2njee
♥ 2024 • 2025 ♥
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Augustmagi 2025
Trøtthet og kvalme kan også henge sammen med EL. Jeg blir ofte kvalm når jeg det er lenge siden jeg har vært på do og gjort nr. to f.eks. ekstremt plagsomt, men helt normaltCa 5DPO idag jeg tror hue mitt kommer til å lure meg fordi jeg ønsker så veldig . Er uggen kvalm , men hvert det siden fredag . Et stikk i ny og ned og en dash mens murring på mårran . Jeg sov på soffan lørdag , bruker jeg aldri å gjøre . Gjorde det nå sist jeg var gravid . Men alle disse symptomene er jo altfor tidlig å få , skjønner godt at noen tenker seg sykHar jo så lyst til å tisse på pinne , men har bestemt meg for å vente til hvertfall onsdag
![]()
Har jo så lyst til å tisse på pinne , men har bestemt meg for å vente til hvertfall onsdag
det viste seg å være en endometriose-cyste. Så jeg melder meg nok ut av denne prøveperioden. Venter på svar fra legen om veien videre i forhold til behandling og mulig operasjon pga plager.

jeg tok en test i sta
Enten er jeg preggis eller er TR rett rundt hjørnet pga Provera.
kjenner ganske godt at det skjer noe der nede nå, og tok den siste el-testen i dag.. Trodde 10 strimler kom til å holde denne mnd for å finne El. Men tok feil