Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt
Så synlig graviditetsstrek har jeg ikke fått tidligere denne mnd.
Ja, jeg vet det er en LH test også men tok den for å sjekke om jeg hadde eggløsning også Serr... Alt som kan tisses på......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt
Ja, jeg vet det er en LH test også men tok den for å sjekke om jeg hadde eggløsning også Serr... Alt som kan tisses på......
Så kjekt hvor mange dpo er du?Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt
Altso, dette kan ikkje vere ovitrelle framleis?? 14dagar sidan no. Ei veke sida innsett.
Tok ein test forrige onsdag og, for å sjekke ovitrellestreken, den var ikkje like sterk.
Jeg tok tidlig test i går fra babyplan og den var blenda. TokDe er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vits
Trodde jeg skulle ha tr i morgen, men har begynt å spotte nå så da er det en streifer daSå kjekt hvor mange dpo er du?
Ja, følte den var for rosa for å vere noko anna!! Er tatt på veldig utvatna urin, då nokon måtte tisse tre gongar ila natta.Definitivt babystrek
Ja, følte den var for rosa for å vere noko anna!! Er tatt på veldig utvatna urin, då nokon måtte tisse tre gongar ila natta.
Det at den er sterkare enn den ei veke etter ovitrelle er vell og ein indikasjon på at her er det noko? Eller tenker eg feil der?
Klarar ikkje heilt å tru dette, må ta ein kontrolltest eller fem i kveld/morgon
Ja det tok en del tid og frakt koster litt forskjellig . Prøvde finne den igjen , men fant den ikke . Søkte bare på el tester / ovulation så kommer det opp masse . Men se litt på frakt kostnadene .Har du link? Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk de?
Ser noe ja! Har du tester mer?12 dpo og skulle egentlig ikke teste før fredag Men det ble for lenge å vente! Føler jeg ser noe, men tror det fortsatt bare er innbilning.. metode tidlig
Vis vedlegget 407837
Vis vedlegget 407836
Vis vedlegget 407835
Har testet noen ganger etter dette ja, men helt blenda Så det var nok bare en skyggeSer noe ja! Har du tester mer?