9 eller 10 dpo i dag. Kjenner litt symptomer, men det er nok på grunn av progesteron støtte :) Eneste symptomet som skiller seg ut er at det stikker/strekker skikkelig i vestre eggstokk når jeg hoster. Noen andre som har opplevd det og vært gravid?
Ja opplevde det sist jeg var gravid . Trodde det var dritt mens smerter som ikke slapp . Har noe av det nå , virker som det ligger mer på høyre side. Men nå har jeg nada andre symptomer , så tror det er livmora som vrir opp en mens syklus :eek:

Jeg hadde vært mer urolig dersom begge var lik/svakere, det er jo veldig fin stigning på babyplan sin!
Det er jo forskjell mellom merker på hvor godt de viser stigning, spesielt i starten når den relative stigningen er liten.

Helt sant! Får bare håpe på det beste :shy:

Ja opplevde det sist jeg var gravid . Trodde det var dritt mens smerter som ikke slapp . Har noe av det nå , virker som det ligger mer på høyre side. Men nå har jeg nada andre symptomer , så tror det er livmora som vrir opp en mens syklus :eek:
Orker egentlig ikke å få opp håpet, så får si at det bare er mensen som er på vei :hilarious:

8DPO morgen, 8DPO kveld og 9DPO morgen.

Vedlegg

• IMG_20230611_072132.jpg
    IMG_20230611_072132.jpg
    567,9 KB · Visninger: 93
Får de aller fleste positiv test før IKM ?
Er 11DPO kan jo være 10. Har IKM mandag og testa 2-3 ganger daglig siste dagene med blenda hvite tester . Så skygge i går kveld og tidligere idag, men ikke på den ista . Bruker babyplan sine tidlig strips.

Er jo tøsetester :bag: og derfor kjempe negativ til positiv test:banghead:

Får de aller fleste positiv test før IKM ?
Er 11DPO kan jo være 10. Har IKM mandag og testa 2-3 ganger daglig siste dagene med blenda hvite tester . Så skygge i går kveld og tidligere idag, men ikke på den ista . Bruker babyplan sine tidlig strips.

Er jo tøsetester :bag: og derfor kjempe negativ til positiv test:banghead:

Synes det ser ut som de fleste tester positivt 9-10 DPO. Jeg har med de 2 forrige ikke testa positivt før 12 og 13 DPO ! Er 11DPO idag, og enda negativt. Spottet første dobesøk i mårrest, men ingenting etter det, så er spent på hva morgendagen bringer... Jeg har brukt tidligtester fra Metode denne runden. Husker ikke hva jeg brukte med de forrige da jeg var gravid.

Foreløpig ingen tr, så håper testene kommer i dag. Men klart. Klokken er bare 04:46 :hilarious::hilarious::hilarious:

Nå er vi så klart blitt forkjølet jeg og minsten, så blir sofadag i dag!

Foreløpig ingen tr, så håper testene kommer i dag. Men klart. Klokken er bare 04:46 :hilarious::hilarious::hilarious:

Nå er vi så klart blitt forkjølet jeg og minsten, så blir sofadag i dag!
Jeg har vært på do tre ganger for å sjekke om tr er der.. Kjennes ut som det hvert øyeblikk, så vi får bare se :bookworm: :hilarious:

Tempen stiger, pulsen stiger (lyseblå). Jeg som hadde parkert denne mnd. (Har egentlig det fortsatt, men når temp gikk opp igjen ble jeg litt «hva om?!» :hilarious:)
IMG_2289.jpeg
Men eggløsning kan ha vært alt fra cd 49 til 56. Dette er justert temp, har tempet til altfor ulike tidspunkt (05-08:30), så jeg skal definitivt være flinkere til det neste mnd!
Og hadde blenda test cd 62, og siden mannen dro på jobbreise er det kun mulig dersom eggløsning var en av de første mulige dagene..
jaja, dette ble litt morgentull fra ei som litt bare vil få mensen og forhåpentligvis komme i gang med en vanlig syklus, men som samtidig bare vil ha litt håp :facepalm:
(Er tom for tester, men tenker å få tak i innen onsdag, det er siste mulige ikm. Og så hater jeg neg tester, foretrekker heller å bare få mensen)

Man blir jo helt sår i musa med denne flukten etter tr :laughing002 DPO 12 kanskje 11 , ikke så positiv , tar så lang tid før test streken kommer også . De andre pakkene så kom den ganske fort . Skimter skygge , men tror det er i hode mitt:bag: denne syklusen har hvert lang garantert fordi jeg har hvert så opphengt i den LH testinga:arghh: har vanligvis 24-27CD
Er idag CD29

Takk for svar! Legger ved bilde av kurven :)
Nå er det en stund siden forrige gang vi prøvde, så jeg er litt rusten på å tyde temp. Men jeg tenker at det ikke har vært et så tydelig og vedvarende hopp i temp at jeg med 100% sikkerhet ville sagt at el har vært. Har du tatt temp til noenlunde samme tidspunkt? Dersom det har vært mye variasjon så går det an å justere for tidspunkt, det varierer jo hvor korrekt dette blir, men det kan hende at du får opp et tydeligere mønster da! Det finnes sider på netter du kan plotte inn, ellers kan man justere for 0,1 pr halvtime (velg deg da ut en times tid, innenfor hvor du har flest måletidspunkt, og så justerer du for alle tidspunkt som kommer utenfor denne timen)

IKM 12.6 kan settes på TR , da er den nok rett rundt hjørnet . Lite sannsynlig å få positiv på tidlig test etter IKM . :sad010 Åååå blir så lei meg …:sad010gratulerer dere andre:Heartred håper spirene holder seg i magehuset .

Vedlegg

• IMG_4420.jpeg
    IMG_4420.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 81
Back
Topp