Åh, so spennande at folk begynner å teste!!

Her er det innsett i morgon, so ikkje noko grunn til å teste endå Men gler meg! Må vente litt då, pga ovitrelle. Om ikkje hadde vi nok byrja å teste på torsdag

Har begynt jeg også, med testing! det.. Er akkurat derfor jeg har prøvd å være lite aktiv her. For jeg går så sykt i kjelleren når jeg bare blir skuffet! Ikke av blenda test, men av alle forhåpningene. Hver jævla mnd føler jeg meg gravid, nå vil jeg ikke snakke om symptomer jeg kjenner på for jeg kjenner jo på dem hver jævla mnd:shifty:

Men hjelper ikke å holde avstand, for teste gjør jeg visst uansett :rolleyes::playful:

Vedlegg

• 20230606_151245.jpg
    20230606_151245.jpg
    5,5 MB · Visninger: 95
Jeg har så mye stikkinger nede rundt eggstokkene, men vet ikke om det bare er jeg som overanalyserer. Jeg er så redd for å bli skuffa, men likevel har jeg bare en følelse at det er noe. 5dpo, så jeg vet jo at det egentlig er for tidlig..:think005

Godt vi er flere som overanalyserer her :p
Jeg kjenner selv på alle symptomer og det er så skummelt fornyet går litt i kjelleren selv . Hvorfor blir man kvalm hver dag og det føles ut som livmora vrenger seg til tider . Det har den jo ikke pleid å gjøre før , ikke går jeg kvalm 14 dager før mens heller .

Eneste nye nå er at når jeg pussa tenna på mårran idag , så hadde jeg et bittelite sår oppe og nede . Jeg blør aldri fra tannkjøttet . Pussa i ista og kjentes små sår ut i munnen . Halloooo lissom , jeg er bare ca 6DPO . Spermen har knapt finni egget :arghh::nailbiting:

Ååh! Kan det være? KAN DET VIRKELIG HA KLAFFET PÅ FØRSTE FORSØK????:dummy::dummy1::dummy::dummy1:

Svak strek på test, og nå angrer jeg på at jeg har tissa på 8 tester dagen etter el for nå må jeg vente på flere tester :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Har igjen en test, så tar den i kveld eller i morgen tidlig :Heartred

Ååh! Kan det være? KAN DET VIRKELIG HA KLAFFET PÅ FØRSTE FORSØK????:dummy::dummy1::dummy::dummy1:

Svak strek på test, og nå angrer jeg på at jeg har tissa på 8 tester dagen etter el for nå må jeg vente på flere tester :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Og jeg skal få kjøpt en digital og ta den ila helgen.
Litt usikker eggløsningsdag, men tror jeg er 9dpo :Heartred

Vi få jo få se, ellers gjelder det ikke! :p :wacky: Hvor mange DPO?

Vi få jo få se, ellers gjelder det ikke! :p :wacky: Hvor mange DPO?

Åå, så gøy! :D Håper det utvikler seg til bebis :Heartpink

Jaa, vi må få se :joyful::hello2

Jeg har hatt veldig tydelig skygge på alle testene jeg har tatt de siste dagene. Men i dag, 9 dpo, så er test på 1. og 2. urin helt fullstendig blenda.
Har mista håpet.

Iselilja - 32 - B2 - PP1 - EL 31/5 - IKM 15/6
Har en liten på 8mnd, men har nå fått beskjed om at jeg har dårlig tid på neste pga alvorlige celleforandringer (må fjerne hele livmorhalsen). Vi brukte flere år på han lille, mange mislykkede ivf før han satt spontant, så prøver samme strategi nå med metformin og lavkarbo og håper på guds velvilje… Hverken letrozol eller ivf er forenelig med amming og har så lyst til å fortsette med det. Så krysser alt jeg har for at vi klarer det ila de neste månedene mens vi står i ivf-kø!

Fikk postiv test 7dpo sist så skal teste i morgen :bag:

Iselilja - 32 - B2 - PP1 - EL 31/5 - IKM 15/6
Har en liten på 8mnd, men har nå fått beskjed om at jeg har dårlig tid på neste pga alvorlige celleforandringer (må fjerne hele livmorhalsen). Vi brukte flere år på han lille, mange mislykkede ivf før han satt spontant, så prøver samme strategi nå med metformin og lavkarbo og håper på guds velvilje… Hverken letrozol eller ivf er forenelig med amming og har så lyst til å fortsette med det. Så krysser alt jeg har for at vi klarer det ila de neste månedene mens vi står i ivf-kø!

Fikk postiv test 7dpo sist så skal teste i morgen :bag:

Vi var med i samme termingruppe! ☆
Fikk alvorlige celleforandringer selv under forrige sv.skap

Vi var med i samme termingruppe! ☆
Fikk alvorlige celleforandringer selv under forrige sv.skap
Jaggu, ser det nå!
Så kjedelig. Men du fikk behandling? Jeg er konisert to ganger, er derfor jeg nå må fjerne alt. Unødvendig kvinnehelseproblem dette altså…

Back
Topp