Bare 4 dpo og jeg bare venter på å starte testing! Overtenker alt som er annerledes allerede…hadde en veldig rar følelse i kroppen dagen etter EL og de siste dagene har jeg vært så sinna! Vet ikke hvorfor, bare er så sur uten grunn:meh: Mest sannsynlig er jeg bare veldig klar for ferielaughing6

Har klart å holdt meg unna testing i dag, men har lagt fram til testing i morgentidlig (8dpo). Ser for meg at jeg ryker på testing både før og etter jobb - og kanskje til kvelden og:hilarious:

Jeg skal ikke teste mer før jeg får tester i posten. Håper de kommer i dag eller mandag :hilarious:
En svak strek foreløpig for to dager siden.

Symptomer finner man hvis man tenker på det og akkurat nå bare nyter jeg sommer-boblen :Heartred

Blenda i dag, 8 dpo. Glemte jo helt at jeg skulle teste siden jeg skal ut i kveld, så måtte klemme ut noen dråper rett etterpå :hilarious: Venter nok med å teste igjen til onsdag eller torsdag

Jeg må så tisse , men gjett om jeg skal klare å vente med testing til jeg kommer hjem fra jobb :angelic:

Dagens test 8/9 dpo. Skimter fortsatt noe svakt:nailbiting:
IMG_8160.jpeg
IMG_8172.jpeg
IMG_8185.jpeg

Negativ test 9dpo og spottingen har startet for fullt her… Veldig skuffet fordi jeg trodde progesteronstøtte skulle være løsningen på spottingen, men nå forstår jeg virkelig ikke hva som er galt… Denne prøvingen begynner å gå psykisk innpå med, redd for å ikke kunne bli gravid i det hele tatt…

Åh håper virkelig det stemmer! Føler det er mer farge nederst på «teststreken» idag. Jeg hadde skikkelig dupp i temp igår, så kanskje det var festedupp? Skal definitivt ta en test i ettermiddag/kveld også :)
Kommer også til å svi av MINST en test til idag :hilarious: Ikke tvil at det er noe på testen din nå ihvertfall, men man e jo redd for de berømte skyggene.

Jeg hadde faktisk også en tempdupp 7 dpo! Men er vell ganske forskjellig om folk får det eller ikke, og om den betyr noe?

Åj, her popper det opp streker! :-D Lav temp hos meg i dag, så tror ikke det kommer noe strek hos meg. Skal teste om noen timer, men. Følger spent med dere andre ! :-D

Back
Topp