Twinklestar
Blir kjent med forumet
Klem til deg. Håpet er ikke ute før mensen kommer. Mulig EL var senere?
Takk Tror nok dessverre ikke det. Men får vente til i morgen og se om mensen kommer som forventet. Gratulerer til deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til deg. Håpet er ikke ute før mensen kommer. Mulig EL var senere?
10 dpo , ser dere streken? Er rfsu test, skal få tak i en annen test i dag. Lurer på om den er treg med å slå ut?
Hei dere har ikke skrevt meg opp, men har fulgt med dere Vi prøver ikke aktivt helt enda, men hyggelig om det skjer da nr.1 nærmer seg 2 nå tok en test i dag, er 9 eller 10 dpo. jeg syntes jeg ser noe, men det er kanskje bare meg? dere er jo eksperter på å se på disse strekene så legger ut. er leeenge å vente en hel dag eller to på å ta en ny syntes noe bedre på ordentlig. men er det bare skygge? syntes å huske jeg hadde sterkere test på 9dpo sist.
edit: ser når jeg har lagt ut at bildet blir dårligere her :s
Bare eg som ikkje har tatt testa enda? Virke som alle tar tester her vente ikkje ikm før til helga så ser lite vits i å ta
Jeg tester ikke før etter IKM. Jeg ser ikke helt vitsen i å teste før mensen uteblir. Både dyrt og miljøfiendtlig å brenne masse tester. Her forventet jeg egentlig mensen i forgårs, men venter til DPO 14, altså i morgen, med å teste.
Men når man bruker laaaaaang tid på å bli gravid og alt man ønsker er å se de to strekene er det ikkje lett å ikkje teste. Har tenkt mange ganger at eg skal klare å vente, men skuffelsen blir så sinnsykt stor når man ikkje tester før og du går over ikm. Pluss at ventetiden er helt grusom når du går gjennom den mnd etter mnd. Skjønner godt koffor mange begynner å teste tidlig og gjerne bruker flere for dagen
jeg testet lenge før 7 DPO- 12 DPO. Vi hadde prøvd lenge, og jeg ville vite med en gang. Ja, det er sløs... men når enn er vant med å tolke alle tegn og kroppen sender signaler som kan være graviditetstegn så tester enn jo.
Eg ser den, men samtidig så blir eg sjukt skuffa av negativ test feks 10-11 dpo og alle andre får positiv , og håpe eg får positiv om eg bare tar ein aen eller neste dag, merka det er sykt skuffane då å få TR når håpe e så stort.. me første tørte eg ikkje å ta test før ei uka ette ikm for va redd for svare, ville verken ha positiv elle negativ test. Me andre tok eg test på ikm.Men når man bruker laaaaaang tid på å bli gravid og alt man ønsker er å se de to strekene er det ikkje lett å ikkje teste. Har tenkt mange ganger at eg skal klare å vente, men skuffelsen blir så sinnsykt stor når man ikkje tester før og du går over ikm. Pluss at ventetiden er helt grusom når du går gjennom den mnd etter mnd. Skjønner godt koffor mange begynner å teste tidlig og gjerne bruker flere for dagen
Eg ser den, men samtidig så blir eg sjukt skuffa av negativ test feks 10-11 dpo og alle andre får positiv , og håpe eg får positiv om eg bare tar ein aen eller neste dag, merka det er sykt skuffane då å få TR når håpe e så stort.. me første tørte eg ikkje å ta test før ei uka ette ikm for va redd for svare, ville verken ha positiv elle negativ test. Me andre tok eg test på ikm.
Jeg tester ikke før etter IKM. Jeg ser ikke helt vitsen i å teste før mensen uteblir. Både dyrt og miljøfiendtlig å brenne masse tester. Her forventet jeg egentlig mensen i forgårs, men venter til DPO 14, altså i morgen, med å teste.