Var bare tilfeldig at jeg så jeg hadde tidlig tester . Er 9DPO eller 8 nå så da er det ikke noe håp her hvertfall . Bruker babyplan sine . Tror ikke jeg fant noe pakke med vanlig tester, tok det billigste :laughing002
 
Jeg syntes jeg kunne skimte noe svaktsvakt på testene i går. Og i dag tidlig så jeg helt klart og tydelig en strek. Men på testen i kveld så var den mye svakere og forsvant da testen tørket. Så nå er jeg så redd for at det bare er skygger :arghh: Jeg er 10 eller 11 dpo
 
Jaddaa, dagens andre test 8 dpo, altså hva skjedde med å vente :wacky:
Synes jeg ser nooooe. Men garantert skygge ellerr bare streksyn:hilarious:
20230609_204350.jpg
20230609_204447.jpg
 
Det er litt godt å høre at ikke «alle» tester positivt 9 dpo og! Jeg mister jo håpet for meg selv når jeg ser så mange positive så tidlig :oops:

Ja, samme her :meh: Heldigvis har jeg appen Period Tracker. Den har jeg brukt flittig helt siden 2013, så kan gå tilbake helt til da og se hva jeg har styrt med. Der kan man registrere temp, intimitet, syklus, vekt, ja alt mulig.... Bruker den som kalender også. Så der står alt mulig fra svangerskapene med de 2 forrige ♡ Bla. El, første positive test osv. Ser jeg har testet over flere dager med de også, men ikke fått antydning på testene før hhv. 13 og 12 DPO. Står ikke type test jeg har brukt da.
 
Ja, samme her :meh: Heldigvis har jeg appen Period Tracker. Den har jeg brukt flittig helt siden 2013, så kan gå tilbake helt til da og se hva jeg har styrt med. Der kan man registrere temp, intimitet, syklus, vekt, ja alt mulig.... Bruker den som kalender også. Så der står alt mulig fra svangerskapene med de 2 forrige ♡ Bla. El, første positive test osv. Ser jeg har testet over flere dager med de også, men ikke fått antydning på testene før hhv. 13 og 12 DPO. Står ikke type test jeg har brukt da.
Det er jo helt gull! Skulle ønske jeg hadde årevis med tracking - har tracket syklusen i mange år, men aldri på fokus med graviditet siden det ikke har vært aktuelt før nå. Men føler jeg kjenner kroppen min godt til vanlig, men den tuller jo så fælt med oss når vi leter etter symptomer på graviditet at nå vet jeg ikke lenger:oops:
 
Ja, samme her :meh: Heldigvis har jeg appen Period Tracker. Den har jeg brukt flittig helt siden 2013, så kan gå tilbake helt til da og se hva jeg har styrt med. Der kan man registrere temp, intimitet, syklus, vekt, ja alt mulig.... Bruker den som kalender også. Så der står alt mulig fra svangerskapene med de 2 forrige ♡ Bla. El, første positive test osv. Ser jeg har testet over flere dager med de også, men ikke fått antydning på testene før hhv. 13 og 12 DPO. Står ikke type test jeg har brukt da.
Samme her, jeg har brukt den siden 2011 og den har vært så fin å ha nå :)
 
Eller så har Make Sure sine også begynt å vise stygge skyggestreker :( Det er det jeg tror har skjedd med meg.. men temp er fortsatt høy så har fortsatt litt håp..

Håper ikke det, har jo vært så kjekt å bruke de.....:arghh: får jo fort svaret om det øker eller er likt, da er det jo skygger...
 
Back
Topp