Jeg vurderte å ta en test ikveld selv , men super redd for å bli skuffa . I morgen tidlig tar jeg en uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj jeg fikk ikke lov før 6 uker etter fødsel jeg . Da skar de ut en bit til dyrking også måtte jeg inn å operere i narkose litt senere . Ble heldigvis bra jeg også , men ble jo så redd når jeg plutselig hadde forandring å måtte tilbake om ett år .
Det var ikke noe valg i mitt tilfelle. Det var såpass ille at det måtte takes med en gang. Har de sagt at du må skyndte deg med å bli gravid nå?
Neida , jm sa bare at vi skulle ta en ny test om 1 år . For det var hun som tok ut spiralen min . Men følte vi brått fikk dårlig tid . Nå mista vi i MA 8 uker her i april . Så haster meg litt føler jeg …Det var ikke noe valg i mitt tilfelle. Det var såpass ille at det måtte takes med en gang. Har de sagt at du må skyndte deg med å bli gravid nå?
Jeg skjønner deg så godt! Testetrangen er stor! Jeg er 10 dpo i morgen, og kommer til å bli så skuffa om det er blenda, selv om jeg også er forberedt på det5 dpo og ingen symptomer. Har aldri hatt symptomer før ikm tidligere heller, så sånn sett er det jo et godt tegn. Eller ikke noe tegn i det heletatt.
Skjønner jo at det ikke er vits i å teste før 10 dpo (jeg får alltid sen positiv test), men som vanlig er jeg sykt utålmodig.
HÆÆ?! Disse babyplan testene altså! De fortjener ikke at vi bruker penger på dem, den streken var jo så tydelig!den babystreken tror jeg var falsk tok ny nå. ikke skygge i det heletatt
vet. men jeg var veldig usikker, siden jeg har hørt så mange som får falsk positiv på dem :O vet mange har sendt inn klager på dem.HÆÆ?! Disse babyplan testene altså! De fortjener ikke at vi bruker penger på dem, den streken var jo så tydelig!
Negativ på morgenurin i dag, 10 dpo
Utålmodig og vurderer lavkarbokosthold fra etter tr. Noen som har erfaringer? Sett noen som sverger til det for å bli gravid.
Så gøy Ser flere det har klaffet for da var det veldig streng lavkarbo eller hvilket nivå la du deg på? Fortsatte du hele svangerskapet?Ble gravid på lavkarbo når jeg jøe gravid med datteren min men det var også 4 gravditet, men eneste som gikk hele veien
Nei, klart ikle hele svangerskapet, og lavkarboner heller ikke anbefalt i gravditet eller når man ammer, men smart karbo funka frem til uke 6-7, da ble jeg for kvalm og måtte ha annen matSå gøy Ser flere det har klaffet for da var det veldig streng lavkarbo eller hvilket nivå la du deg på? Fortsatte du hele svangerskapet?
Har tusen spørsmål kjenner jeg
elsker den prosessen selv. hihi <3Okei, dette begynner å bli spennende. Jeg er 8 dpo idag og testen igår var helt blank. Idag kan jeg skimte en svaaak strek. Elsker denne prosessen Vis vedlegget 407236Vis vedlegget 407237
Føler jeg ser en start på noe her da?Røyk også på en test 8-9 dpo. Skulle jo vente til søndag
Ikke overraskende var det ikke mye å skimte på denne Vis vedlegget 407260