IKM UKE 25

Vis vedlegget 328858 14 dpo og negativ tidlig test :( regnet med at eg ikkje kom til å bli gravid før polyppene var vekke, men håpte uansett. Håper mensen kjem snart så eg kan starte på nytt :Heartred
Tid vente du ikm? Eg komme sikkert til å følge deg neste PP også. Her vente eg ikkje mensen før lørdag/søndag så fortsatt lenge igjen her og dagane går drit seint. Ska på ferie i mårå så muligens dagane går fortare då

Tid vente du ikm? Eg komme sikkert til å følge deg neste PP også. Her vente eg ikkje mensen før lørdag/søndag så fortsatt lenge igjen her og dagane går drit seint. Ska på ferie i mårå så muligens dagane går fortare då

Venter mandag så håper den kjem da ! Godt med ferie da , her har det skjedd litt siste uka så føler faktisk at tiden har gått fort ! Håper det fortsetter frammover ! :D

Våkna i dag med litt ømme pupper. Har aldri ømme pupper, så håper skikkelig. Glemte å ta test på morgen idag, siden jeg virkelig trodde at det ikke var noe på gang, men begynner å få håpet nå. Er bare 8 dpo om syklusen er rikitg ( har hatt så uregelmessig mens på P-piller, men sluttet 1 mai, så satser (håper) på at syklusen er riktig.

Våkna i dag med litt ømme pupper. Har aldri ømme pupper, så håper skikkelig. Glemte å ta test på morgen idag, siden jeg virkelig trodde at det ikke var noe på gang, men begynner å få håpet nå. Er bare 8 dpo om syklusen er rikitg ( har hatt så uregelmessig mens på P-piller, men sluttet 1 mai, så satser (håper) på at syklusen er riktig.

Jeg sluttet på p-pillen august i fjor. Begynte med sykluser på 22-23 dager før de nå siste par mnd har stabilisert seg til 28-29 dager. Tenker kanskje det er derfor det har tatt med 8 PP før jeg har fått positiv test. Men vi er jo alle forskjellig!☺️

Dokke den har tørka ! Se her kan det vere :eek: den er rosa, ALDRI opplevd strek etter at den er tørr :woot:

Vedlegg

• 80E4513C-9817-4A49-8E37-F4D809616FC7.jpeg
    80E4513C-9817-4A49-8E37-F4D809616FC7.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 167
12 dpo. Denne testen, i kombinasjon med lette blødninger, gjør at det er på tide å se videre til neste pp. Gratulerer SÅ mye til alle gravide, er veldig glad på deres vegne!!❤️❤️❤️
kan i teorien være en sen festeblødning, selv om så sent som 12 DPO ikke er veldig vanlig. Testet du for El denne måned?

kan i teorien være en sen festeblødning, selv om så sent som 12 DPO ikke er veldig vanlig. Testet du for El denne måned?

Ja, fikk positiv test 1. juni, så har regnet el dagen etter og 1 dpo 3. juni. I teorien kan jo el ha skjedd 3. juni også slik at jeg bare er 11 dpo i dag. Og spottingen startet fredag, så altså 9 eller 10 dpo. Det er jo fristende å tenke at det kan være en festeblødning, men jeg tror ikke det altså. Om det er det så ville jeg nok hatt positiv test i dag :)

Ja, fikk positiv test 1. juni, så har regnet el dagen etter og 1 dpo 3. juni. I teorien kan jo el ha skjedd 3. juni også slik at jeg bare er 11 dpo i dag. Og spottingen startet fredag, så altså 9 eller 10 dpo. Det er jo fristende å tenke at det kan være en festeblødning, men jeg tror ikke det altså. Om det er det så ville jeg nok hatt positiv test i dag :)
Mest sannsynlig er det vel tante :) Du får bare vente og se om tante kommer med full kraft eller ikke bare :) :)

Tok test nå på ettermiddagsurinen!

Og jaggu er den positiv!!!!:happy093
Ser streken mye bedre i virkeligheten! Ser dere streken?

Er 8 dpo, er det mulig jeg hadde EL tidligere tro?

Vedlegg

• 20200614_143132.jpg
    20200614_143132.jpg
    27,8 KB · Visninger: 168
Last edited:
:HeartredÅhh så fine streker!:shy: Jeg vil også ha! tror jeg er på dpo 9 eller 10. Tok en test i går som var negativ.. har kaanskje symptomer. Men vanskelig å vite. Tok ut P-stav 10 januar og forgje syklus va første syklusen som var på 28 dager. Så håper jeg er i rute nå eller at det har klaffet :D

Gratulerer så mye til alle gravide! :)

Tok en test i kveld, 13 el 14 DPO, IKM er i morgen. Den var blendahvit så da er det nok kjørt, bare å forberede seg på mensen i morgen :bored: Burde ikke bli så skuffet når jeg vet det er så liten sjanse, men rart hvordan man likevel klamrer seg til håpet :Heartred

Gratulerer så mye til alle gravide! :)

Tok en test i kveld, 13 el 14 DPO, IKM er i morgen. Den var blendahvit så da er det nok kjørt, bare å forberede seg på mensen i morgen :bored: Burde ikke bli så skuffet når jeg vet det er så liten sjanse, men rart hvordan man likevel klamrer seg til håpet :Heartred
Klem til deg. Håpet er ikke ute før mensen kommer. Mulig EL var senere?

Testet med babyplan sin vanlige strimmeltest idag, 8 dpo :joyful: Syns jeg kan se antydning nå på kvelden, men kan likeså være synet som spiller meg et puss.. IKM på lørdag. Må kjøre til nabobygda å kjøpe tidligtester imorgen når jeg har levert på skolen :p Har litt murringer ikveld, kjenner jeg er optimistisk sålangt!

Last edited:
7 dpo og blenda test på kvelden (og morningen :angelic:), men fortsatt tidlig så løpet er ikke kjørt enda.

Symptomer så langt:
- Har hatt stølhetsfølelse i magen et par dager
- Stølheten har blitt erstattet med oppblåsthet i dag, ser seriøst ut som at jeg er 5 mnd på vei
- Litt ømme bryster
- Tidvis litt småkvalm, men kan godt være pga varmen

Tidlige symptomer jeg har hatt før som ikke er tilstede nå:
- Lettrørt
- Oppkast
- Positiv test

Magefølelsen på at det kan ha klaffet denne mnd heller litt mer mot positiv enn negativ 60-40 kanskje. Ikm om 4 dager :)

Back
Topp