Prøvde du strips ?
Har egentlig mistet litt håpet selv nå etter to negative strips 10 og 12 DPO men har IKM idag og fortsatt ikke kommet noe… men leser jo at det er noen som ikke har slått ut på strips…
Så lurer på om jeg skal prøve en digital imorgen om det fortsatt ikke har kommet noe

Jeg synes du kan beholde håpet! I starten når man såvidt har nok hcg til å slå svakt ut på en test så vil utvannet tiss og tidspunkt fort kunne gjøre at streken ikke kommer.
Men best svar får du nok ikke før i morgen tidlig :) Krysser fingrene!
Jeg krysser fingrene :Heartred

Hvor normalt er det å ha litt spotting rundt positiv test? Hadde jo som nevnt litt i går morgest og nå har jeg litt i utfloden i dag også… Men langt fra så mye som jeg pleier å ha dagene før IKM. Kan festeblødning skje mens man har svak positiv test?

Siden samboern fikk beskjed om at han ikke kunne få barn eller sjansen var små(9 år siden med xen) nå er han straks 30 , og jeg blir som regel gravid bare jeg tenker på det . Så var det kanskje som å vinne i Lotto da vi ble gravide sammen i mars . Kanskje det var hans eneste sjans til å få egne barn eller kanskje kvaliteten er blitt bra igjen , kan det skje??? . Jeg har lovet å teste EL nå i tre mnd og deretter bare la det komme av seg selv og ta pause.Jeg er så imponert over dere som har holdt på i flere mnd og år. :Heartred

Her sutrer jeg for en mnd med prøving . Jeg tok ut spiralen og det klaffa på tredje mnd selv da sa jeg til samboern at jeg orker ikke den mensen bløinga så vurderte å sette i spiral igjen . Og da klaffa det . Jeg har nå 6 svangerskap med tre barn , 2 planlagte aborter før jeg fikk barna og en MA nå i april. Jeg burde jo bare holde kjeft føler jeg :sad010

En morgen utblåsing fra meg :Heartred det er godt å ha dere også :)
Hva med å gå rett på ivf? Da slipper dere prøvinga. Mye de kan gjøre for å hjelpe mannens svømmere også :)

Prøvde du strips ?
Har egentlig mistet litt håpet selv nå etter to negative strips 10 og 12 DPO men har IKM idag og fortsatt ikke kommet noe… men leser jo at det er noen som ikke har slått ut på strips…
Så lurer på om jeg skal prøve en digital imorgen om det fortsatt ikke har kommet noe

Mente strips, ja :D
Med det barnet som jeg testet (veldig svakt) positivt først på 13 DPO, så var det på ettermiddag. I dagene som kom testet jeg bare på morning, og de viste negativt. Så jeg gav opp den runden. Men etter ei stund, og jeg enda ikke fikk mens, så prøvde jeg heller digital. Den viste da Gravid 3+ ! Så ja gjett om det er forskjell. Derfor tester jeg aldri på dagens første urin

Hva med å gå rett på ivf? Da slipper dere prøvinga. Mye de kan gjøre for å hjelpe mannens svømmere også :)
Det koster rett og slett for mye . Også fra samboerens side så skulle vi bare prøve for å se , vi har jo tre barn i hus allerede så for han var det ikke viktig . Men så blomstra det opp lyst i oss begge . Han sa han kunne teste seg på nytt , men synes ert er så teit at de skal gjøre det hjemme og levere innen en time . Det gjorde han sist og jeg tenker at den tiden er kostbar . Har sett så mange dokumentarer fra Norge og Danmark med ivf og jeg får litt angst av den smerten man må gjennom . :bag:

9 dpo:bag:
20230610_100259.jpg

8 dpo i dag. Veldig spennende dette her.

Vedlegg

• IMG_20230610_121952.jpg
    IMG_20230610_121952.jpg
    3,6 MB · Visninger: 73
Jeg krysser fingrene :Heartred

Hvor normalt er det å ha litt spotting rundt positiv test? Hadde jo som nevnt litt i går morgest og nå har jeg litt i utfloden i dag også… Men langt fra så mye som jeg pleier å ha dagene før IKM. Kan festeblødning skje mens man har svak positiv test?
Dr. Google sier at omtrent 25% opplever småblødninger ifb med graviditet, så litt spotting trenger ikke bety noe den ene eller andre veien. Hvis strekene fortsetter å bli sterkere for hver dag som går så ville jeg ikke uroet meg noe for det :Heartred

Er vel bare å få brukt opp denne pakken med tidligtester.... :facepalm:
Fremdeles 10DPO og nada.
Er uansett ikke skråsikker før mandag og mens kommer.

20230610_191915.jpg

Gratulerer så mye ❤️ var du i samme termin gruppe som meg ? November 23? Håper spira di sitter altså :Heartred
Da kan jeg settes på gravid :love017
Håper så utrolig det holder hele veien nå, og at det sitter på rett plass! :Heartred

Back
Topp