IKM UKE 25

Tr kom til avtalt tid her:meh:
Bedre lykke neste pp, har allerede bestillt flere gtester og termometer så jeg kan begynne å tenke. :happy:

Er DPO 13 nå, uten tegn til mensen ennå. Forrige gang jeg prøvde bli gravid kom mensen alltid 10-12 DPO, én syklus den kom 13 DPO, og den lengste lutealfasen denne runden har vært på ti dager. Så veeeldig spent nå.. Tenker ta en test i morgen om jeg ikke spotter/får TR i dag.

10 dpo :nailbiting:, ser dere streken? Er rfsu test, skal få tak i en annen test i dag. Lurer på om den er treg med å slå ut?

Vedlegg

• IMG_20200615_074657.jpg
    IMG_20200615_074657.jpg
    20,2 KB · Visninger: 109
8 dpo og negativ test, tempen gjorde også et stort dropp helt til coverline, kjente jeg plutselig ble ganske pessimistisk til at det har gått denne runden :(

Prøvde med Metode test nå. Strek her også :nailbiting:

Vedlegg

• 849452FF-DAE7-4DBA-825C-5D058062878C.jpeg
    849452FF-DAE7-4DBA-825C-5D058062878C.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 122
  • AA92FE9A-55D7-4CFE-B25A-D66A563DBDBF.jpeg
    AA92FE9A-55D7-4CFE-B25A-D66A563DBDBF.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 128
Hei dere :) har ikke skrevt meg opp, men har fulgt med dere :) Vi prøver ikke aktivt helt enda, men hyggelig om det skjer da nr.1 nærmer seg 2 nå :) tok en test i dag, er 9 eller 10 dpo. jeg syntes jeg ser noe, men det er kanskje bare meg? dere er jo eksperter på å se på disse strekene så legger ut. er leeenge å vente en hel dag eller to på å ta en ny :) syntes noe bedre på ordentlig. men er det bare skygge? syntes å huske jeg hadde sterkere test på 9dpo sist.

edit: ser når jeg har lagt ut at bildet blir dårligere her :s

Vedlegg

• 54EE8FFE-EA39-46EB-85B1-11B7ABB8365E.jpeg
    54EE8FFE-EA39-46EB-85B1-11B7ABB8365E.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 128
Hei dere :) har ikke skrevt meg opp, men har fulgt med dere :) Vi prøver ikke aktivt helt enda, men hyggelig om det skjer da nr.1 nærmer seg 2 nå :) tok en test i dag, er 9 eller 10 dpo. jeg syntes jeg ser noe, men det er kanskje bare meg? dere er jo eksperter på å se på disse strekene så legger ut. er leeenge å vente en hel dag eller to på å ta en ny :) syntes noe bedre på ordentlig. men er det bare skygge? syntes å huske jeg hadde sterkere test på 9dpo sist.

edit: ser når jeg har lagt ut at bildet blir dårligere her :s

Syns jeg ser noe

Bare eg som ikkje har tatt testa enda? Virke som alle tar tester her vente ikkje ikm før til helga så ser lite vits i å ta

Bare eg som ikkje har tatt testa enda? Virke som alle tar tester her vente ikkje ikm før til helga så ser lite vits i å ta

Jeg tester ikke før etter IKM. Jeg ser ikke helt vitsen i å teste før mensen uteblir. Både dyrt og miljøfiendtlig å brenne masse tester. Her forventet jeg egentlig mensen i forgårs, men venter til DPO 14, altså i morgen, med å teste.

Jeg tester ikke før etter IKM. Jeg ser ikke helt vitsen i å teste før mensen uteblir. Både dyrt og miljøfiendtlig å brenne masse tester. Her forventet jeg egentlig mensen i forgårs, men venter til DPO 14, altså i morgen, med å teste.

Men når man bruker laaaaaang tid på å bli gravid og alt man ønsker er å se de to strekene er det ikkje lett å ikkje teste. Har tenkt mange ganger at eg skal klare å vente, men skuffelsen blir så sinnsykt stor når man ikkje tester før og du går over ikm. Pluss at ventetiden er helt grusom når du går gjennom den mnd etter mnd. Skjønner godt koffor mange begynner å teste tidlig og gjerne bruker flere for dagen :)

Men når man bruker laaaaaang tid på å bli gravid og alt man ønsker er å se de to strekene er det ikkje lett å ikkje teste. Har tenkt mange ganger at eg skal klare å vente, men skuffelsen blir så sinnsykt stor når man ikkje tester før og du går over ikm. Pluss at ventetiden er helt grusom når du går gjennom den mnd etter mnd. Skjønner godt koffor mange begynner å teste tidlig og gjerne bruker flere for dagen :)

jeg testet lenge før 7 DPO- 12 DPO. Vi hadde prøvd lenge, og jeg ville vite med en gang. Ja, det er sløs... men når enn er vant med å tolke alle tegn og kroppen sender signaler som kan være graviditetstegn så tester enn jo. :happy:

Da kom TR på riktig dag og bekreftet det testene viser. Masse lykke til dere som er igjen, gratulerer til dere med streker og så håper jeg at jeg havner i mars-gruppe med dere resterende :D

jeg testet lenge før 7 DPO- 12 DPO. Vi hadde prøvd lenge, og jeg ville vite med en gang. Ja, det er sløs... men når enn er vant med å tolke alle tegn og kroppen sender signaler som kan være graviditetstegn så tester enn jo. :happy:

Jeg skjønner dere såå godt! Er bare i PP2 her, og har kjempelyst å teste. Så jeg har sagt til samboer at jeg ikke skal teste før onsdag (13 dpo), og når jeg har sagt det til noen er det litt enklere å vente. Men likevel sitter jeg jo her og tenker "I morgen på denne tiden er det under 12 timer til jeg skal teste". :D

Eg ser den, men samtidig så blir eg sjukt skuffa av negativ test feks 10-11 dpo og alle andre får positiv , og håpe eg får positiv om eg bare tar ein aen eller neste dag, merka det er sykt skuffane då å få TR når håpe e så stort.. me første tørte eg ikkje å ta test før ei uka ette ikm for va redd for svare, ville verken ha positiv elle negativ test. Me andre tok eg test på ikm.

Eg ser den, men samtidig så blir eg sjukt skuffa av negativ test feks 10-11 dpo og alle andre får positiv , og håpe eg får positiv om eg bare tar ein aen eller neste dag, merka det er sykt skuffane då å få TR når håpe e så stort.. me første tørte eg ikkje å ta test før ei uka ette ikm for va redd for svare, ville verken ha positiv elle negativ test. Me andre tok eg test på ikm.

skuffelsen min blir mindre når eg starter tidlig for då skjønner eg at det nok ikkje gjekk før tr kjem :) men nå har eg også prøvd i 14 mnd å skal til på 15.. visst eg ikkje tester, går eg og håper fram til tr kjem og skuffelsen blir større :) men vi er ulik og det er bra ! :D

Tenker også å roe testingen. Er enig i at det er lite vits og jeg personlig blir litt stresset av det. Min strategi fremover blir å forvente mens for så å evnt bli positivt overrasket om den ikke dukker opp! :joyful:
Og veldig enig med deg at det er miljøfiendtlig. Grei påminning :nailbiting::smug:

Back
Topp