Var samme hos meg ca 10 dpo! Jeg syntes jeg så noe veldig svakt som jeg ikke var sikker på om var der! Testet også med vanlig babyplan :) Krysser fingrene for deg for at det dukker opp en litt mer synlig strek i morgen!
Krysser fingrene :) har bare to tester igjen, så får vente noen dager til før jeg tester

Ja, er litt godt å høre at ikke alle tester positivt supertidlig! Skal bli spennende å se om det dukker opp strek hos deg og :Heartpink
:HeartredLigger her i senga og kjenner på at livmora gjør seg om til en mensklut, niplene er såre og livet føles bæsj , meeen fortsatt ingen mens . Skal den komme så får den komme så vi får begynt på nytt igjen med de fordømte LH testene :nailbiting: :angelic:

Haha jeg stirra så hardt at den ble hvit på mårran idag . I helga gikk jeg i søpla å snik titta :bag: bare fordi jeg stirra frem en nyanse på den stripsen…

Hadde noen sett meg , så hadde de vel sagt at jeg måtte søke hjelp haha.

Haha jeg stirra så hardt at den ble hvit på mårran idag . I helga gikk jeg i søpla å snik titta :bag: bare fordi jeg stirra frem en nyanse på den stripsen…

Hadde noen sett meg , så hadde de vel sagt at jeg måtte søke hjelp haha.
Sku vært egen testetøs avdeling pp psykriatrien., så jækla mye penger vi sløser bort, sku vært ulovlig å bruke så mye penger på negative tester :laughing001

Her er nå dagens hodevri fra i ettermiddag, 12DPO.
Synes liksom jeg kan skimte et lite parti med antydning til farge der stripa skulle vært. Noen enig?
Hadde spotting første tur på do søndags morning, men ikke mer etter det.
Blir reint tullete av dette.

20230612_171506.jpg

Her er nå dagens hodevri fra i ettermiddag, 12DPO.
Synes liksom jeg kan skimte et lite parti med antydning til farge der stripa skulle vært. Noen enig?
Hadde spotting første tur på do søndags morning, men ikke mer etter det.
Blir reint tullete av dette.

Vis vedlegget 407650
Jeg ser antydning til strek :pompus:

I dag sank tempen en del og jeg kjenner en del mensensmerter både nederst i magen og i korsryggen. Spent på om mensen kommer selv om jeg går på progesteron :banghead:
IMG_3825.jpeg

Jeg har bare tidlig tester , ante ikke at det var tidlig når jeg kjøpte . Jeg er dpo 13 gidder ikke teste idag . Var negativitet går og ikke noe mens . Er de så dårlig babyplan sine?

Jeg har bare tidlig tester , ante ikke at det var tidlig når jeg kjøpte . Jeg er dpo 13 gidder ikke teste idag . Var negativitet går og ikke noe mens . Er de så dårlig babyplan sine?
De er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vits :blackeye:

Jeg kan settes på TR! Mensen har ikke kommet enda, men jeg har gått fra å håpe på graviditet til å bare håpe på at jeg faktisk hadde eggløsning, så det kan starte opp ny syklus snart! Nærmer meg dag 70 på syklus, pleier å ha 27-28 :banghead:

De er helt greie men som tidligere nevnt har jeg fått sterkere strek på vanlig strimmel fra BP enn på tidligtester fra BP selv om de er tatt på samme urin og da er det liksom ikke vits :blackeye:
Bestillte 100 EL tester på eBay og fikk et lass graviditetstester også , så klar for neste runde etter litt mensing :nailbiting:

Da tror jeg at jeg kan begynne å teste for fullt :Heartred :dummy1:

Så synlig graviditetsstrek har jeg ikke fått tidligere denne mnd.

Ja, jeg vet det er en LH test også men tok den for å sjekke om jeg hadde eggløsning også :hilarious: Serr... Alt som kan tisses på......

Vedlegg

• 16867123158127318728736522696884.jpg
    16867123158127318728736522696884.jpg
    827 KB · Visninger: 91
  • 16867124440218456096398737284277.jpg
    16867124440218456096398737284277.jpg
    836,4 KB · Visninger: 93
  • 20230614_050931.jpg
    20230614_050931.jpg
    847,9 KB · Visninger: 95
Back
Topp