Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt :Heartred :dummy1:

Så synlig graviditetsstrek har jeg ikke fått tidligere denne mnd.

Ja, jeg vet det er en LH test også men tok den for å sjekke om jeg hadde eggløsning også :hilarious: Serr... Alt som kan tisses på......

Vedlegg

• 16867129589962658220269873080211.jpg
    16867129589962658220269873080211.jpg
    735,5 KB · Visninger: 79
Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt :Heartred :dummy1:

Så synlig graviditetsstrek har jeg ikke fått tidligere denne mnd.

Ja, jeg vet det er en LH test også men tok den for å sjekke om jeg hadde eggløsning også :hilarious: Serr... Alt som kan tisses på......
Så kjekt :Heartred hvor mange dpo er du?

Altso, dette kan ikkje vere ovitrelle framleis?? 14dagar sidan no. Ei veke sida innsett.
Tok ein test forrige onsdag og, for å sjekke ovitrellestreken, den var ikkje like sterk.

Definitivt babystrek❤️

De er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vits :blackeye:
Jeg tok tidlig test i går fra babyplan og den var blenda. Tok
Så kjekt :Heartred hvor mange dpo er du?
Trodde jeg skulle ha tr i morgen, men har begynt å spotte nå så da er det en streifer da :bookworm: :bored:

Definitivt babystrek❤️
Ja, følte den var for rosa for å vere noko anna!! Er tatt på veldig utvatna urin, då nokon måtte tisse tre gongar ila natta.
Det at den er sterkare enn den ei veke etter ovitrelle er vell og ein indikasjon på at her er det noko? Eller tenker eg feil der?
Klarar ikkje heilt å tru dette, må ta ein kontrolltest eller fem i kveld/morgon

Ja, følte den var for rosa for å vere noko anna!! Er tatt på veldig utvatna urin, då nokon måtte tisse tre gongar ila natta.
Det at den er sterkare enn den ei veke etter ovitrelle er vell og ein indikasjon på at her er det noko? Eller tenker eg feil der?
Klarar ikkje heilt å tru dette, må ta ein kontrolltest eller fem i kveld/morgon

Ovitrelle sitter ikke i kroppen så lenge, hvert fall ikke med så tydelig strek! Du er nok gravid❤️ Gratulerer!

12 dpo og skulle egentlig ikke teste før fredag :banghead: Men det ble for lenge å vente! Føler jeg ser noe, men tror det fortsatt bare er innbilning.. metode tidlig
IMG_3828.jpeg

IMG_3827.jpeg

IMG_3826.jpeg

Har du link? Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk de? :)
Ja det tok en del tid og frakt koster litt forskjellig . Prøvde finne den igjen , men fant den ikke . Søkte bare på el tester / ovulation så kommer det opp masse . :p Men se litt på frakt kostnadene .

Da kom TR i dag :( Hadde kjemisk forrige syklus.. og håpte sååå på at det skulle gå denne gangen! Har større nipler og synligere blodårer på puppene, stikkinger i magen/og puppene..mange like symptomer som sist og i tillegg blødd bittelitt de siste 2 gangene vi har hatt sex, som aldri pleier å skje! Var så giret på vei hjem fra jobb i dag og hadde bestemt meg for å endelig teste!:angelic: Men samtidig som jeg testet helt blenda, så kom tanta! o_O Lykke til, til dere andre❤️

Back
Topp