig tydelig for å si det mildt). Så spørs det da ...

Hvordan klare å tenke på noe annet? :rolleyes:

Det er faktisk sånn, 1 dag i dpo-land føles som 1 år:hilarious:

Noen som har erfaring med EL tester fra rfsu? Opplevde i dag at make sure ble positiv, men ikke den fra rfsu selv om jeg brukte samme urin :anyone

Jeg brukte rfsu sine de to første pp’ene, men var aldri i nærheten av å få en positiv på de. Takk og lov for at jeg brukte clearblue i tillegg, ellers hadde jeg vært helt på bærtur:wacky::D ble tipset om make sure sine, og jeg er veldig fornøyd med de! Så jeg ville valgt å stole på make sure testen:)

Tror bare disse EL testene suger! Kjøper heller digital neste runde :)

Igår anslår jeg EL var og jeg hadde alle de typiske tegnene både før og etter. Men den sterkeste testen var langt fra knallpositiv. Av alle rundene jeg har brukt disse testene var det vel bare 1 syklus de ble skikkelig positive.. Forrige syklus ble de ikke det tross av at jeg vet dagen for EL.

95FE6E71-ED1F-4011-9ACA-B3648F972447.jpeg
85191B5C-D1D2-4CC6-B238-B66B8B8B55AD.jpeg

Øverst er dag 16 kl 12 og 16ish (nederst). Måtte på do ofte, så fikk trolig ikke helt perfekt urin til testing. Nederst viser dag 12-16 hvor nest nederst var morgenurin og nederst er den kl 12. Det er den sterkeste.

Får bare sette EL til igår og se :)

Red: Den øverste var sterkeste for 2 måneder siden (traff nok akkurat toppen for den var negativ kort tid etter) og nederste fra forrige pp hvor jeg vet EL var da..

2792266C-D0B8-422E-84BB-2BA17F2BBA70.jpeg
BACF3301-01D7-4461-89F0-479E0458598C.jpeg

Last edited:
I dag er alle tegnene på EL så gidde ikkje å testa. Kvalmen har meldt sinn ankomst så ser ikkje frem til 2 uker uten matlyst og kvalmen

Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 :D puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da :D weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?

Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 :D puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da :D weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Er fri for tidligtester her :) Kjøpte på nett i går, begynner å teste DPO 9 sikkert. (Vet jeg ikke burde, men kjenner trangen allerede)
Men med uflaks kommer ikke pakken i postkassa før etter IKM da :p[/QUOTE]

Jeg kjenner ingen tegn på graviditet enda. Men har uansett ikke helt troen på denne runden, så forventer heller ikke positiv test på fredag:wtf: Men det er jo selvfølgelig stor testetrang og håp allikevel!

Her kommer EL først i dag så må fortsatt vente en halv evighet før jeg kan teste. Tipper første test ryker kveld 8 dpo eller morning 9 dpo :p Spørs kanskje litt på hvor mange positive tester som har kommet på gruppa her innen det er min tur, tror det blir vanskeligere å vente om det kommer mange positive tester her :rolleyes:

Jeg brukte rfsu sine de to første pp’ene, men var aldri i nærheten av å få en positiv på de. Takk og lov for at jeg brukte clearblue i tillegg, ellers hadde jeg vært helt på bærtur:wacky::D ble tipset om make sure sine, og jeg er veldig fornøyd med de! Så jeg ville valgt å stole på make sure testen:)

Ja opplevd akkurat det samme, holder meg unna RFSU

Så teit, blir ikke RFSU tester her mer heller. Men da kan jeg hvertfall stole på at makesure var riktig og at EL er i dag :D

I dag var det ømme brystvorter som meldte seg, men kun den høyre!:hilarious: Rart, pleier å være begge. Forrige gang merket jeg 8 dpo at areola var større og mørkere, og testet positivt 9 dpo. Ser antydning til det samme nå, men 5 dpo må være altfor tidlig til at det kan bety det samme?:hungover:

Last edited:
Jeg vil også over i dpo land!!:p Tror det nærmer seg her nå. Fikk veldig positiv el test i går, så håpet den skulle ha begynt å synke litt i dag, men neida, den kunne visst utrolig nok bli enda sterkere:wacky: får ikke hoppet i høyet i morgen, så får bare krysse fingrene for at det holder med øktene vi har fått inn fredag, lørdag og en senere i dag...:oops::)

Teste mye nærmare ikm enn dere men skal på tur denna gangen å gidde ikkje å dra me meg tester. Ska bu på forskjellige campingplasser så her blir det nok ikkje testing før ikm denne gangen

I dag var det ømme brystvorter som meldte seg, men kun den høyre!:hilarious: Rart, pleier å være begge. Forrige gang merket jeg 8 dpo at areola var større og mørkere, og testet positivt 9 dpo. Ser antydning til det samme nå, men 5 dpo må være altfor tidlig til at det kan bety det samme?:hungover:
Gleder meg til du skal teste :) du får prøve å vente til 8 dpo:)

bruker å skrive dette i IKM trådene jeg er med i :)

Nå snart begynner trolig flere her inne fra 7-8 DPO å få positive tidligtester, kanskje sitter du der selv med en tidligtest som er tatt 7-8-9-10-11-12 DPO og som er negativ.

Husk på da at vi er alle forskjellige, noen tester positivt 7 DPO mens andre må inn til fastlege mange dager etter IKM og få det bekreftet med blodprøver.
Håpet er ikke ute før tante kommer med full kraft :P :P

Jeg fikk selv ikke positiv test før 2 dager etter IKM med min datter i 2013.
Jeg har og opplevd å teste så tidlig som 10 DPO så dette kan og variere fra gang til gang :)

Lykke til alle sammen :)

bruker å skrive dette i IKM trådene jeg er med i :)

Nå snart begynner trolig flere her inne fra 7-8 DPO å få positive tidligtester, kanskje sitter du der selv med en tidligtest som er tatt 7-8-9-10-11-12 DPO og som er negativ.

Husk på da at vi er alle forskjellige, noen tester positivt 7 DPO mens andre må inn til fastlege mange dager etter IKM og få det bekreftet med blodprøver.
Håpet er ikke ute før tante kommer med full kraft :p :p

Jeg fikk selv ikke positiv test før 2 dager etter IKM med min datter i 2013.
Jeg har og opplevd å teste så tidlig som 10 DPO så dette kan og variere fra gang til gang :)

Lykke til alle sammen :)

Så kjærlig at du skriver dette og minner oss på det ! TusenTakk:Heartred:Heartred

Back
Topp