IKM 12.6 kan settes på TR , da er den nok rett rundt hjørnet . Lite sannsynlig å få positiv på tidlig test etter IKM . :sad010 Åååå blir så lei meg …:sad010gratulerer dere andre:Heartred håper spirene holder seg i magehuset .
Jeg hadde IKM på lørdag og fortsatt ikke sett noe til verken mens eller symptomer. Bare fått negative tidlig tester, men det utelukker ikke noe så lenge mensen uteblir tenker jeg ❤️

Her er mine tester fra i dag tidlig :) Øverste på morgenurin (tørket), og nederste på andre eller tredje urin (ikke tørket). Tydeligere i virkeligheten og helt klart rosa! Men klarer ikke heeeelt å tro på det, selv om jeg har dristet meg inn på februarforumet.

Er det håp om utslag på digital? :oops:
IMG_1904.jpeg

Jeg har ikm 15/06 :bookworm:

Har registrert gammel syklus før jeg tok ut spiralen så nå er den endelig riktig! Heldigvis har vi lagt inn aksjer i hele perioden :hilarious:

Sååå, nå skal jeg bare vente til torsdag kommer :hilarious::hilarious::hilarious:

Ååååå gratulerer :Heartred Hvor mange dpo er du ? Ingen mens her , men heller ingen tegn . Og tidlig tester viser nada .
Tuuusen takk :Heartred
Jeg hadde EL smerter for 14 dager siden i dag, så antar jeg er mellom 12 og 14 dpo kanskje :) hadde ikke særlig synlig strek før i går!

Tuuusen takk :Heartred
Jeg hadde EL smerter for 14 dager siden i dag, så antar jeg er mellom 12 og 14 dpo kanskje :) hadde ikke særlig synlig strek før i går!
Er så fantastisk å høre sånt , er liksom en trøst . For jeg blir jo gal her . Sist jeg venta mens så gikk jeg jo å tørka meg hundre ganger om dagen :laughing002 På CD 27 var den negativ og CD 33 positiv . Visste ikke når jeg hadde EL da . Pleier å ha 24-27CD så merkelig den var så lang . Nå er den og lang:nailbiting:

Dpo 8/9
Jeg var heelt sikker denne runden på at det ikke kunne ha klaffet, så hadde egentlig ikke tenkt å ta tester i det hele tatt. Trangen meldte seg i kveld og tok nå denne.. jeg tipper skyggestrek, men det ble brått spennende uansett :nailbiting: forventer mens i morgen eller onsdag. Ryker nok en test til i morgen tidlig..
A383E53A-417B-44E6-B44E-947505577E26.jpeg
:nailbiting:

Har offisielt klikket for meg :hilarious: 10 dpo og helt overbevist om at jeg kan se streken i noen vinkler, men det er bare i hodet mitt!
IMG_3824.jpeg

Vedlegg

• IMG_3823.jpeg
    IMG_3823.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 67
Er der selv at jeg ser skygger og streker og gud vet hva , så ekstra dritt når den i sta var kritt hvit . :banghead:

Er så fantastisk å høre sånt , er liksom en trøst . For jeg blir jo gal her . Sist jeg venta mens så gikk jeg jo å tørka meg hundre ganger om dagen :laughing002 På CD 27 var den negativ og CD 33 positiv . Visste ikke når jeg hadde EL da . Pleier å ha 24-27CD så merkelig den var så lang . Nå er den og lang:nailbiting:
Ja, er litt godt å høre at ikke alle tester positivt supertidlig! Skal bli spennende å se om det dukker opp strek hos deg og :Heartpink

Har offisielt klikket for meg :hilarious: 10 dpo og helt overbevist om at jeg kan se streken i noen vinkler, men det er bare i hodet mitt!
Vis vedlegget 407633
Var samme hos meg ca 10 dpo! Jeg syntes jeg så noe veldig svakt som jeg ikke var sikker på om var der! Testet også med vanlig babyplan :) Krysser fingrene for deg for at det dukker opp en litt mer synlig strek i morgen!

Back
Topp