Dpo 12 dagen eg egentlig skulle ta første test, glemte å ta igjen imorgen og de to neste dagene er eg på tur så kanskje eg skal klare å ikkje teste før mandag som er ikm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo og så lite spennende test i dag at jeg ikke orket å ta bilde. Er så rart, fra sånn 7-10 dpo har jeg en helt vill testetrang og tester flere ganger om dagen. Når jeg nå har negativ test 10 dpo føles det ikke så spennende lenger, og kommer maks til å ta en test om morgenen. Er jo liksom nå det er mer realistisk å få positiv test, men nå er det liksom ikke så interessant mer
Får til og med rosa og fin strek på utvannet urin kan vel ikke være skygge
Skulle ikke le egentlig, men har det litt sånn her også. Er 10 dpo i dag, og tenkte på om jeg skulle teste eller ikke. Den jeg tok i går var negativ nemlig
RFSU blir tregt positiv. Så jeg tipper ja10 DPO aldri fått skygge før! Kan det være? RFSU var negativ da
Får til og med rosa og fin strek på utvannet urin kan vel ikke være skygge
Det må være baby strekFår til og med rosa og fin strek på utvannet urin kan vel ikke være skygge
Er det negativt eller positivt med så sterke/tydelige streker 9 dpo på vanlig 25 mlU/ml tester?
Jippi gratulere så mye med spire i magenpositivt!
blir februar bebi på oss begge
10 dpo i dag, og tok en test nå kun fordi jeg har lyst å drikke vin i dag. Denne er jo egentlig negativ, men selvfølgelig ser jeg noe - som alltid Er vel helt innafor å ta noen glass vin etter denne testen?
Tydelig og fin strek! Gratulerer!Fytti!!! Strek med en gang!!!
Da kom spottingen i dag 10 dpo... Forrige mnd begynte det 9 dpo. Forskjellen er at forrige mnd var det lysbrun utflod, og nå var det lysrosa. Håper det betyr noe bra Men er vel mer eller mindre innstilt på at mensen kommer som den skal på mandag.