Krysser fingreneVar samme hos meg ca 10 dpo! Jeg syntes jeg så noe veldig svakt som jeg ikke var sikker på om var der! Testet også med vanlig babyplanKrysser fingrene for deg for at det dukker opp en litt mer synlig strek i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneVar samme hos meg ca 10 dpo! Jeg syntes jeg så noe veldig svakt som jeg ikke var sikker på om var der! Testet også med vanlig babyplanKrysser fingrene for deg for at det dukker opp en litt mer synlig strek i morgen!
Har offisielt klikket for meg10 dpo og helt overbevist om at jeg kan se streken i noen vinkler, men det er bare i hodet mitt!
Vis vedlegget 407633
Haha, godt jeg ikke er alene!Du er IKKE alene! Her om dagen hadde jeg stirra så mye på testen at jeg så 3(!!!) streker til slutt xD ...var bare en xD

Ja, er litt godt å høre at ikke alle tester positivt supertidlig! Skal bli spennende å se om det dukker opp strek hos deg og![]()
Ligger her i senga og kjenner på at livmora gjør seg om til en mensklut, niplene er såre og livet føles bæsj , meeen fortsatt ingen mens . Skal den komme så får den komme så vi får begynt på nytt igjen med de fordømte LH testene

bare fordi jeg stirra frem en nyanse på den stripsen…Sku vært egen testetøs avdeling pp psykriatrien., så jækla mye penger vi sløser bort, sku vært ulovlig å bruke så mye penger på negative testerHaha jeg stirra så hardt at den ble hvit på mårran idag . I helga gikk jeg i søpla å snik tittabare fordi jeg stirra frem en nyanse på den stripsen…
Hadde noen sett meg , så hadde de vel sagt at jeg måtte søke hjelp haha.

Jeg ser antydning til strekHer er nå dagens hodevri fra i ettermiddag, 12DPO.
Synes liksom jeg kan skimte et lite parti med antydning til farge der stripa skulle vært. Noen enig?
Hadde spotting første tur på do søndags morning, men ikke mer etter det.
Blir reint tullete av dette.
Vis vedlegget 407650

Jeg ser antydning til strek![]()
"Tidlig"tester my ass 
Jepp jeg er ikke fan av tidligtester, spesielt ikke metode sine for de får så tregt strekOm det stemmer at det er/skal bli strek der så anbefales ikke(!) disse type testene videre!"Tidlig"tester my ass
![]()

De er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vitsJeg har bare tidlig tester , ante ikke at det var tidlig når jeg kjøpte . Jeg er dpo 13 gidder ikke teste idag . Var negativitet går og ikke noe mens . Er de så dårlig babyplan sine?

Bestillte 100 EL tester på eBay og fikk et lass graviditetstester også , så klar for neste runde etter litt mensingDe er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vits![]()

Idag var hun på plass gitt.. Tempen sank også så her er alt håp ute
Har du link? Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk de?Bestillte 100 EL tester på eBay og fikk et lass graviditetstester også , så klar for neste runde etter litt mensing![]()
Jeg var så forberedt på at det ikke ble noe denne pp, så bare fint at TR kom nå så vi nærmer oss ny runde
Serr... Alt som kan tisses på......