Kommer også til å svi av MINST en test til idag :hilarious: Ikke tvil at det er noe på testen din nå ihvertfall, men man e jo redd for de berømte skyggene.

Jeg hadde faktisk også en tempdupp 7 dpo! Men er vell ganske forskjellig om folk får det eller ikke, og om den betyr noe?
Jeg hadde også tempdipp 7dpo, men har det av og til. Men de sier jo at det er et lovende tegn :)

Og jeg ser også babystrek hos deg!!

8 dpo og pulsen droppa et hakk idag, mister jo selvfølgelig alt håp med engang :wacky:

Noen tatt el test 8 dpo før? :hilarious:
Ikke kjøpt noen g tester, enda, men har el test liggende:wacky:

Har ikke gjort det selv, men hår fått med meg at folk får høyere utslag på EL-testene enn hva de villa fått ellers på denne tiden i syklus - om de er gravid!

Har tatt el-test når jeg hadde hcg i kroppen, og den ble jo knall positiv da. Men er sikkert best å vente til du kan ta en g-test :angelic: for å være sikker

Hjelpemeg, nå har det klikka helt for meg:hilarious:
Tok en både tidligtest til og vanlig nå, kan jeg begynne å tro på dette? Er jo ikke skygger på fire forskjellige tester.
42191C3B-8AD6-4B4B-BC16-09F5008F7761.jpeg

Tok også en digital fra makesure, men den viste «not pregnant».

Tok en både tidligtest til og vanlig nå, kan jeg begynne å tro på dette? Er jo ikke skygger på fire forskjellige tester.
Vis vedlegget 407325

Du er da definitivt gravid! Vi hadde samme EL-dag, ser jeg.... så slik som dine ser ut burde mine sett ut nå da, om jeg var gravid. Må nok innfinne meg med at det ikke blir noe denne runden :schocked028 Var så sikker! Har regnet ut termindato, permisjonsstart og alt!:p

Du er da definitivt gravid! Vi hadde samme EL-dag, ser jeg.... så slik som dine ser ut burde mine sett ut nå da, om jeg var gravid. Må nok innfinne meg med at det ikke blir noe denne runden :schocked028 Var så sikker! Har regnet ut termindato, permisjonsstart og alt!:p
Det er jo veldig tidlig da! Mange får jo ikke positiv før senere. Men skjønner tankegangen din, er lik selv. Gir opp tidlig :bag:

Vis vedlegget 407325

Er nok bare for tidlig for at den digitale slår ut, men uten tvil gravid ❤️

Hvordan bruker el-testene dine å være utenom el da? Min er kun svaaaakt positive.
Skjønner forresten ikke hvordan du klarer deg uten g-test nå, når du har sånn testetrang :hilarious:

Litt opp og ned, -+ som denne egentlig, men det er jo bare i dagene føre el, tester jo vanligvis ikke utenom det :wacky:
Skal kjøpe etterpå :hilarious:

Vis vedlegget 407325

Uten tvil positive! Gratulerer så mye❤️ dette må bli terminspire!!

Blir så prega av dere andre her at jeg ikke klarte la være å kjøpe test :wacky:
8 dpo og selvfølgelig lite å se!
20230609_140424.jpg

Så morro å se strekene deres . Jeg skal hjem å tisse snart . Har nada kjenslar for noe frø :( ikke en øm pupp en gang , bare sånn jukse kvalm. Blir jo kvalm av det og vøtt:arghh:

Back
Topp