Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg skal få kjøpt en digital og ta den ila helgen.Ååh! Kan det være? KAN DET VIRKELIG HA KLAFFET PÅ FØRSTE FORSØK????
Svak strek på test, og nå angrer jeg på at jeg har tissa på 8 tester dagen etter el for nå må jeg vente på flere tester
Har igjen en test, så tar den i kveld eller i morgen tidlig
Ååh! Kan det være? KAN DET VIRKELIG HA KLAFFET PÅ FØRSTE FORSØK????
Svak strek på test, og nå angrer jeg på at jeg har tissa på 8 tester dagen etter el for nå må jeg vente på flere tester
Ååh! Kan det være? KAN DET VIRKELIG HA KLAFFET PÅ FØRSTE FORSØK????
Vi få jo få se, ellers gjelder det ikke! Hvor mange DPO?
Det er skikkelig tilbud på digitale tester på apotek 1, tror jeg det var. Fikk opp reklame på Instagram!Og jeg skal få kjøpt en digital og ta den ila helgen.
Litt usikker eggløsningsdag, men tror jeg er 9dpo
Ser strek? Eller er det bare siden testen ligger skjevt at det er skygge mot vinduet?dagens 2. test. herregud bare 8 dpo.ikke tidligtest engang forventer ikke noe, men like spennende uansett liksom. Vis vedlegget 407145
Når du sier det så ser jeg også antydning til strek der!Ser strek? Eller er det bare siden testen ligger skjevt at det er skygge mot vinduet?
tror bare skygge fra vinduet. jeg studerte den i fler timer. men så ikke noe :/ tok ny i dag. tidligtest. dag 9. blenda den å :/Ser strek? Eller er det bare siden testen ligger skjevt at det er skygge mot vinduet?
Haha, den gjelder joVi få jo få se, ellers gjelder det ikke! Hvor mange DPO?
DET håper jeg ogÅå, så gøy! Håper det utvikler seg til bebis
Jaa, vi må få se
Ikke mist håpet! Er jo fortsatt tidlig å teste.Jeg har hatt veldig tydelig skygge på alle testene jeg har tatt de siste dagene. Men i dag, 9 dpo, så er test på 1. og 2. urin helt fullstendig blenda.
Har mista håpet.
Iselilja - 32 - B2 - PP1 - EL 31/5 - IKM 15/6
Har en liten på 8mnd, men har nå fått beskjed om at jeg har dårlig tid på neste pga alvorlige celleforandringer (må fjerne hele livmorhalsen). Vi brukte flere år på han lille, mange mislykkede ivf før han satt spontant, så prøver samme strategi nå med metformin og lavkarbo og håper på guds velvilje… Hverken letrozol eller ivf er forenelig med amming og har så lyst til å fortsette med det. Så krysser alt jeg har for at vi klarer det ila de neste månedene mens vi står i ivf-kø!
Fikk postiv test 7dpo sist så skal teste i morgen
Jaggu, ser det nå!Vi var med i samme termingruppe! ☆
Fikk alvorlige celleforandringer selv under forrige sv.skap