Jeg vurderte å ta en test ikveld selv , men super redd for å bli skuffa . I morgen tidlig tar jeg en uansett :bag:

Oj jeg fikk ikke lov før 6 uker etter fødsel jeg . Da skar de ut en bit til dyrking også måtte jeg inn å operere i narkose litt senere . Ble heldigvis bra jeg også , men ble jo så redd når jeg plutselig hadde forandring å måtte tilbake om ett år .

Det var ikke noe valg i mitt tilfelle. Det var såpass ille at det måtte takes med en gang. Har de sagt at du må skyndte deg med å bli gravid nå?

5 dpo og ingen symptomer. Har aldri hatt symptomer før ikm tidligere heller, så sånn sett er det jo et godt tegn. Eller ikke noe tegn i det heletatt. :laughing002

Skjønner jo at det ikke er vits i å teste før 10 dpo (jeg får alltid sen positiv test), men som vanlig er jeg sykt utålmodig.

Det var ikke noe valg i mitt tilfelle. Det var såpass ille at det måtte takes med en gang. Har de sagt at du må skyndte deg med å bli gravid nå?
Neida , jm sa bare at vi skulle ta en ny test om 1 år . For det var hun som tok ut spiralen min . Men følte vi brått fikk dårlig tid . Nå mista vi i MA 8 uker her i april . Så haster meg litt føler jeg …

5 dpo og ingen symptomer. Har aldri hatt symptomer før ikm tidligere heller, så sånn sett er det jo et godt tegn. Eller ikke noe tegn i det heletatt. :laughing002

Skjønner jo at det ikke er vits i å teste før 10 dpo (jeg får alltid sen positiv test), men som vanlig er jeg sykt utålmodig.
Jeg skjønner deg så godt! Testetrangen er stor! Jeg er 10 dpo i morgen, og kommer til å bli så skuffa om det er blenda, selv om jeg også er forberedt på det :oops:

HÆÆ?! Disse babyplan testene altså! De fortjener ikke at vi bruker penger på dem, den streken var jo så tydelig! :bs
vet. men jeg var veldig usikker, siden jeg har hørt så mange som får falsk positiv på dem :O vet mange har sendt inn klager på dem.

Negativ på morgenurin i dag, 10 dpo :(

Utålmodig og vurderer lavkarbokosthold fra etter tr. Noen som har erfaringer? Sett noen som sverger til det for å bli gravid.

Okei, dette begynner å bli spennende. Jeg er 8 dpo idag og testen igår var helt blank. Idag kan jeg skimte en svaaak strek. Elsker denne prosessen :hilarious:
IMG_8133.jpeg
IMG_8136.jpeg

Negativ på morgenurin i dag, 10 dpo :(

Utålmodig og vurderer lavkarbokosthold fra etter tr. Noen som har erfaringer? Sett noen som sverger til det for å bli gravid.

Ble gravid på lavkarbo når jeg jøe gravid med datteren min❤️ men det var også 4 gravditet, men eneste som gikk hele veien :)

Ble gravid på lavkarbo når jeg jøe gravid med datteren min❤️ men det var også 4 gravditet, men eneste som gikk hele veien :)
Så gøy :Heartpink Ser flere det har klaffet for da :) var det veldig streng lavkarbo eller hvilket nivå la du deg på? Fortsatte du hele svangerskapet? :)
Har tusen spørsmål kjenner jeg :hilarious:

Så gøy :Heartpink Ser flere det har klaffet for da :) var det veldig streng lavkarbo eller hvilket nivå la du deg på? Fortsatte du hele svangerskapet? :)
Har tusen spørsmål kjenner jeg :hilarious:
Nei, klart ikle hele svangerskapet, og lavkarboner heller ikke anbefalt i gravditet eller når man ammer, men smart karbo funka frem til uke 6-7, da ble jeg for kvalm og måtte ha annen mat :wacky:
Forholdt meg egentlig bare til matvarer under 5 karbo/100g, funka veldig fint når en kommer i en rutine! Men synes nå på sommeren at det er vanskelig med alt av grillmat osv:hilarious:

får svak skyggestrek på denne i dag å. men mye svakere enn i går. så er nok ikke babystrek. føler mensen er rett rundt hjørnet. så nå syntes jeg den bare kan komme. litt tidlig men, skal jo ikke ha mensen før i starten av neste uke. haha. men dette blir første mnd jeg skal starte på femar. så gleder meg litt til det. det blir spennende <3 er dag 10 i dag <3

Vedlegg

• 88EADA36-28B6-429F-98DF-D814CB1BF9E8.jpeg
    88EADA36-28B6-429F-98DF-D814CB1BF9E8.jpeg
    1 MB · Visninger: 92
Røyk også på en test 8-9 dpo. Skulle jo vente til søndag :bored: :laughing002
Ikke overraskende var det ikke mye å skimte på denne
53AA26C3-E43C-4601-81FC-4D347593E83E.jpeg

Lovåhåpe - 37 - B3 - PP1 - EL 25-30/5 IKM 12/6

Slenger meg med her jeg. Har lange, rare sykluser om dagen. Temper for å finne el, trudde el var 25/5, men fikk negativ test 13 dpo, men ei heller mens. Lurer på om el muligens var noen dager senere, så da går jeg ut ifra el 30/5.

Back
Topp