Full mensen her, 9dpo. Veldig merkelig. Aldri hatt kort lutealfase før og tempen har vært fin og høy. Uansett, da starter jeg i hvert fall raskere på neste syklus :)

Var i november 23 :Heartred Får håpe du også kommer i februar! Tester noe mer?
Kikka på de gamle testene som man ikke skal gjøre , alle var blenda bortsett fra siste jeg tok i ettermiddag . Der var det nå skygge . Så får holde ut en dag til . Ja hvert hyggelig å prøve i igjen å nå mål :Heartred

Jeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....

Ikke tatt test siden torsdag med svak strek for jeg har ingen tester og venter tester i posten :hilarious:

Foreløpig nå så er det harde og tunge pupper, vondt i ryggen, vondt i dåsa og stikninger i magen...

Sånn grafsende stikking om dere skjønner :hilarious:
og er tett i nesa...

Så håper jo, men vi får se!:hilarious:

Jeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....

Ikke tatt test siden torsdag med svak strek for jeg har ingen tester og venter tester i posten :hilarious:

Foreløpig nå så er det harde og tunge pupper, vondt i ryggen, vondt i dåsa og stikninger i magen...

og er tett i nesa...

Har ikm 12.06

og er tett i nesa...

Og hvilepulsen har økt men kan vel være pga ikm det også?

og er tett i nesa...

Har akkurat samme symptomer... Meeen. Igår på kvelden hadde jeg litt rødt på papiret. Og idag på ettermiddagen var det brunt!

Såååå regner med tr kommer her...

Tør nesten ikke tro på det :nailbiting: :bag:
IMG_8011.jpeg

Tempen hadde sunket en del i går. Men sunket ennå mer i dag fra 37,7 for to dager siden. 37,3 i går og 36,8 i dag. 13 dpo og null antydning til strek på tidligtest heller. Kan settes på TR :/

Det høres lovende ut ,

og er tett i nesa...

var sånn sist jeg var gravid , men ikke noe av det nå desverre :sad010

Usikker på om dette varer :confused:
9 dpo;
20230610_105406.jpg

10 dpo;
20230611_061005.jpg

20230611_061126.jpg

Babyplan har økt fint, men make sure er jo lik/svakere..

Jeg forstår ingenting. Jeg har ikke fått noe mer strek på test enn skygger, ikke blitt sterkere heller. Idag våknet jeg opp med maaasse slim. Hadde tempdipp for 2 dager siden mens igår kom det en temptopp. Har selvfølgelig ikke flere eggløsningstester igjen heller… kan det hende egget ikke slapp når jeg fikk positiv test for 12 dager siden? At eggløsningen skjer nå?

Dere slipper bilde av en kjedelig strek fra meg idag. Har begynt å spotte, så da kommer hun nok som planlagt i morgen :schocked028 Vel vel. Føles helt greit. Var i tidligste laget med en til allerede uansett, men! Lykke til dere andre!:happy: Skal følge med her, og håpe for dere!

Last edited:
9 eller 10 dpo i dag. Kjenner litt symptomer, men det er nok på grunn av progesteron støtte :) Eneste symptomet som skiller seg ut er at det stikker/strekker skikkelig i vestre eggstokk når jeg hoster. Noen andre som har opplevd det og vært gravid?

Jeg forstår ingenting. Jeg har ikke fått noe mer strek på test enn skygger, ikke blitt sterkere heller. Idag våknet jeg opp med maaasse slim. Hadde tempdipp for 2 dager siden mens igår kom det en temptopp. Har selvfølgelig ikke flere eggløsningstester igjen heller… kan det hende egget ikke slapp når jeg fikk positiv test for 12 dager siden? At eggløsningen skjer nå?
El-test viser bare at kroppen prøver å få til eggløsning, så det er fullt mulig at kroppen prøver på nytt igjen nå.. Hvordan har tempen vært etter at du tenkte at du fikk el?

Back
Topp