Noen som har erfaring med EL tester fra rfsu? Opplevde i dag at make sure ble positiv, men ikke den fra rfsu selv om jeg brukte samme urin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 4 dpo, jeeeez, føles som 4 år Enda maaaange dager til jeg kan svi av tester. Nå fikk vi truffet skikkelig med prøvingen i hvert fall, og en helt crazy eggløsning (veldig tydelig for å si det mildt). Så spørs det da ...
Hvordan klare å tenke på noe annet?
Noen som har erfaring med EL tester fra rfsu? Opplevde i dag at make sure ble positiv, men ikke den fra rfsu selv om jeg brukte samme urin
Ja opplevd akkurat det samme, holder meg unna RFSUNoen som har erfaring med EL tester fra rfsu? Opplevde i dag at make sure ble positiv, men ikke den fra rfsu selv om jeg brukte samme urin
Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Er fri for tidligtester her Kjøpte på nett i går, begynner å teste DPO 9 sikkert. (Vet jeg ikke burde, men kjenner trangen allerede)Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Hei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Jeg brukte rfsu sine de to første pp’ene, men var aldri i nærheten av å få en positiv på de. Takk og lov for at jeg brukte clearblue i tillegg, ellers hadde jeg vært helt på bærtur ble tipset om make sure sine, og jeg er veldig fornøyd med de! Så jeg ville valgt å stole på make sure testen
Ja opplevd akkurat det samme, holder meg unna RFSU
Teste mye nærmare ikm enn dere men skal på tur denna gangen å gidde ikkje å dra me meg tester. Ska bu på forskjellige campingplasser så her blir det nok ikkje testing før ikm denne gangenHei ! Dpo 7 her og skikkelig testetrang ! Må klare å vente til fredag tenkte eg da er eg 12 puppene har hatt en pause frå ømhet som tok seg opp igjen i dag når eg våkna da weeee kanskje det er noe ! når tar dere ?
Gleder meg til du skal teste du får prøve å vente til 8 dpoI dag var det ømme brystvorter som meldte seg, men kun den høyre! Rart, pleier å være begge. Forrige gang merket jeg 8 dpo at areola var større og mørkere, og testet positivt 9 dpo. Ser antydning til det samme nå, men 5 dpo må være altfor tidlig til at det kan bety det samme?
Gleder meg til du skal teste du får prøve å vente til 8 dpo
bruker å skrive dette i IKM trådene jeg er med i
Nå snart begynner trolig flere her inne fra 7-8 DPO å få positive tidligtester, kanskje sitter du der selv med en tidligtest som er tatt 7-8-9-10-11-12 DPO og som er negativ.
Husk på da at vi er alle forskjellige, noen tester positivt 7 DPO mens andre må inn til fastlege mange dager etter IKM og få det bekreftet med blodprøver.
Håpet er ikke ute før tante kommer med full kraft
Jeg fikk selv ikke positiv test før 2 dager etter IKM med min datter i 2013.
Jeg har og opplevd å teste så tidlig som 10 DPO så dette kan og variere fra gang til gang
Lykke til alle sammen
Bare hyggelig, er kjipt om man faktisk ER gravid og skulle føle seg nedtrykt og trist over falske negative tester bareSå kjærlig at du skriver dette og minner oss på det ! TusenTakk