Var i november 23 Får håpe du også kommer i februar! Tester noe mer?Gratulerer så mye var du i samme termin gruppe som meg ? November 23? Håper spira di sitter altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var i november 23 Får håpe du også kommer i februar! Tester noe mer?Gratulerer så mye var du i samme termin gruppe som meg ? November 23? Håper spira di sitter altså
Kikka på de gamle testene som man ikke skal gjøre , alle var blenda bortsett fra siste jeg tok i ettermiddag . Der var det nå skygge . Så får holde ut en dag til . Ja hvert hyggelig å prøve i igjen å nå målVar i november 23 Får håpe du også kommer i februar! Tester noe mer?
Har ikm 12.06Jeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....
Ikke tatt test siden torsdag med svak strek for jeg har ingen tester og venter tester i posten
Foreløpig nå så er det harde og tunge pupper, vondt i ryggen, vondt i dåsa og stikninger i magen...
Sånn grafsende stikking om dere skjønner
og er tett i nesa...
Så håper jo, men vi får se!
Og hvilepulsen har økt men kan vel være pga ikm det også?Jeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....
Ikke tatt test siden torsdag med svak strek for jeg har ingen tester og venter tester i posten
Foreløpig nå så er det harde og tunge pupper, vondt i ryggen, vondt i dåsa og stikninger i magen...
og er tett i nesa...
Har akkurat samme symptomer... Meeen. Igår på kvelden hadde jeg litt rødt på papiret. Og idag på ettermiddagen var det brunt!Jeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....
og er tett i nesa...
Gratulerer så myeTør nesten ikke tro på det
var sånn sist jeg var gravid , men ikke noe av det nå desverreJeg er så oppblåst. Ser ut som jeg er tre måneder på vei. Kan være menstruasjon på vei og det kan være graviditet. Hvem vet....
og er tett i nesa...
Mensen kom rett etter siste oppdatering i går. Sånnsett greit at den kom to dager før jeg trodde, når den først kom.
Lykke til alle sammen
Ja, jeg bare venter til morgendagen og ser om tr kommer eller eiDet høres lovende ut ,
var sånn sist jeg var gravid , men ikke noe av det nå desverre
Jeg hadde vært mer urolig dersom begge var lik/svakere, det er jo veldig fin stigning på babyplan sin!Usikker på om dette varer
9 dpo;
Vis vedlegget 407517
10 dpo;
Vis vedlegget 407520
Vis vedlegget 407519
Babyplan har økt fint, men make sure er jo lik/svakere..
El-test viser bare at kroppen prøver å få til eggløsning, så det er fullt mulig at kroppen prøver på nytt igjen nå.. Hvordan har tempen vært etter at du tenkte at du fikk el?Jeg forstår ingenting. Jeg har ikke fått noe mer strek på test enn skygger, ikke blitt sterkere heller. Idag våknet jeg opp med maaasse slim. Hadde tempdipp for 2 dager siden mens igår kom det en temptopp. Har selvfølgelig ikke flere eggløsningstester igjen heller… kan det hende egget ikke slapp når jeg fikk positiv test for 12 dager siden? At eggløsningen skjer nå?
Tok test i går kveld og idag tidlig , super skygge. Utrolig irriterende . Må vente enda en dagJa, jeg bare venter til morgendagen og ser om tr kommer eller ei