Var bare tilfeldig at jeg så jeg hadde tidlig tester . Er 9DPO eller 8 nå så da er det ikke noe håp her hvertfall . Bruker babyplan sine . Tror ikke jeg fant noe pakke med vanlig tester, tok det billigste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kanskje ut som en antydning til strek men vanskelig å siHjelp meg litt her - ser dere en skygge, eller har jeg manipulert meg selv her?Vis vedlegget 407374
Wow, så herlig! Snart viser nok digital «pregnant» Grattis!Hjelpemeg, nå har det klikka helt for meg
Tok en både tidligtest til og vanlig nå, kan jeg begynne å tro på dette? Er jo ikke skygger på fire forskjellige tester.
Vis vedlegget 407325
Tok også en digital fra makesure, men den viste «not pregnant».
Var det digitalt eller strips du testet med da ?Har undersøkt litt da, med de 2 forrige testa jeg ikke positivt før 12 og 13 DPO
Var det digitalt eller strips du testet med da ?
Jeg ser noe på den øverste!Jaddaa, dagens andre test 8 dpo, altså hva skjedde med å vente
Synes jeg ser nooooe. Men garantert skygge ellerr bare streksyn
Vis vedlegget 407394Vis vedlegget 407395
Jeg ser noe på den øverste!
Det er litt godt å høre at ikke «alle» tester positivt 9 dpo og! Jeg mister jo håpet for meg selv når jeg ser så mange positive så tidligHar undersøkt litt da, med de 2 forrige testa jeg ikke positivt før 12 og 13 DPO
Det er litt godt å høre at ikke «alle» tester positivt 9 dpo og! Jeg mister jo håpet for meg selv når jeg ser så mange positive så tidlig
Det er jo helt gull! Skulle ønske jeg hadde årevis med tracking - har tracket syklusen i mange år, men aldri på fokus med graviditet siden det ikke har vært aktuelt før nå. Men føler jeg kjenner kroppen min godt til vanlig, men den tuller jo så fælt med oss når vi leter etter symptomer på graviditet at nå vet jeg ikke lengerJa, samme her Heldigvis har jeg appen Period Tracker. Den har jeg brukt flittig helt siden 2013, så kan gå tilbake helt til da og se hva jeg har styrt med. Der kan man registrere temp, intimitet, syklus, vekt, ja alt mulig.... Bruker den som kalender også. Så der står alt mulig fra svangerskapene med de 2 forrige ♡ Bla. El, første positive test osv. Ser jeg har testet over flere dager med de også, men ikke fått antydning på testene før hhv. 13 og 12 DPO. Står ikke type test jeg har brukt da.
Samme her, jeg har brukt den siden 2011 og den har vært så fin å ha nåJa, samme her Heldigvis har jeg appen Period Tracker. Den har jeg brukt flittig helt siden 2013, så kan gå tilbake helt til da og se hva jeg har styrt med. Der kan man registrere temp, intimitet, syklus, vekt, ja alt mulig.... Bruker den som kalender også. Så der står alt mulig fra svangerskapene med de 2 forrige ♡ Bla. El, første positive test osv. Ser jeg har testet over flere dager med de også, men ikke fått antydning på testene før hhv. 13 og 12 DPO. Står ikke type test jeg har brukt da.
Eller så har Make Sure sine også begynt å vise stygge skyggestreker Det er det jeg tror har skjedd med meg.. men temp er fortsatt høy så har fortsatt litt håp..Jaddaa, dagens andre test 8 dpo, altså hva skjedde med å vente
Vis vedlegget 407394Vis vedlegget 407395
Ser også nooooe på den øverste!Jaddaa, dagens andre test 8 dpo, altså hva skjedde med å vente
Eller så har Make Sure sine også begynt å vise stygge skyggestreker Det er det jeg tror har skjedd med meg.. men temp er fortsatt høy så har fortsatt litt håp..
Ser også nooooe på den øverste!