IKM UKE 25

Fortsatt positivtxsmile9

Vedlegg

• E79299A5-ADE2-4E15-BD23-75356F0B71A1.jpeg
    E79299A5-ADE2-4E15-BD23-75356F0B71A1.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 153
Gratulerer til dere med positive tester så langt! Kjenner utålmodigheten etter å teste blir større nå, men er bare 6 dpo så må nok vente litt til.

Forrige mnd så fikk jeg skikkelig magefølelse på at det ikke gikk rundt nå, noe som jo viste seg å være rett. Magefølelsen er ganske mye bedre denne gang. Sikkert fordi det kjennes mer ut som at jeg er støl i magen, enn de typiske murringene som kommer og går siste uken før TR. Så håper det er et godt tegn :rolleyes:

Fortsetter å følge med dere her selv om jeg nok er ute av dansen selv ;) Heier på dere alle :wav

11 dpo idag og fortsatt negativ test.
Men har ikke gitt opp håpet ennå, mener å huske t jeg testet positivt ganske seint sist. Får vente å se i løpet av helga og starten av neste uke:)

5-6 dpo her trur eg men fekk ikkje lagt inn aksjer på eggløsning så rimelig sikker på at det ikkje klaffa her. Får heller bare bli positivt overraska om mensen ikkje komme

5 dpo her nå, heeerlighet så sakte dagene går!:wtf::D Ganske utrolig det der... har hatt travle dager med mye som skal gjøres og mye som skjer, men allikevel føles en dag som en evighet. Symptomjakt og babytanker klarer å snike seg inn i hode og kropp uansett hva en holder på med. Satt i et jobbmøte med flere og kjenner plutselig noe murring og stikking der nede, og vipps så farer tankene avgårde til babyland og jeg får ikke med meg hva som blir sagt, ikke bra!:hilarious::laughing002
Veldig gøy å se at flere har begynt å få fine babystreker her, gratulerer så mye til dere!:love7:smiley-bounce012 Krysser fingre og heier videre på alle oss andre, heia heia!:talk017

Gratulerer alle dere som har blitt gravide! :love7

Jeg er litt usikker på om jeg har IKM 17. eller 18. juni. Jeg fikk positiv EL-test på dag 17 og 18, jeg testet i tillegg sent på dag 18, og da fikk jeg negativ EL-test. Så jeg tenkte at EL var på dag 18. Mens tempingen i Fertility friend tilsier at eggløsning var på dag 19 basert på temperaturstigning, selv om jeg har lagt inn EL-testene i appen.

Tror dere EL var på dag 18 eller 19? Hva burde jeg stole på?

Gratulerer alle dere som har blitt gravide! :love7

Jeg er litt usikker på om jeg har IKM 17. eller 18. juni. Jeg fikk positiv EL-test på dag 17 og 18, jeg testet i tillegg sent på dag 18, og da fikk jeg negativ EL-test. Så jeg tenkte at EL var på dag 18. Mens tempingen i Fertility friend tilsier at eggløsning var på dag 19 basert på temperaturstigning, selv om jeg har lagt inn EL-testene i appen.

Tror dere EL var på dag 18 eller 19? Hva burde jeg stole på?

Ville stolt på tempingen :)

12 dpo. Denne testen, i kombinasjon med lette blødninger, gjør at det er på tide å se videre til neste pp. Gratulerer SÅ mye til alle gravide, er veldig glad på deres vegne!!❤️❤️❤️

Vedlegg

• 41B745EF-0195-4813-BFE9-159BD93EB39C.jpeg
    41B745EF-0195-4813-BFE9-159BD93EB39C.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 102
8298F422-82C2-40E4-AE53-A3FF560D13E3.jpeg 14 dpo og negativ tidlig test :( regnet med at eg ikkje kom til å bli gravid før polyppene var vekke, men håpte uansett. Håper mensen kjem snart så eg kan starte på nytt :Heartred

Back
Topp