Har undersøkt litt da, med de 2 forrige testa jeg ikke positivt før 12 og 13 DPO :nailbiting:
jeg testet en gang negativt på ikm, men mensen kom ikke, så 3 dager etter ikm fikk jeg positiv å fikk sjokk. så jeg prøøøøver å ikke gi opp håpet selvom jeg fikk negativ i dag 11 dpo <3
 
Dere som har fått positivt/antydning til strek, sjekker dere temp også? Lurer på om noen merker høyere kroppstemp :) Ser noen skriver at de får høyere temp enn vanlig i denne perioden av syklus hvis gravid
 
Dere som har fått positivt/antydning til strek, sjekker dere temp også? Lurer på om noen merker høyere kroppstemp :) Ser noen skriver at de får høyere temp enn vanlig i denne perioden av syklus hvis gravid
Forrige syklus ja, denne syklusen er bare merkelig men har litt høyere temp enn tidligere i syklusen. Jeg er ikke slavisk flink til å tempe til samme tidspunkt (som man egentlig burde være for å få et godt resultat) men som regel en gang mellom kl. 5-7
 

Vedlegg

  • IMG_0423.jpeg
    IMG_0423.jpeg
    879,8 KB · Visninger: 28
Hei! Jeg har IKM mandag 12. Tok denne testen i dag. Har noen erfaring med Lloyds pharmacy testene?
 

Vedlegg

  • 381069B8-2DD8-4D03-B32F-7C000036D4D7.jpeg
    381069B8-2DD8-4D03-B32F-7C000036D4D7.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 89
Dere som har fått positivt/antydning til strek, sjekker dere temp også? Lurer på om noen merker høyere kroppstemp :) Ser noen skriver at de får høyere temp enn vanlig i denne perioden av syklus hvis gravid
Ja, første syklus jeg temper dette.
Er ikke helt enig med FF ang når el var da. Tror selv det var på cd14, men cd13 kan kanskje stemme det også.

B1F49384-0917-4FF1-8C2D-905012245A5B.jpeg
 
Helt blenda her 9dpo, og litt spotting. Litt fallende temp også. Så da gir jeg opp :bag:
 
Jeg trenger råd… Jeg er så forvirret :( i går morgest fikk jeg helt negativ test. I går når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg plutselig en ganske tydelig svak strek. Ble litt ivrig og drakk mye vann for å ta en test til, ble jo selvfølgelig utvannet tiss og testene viste ingenting og ble kjempeskuffa.. Ventet til jeg la meg igjen og fikk da en negativ og en svaak strek. Nå i morgest får jeg to veldig svake streker igjen.. Er dette det som kalles kjemisk graviditet? :(

(Kan legge til at jeg spottet litt rødt i går morgest, kan dette være festeblødning?)
 

Vedlegg

  • EF657D32-8DB9-4CA7-9364-21FEC00D0B6F.jpeg
    EF657D32-8DB9-4CA7-9364-21FEC00D0B6F.jpeg
    417 KB · Visninger: 93
12DPO og fortsatt negativ. Vet at det fortsatt er håp, men jeg begynner å miste troa nå (den lille troa jeg har hatt)

Gratulerer til alle som har fått to fine streker :Heartred
 
Vi som har mista håpet , får gi det en dag eller fem til vel :bag: Har mensmurringer nå og IKM mandag. Ikke en skygge en gang:sad010
Siden samboern fikk beskjed om at han ikke kunne få barn eller sjansen var små(9 år siden med xen) nå er han straks 30 , og jeg blir som regel gravid bare jeg tenker på det . Så var det kanskje som å vinne i Lotto da vi ble gravide sammen i mars . Kanskje det var hans eneste sjans til å få egne barn eller kanskje kvaliteten er blitt bra igjen , kan det skje??? . Jeg har lovet å teste EL nå i tre mnd og deretter bare la det komme av seg selv og ta pause.Jeg er så imponert over dere som har holdt på i flere mnd og år. :Heartred

Her sutrer jeg for en mnd med prøving . Jeg tok ut spiralen og det klaffa på tredje mnd selv da sa jeg til samboern at jeg orker ikke den mensen bløinga så vurderte å sette i spiral igjen . Og da klaffa det . Jeg har nå 6 svangerskap med tre barn , 2 planlagte aborter før jeg fikk barna og en MA nå i april. Jeg burde jo bare holde kjeft føler jeg :sad010

En morgen utblåsing fra meg :Heartred det er godt å ha dere også :)
 
Jeg trenger råd… Jeg er så forvirret :( i går morgest fikk jeg helt negativ test. I går når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg plutselig en ganske tydelig svak strek. Ble litt ivrig og drakk mye vann for å ta en test til, ble jo selvfølgelig utvannet tiss og testene viste ingenting og ble kjempeskuffa.. Ventet til jeg la meg igjen og fikk da en negativ og en svaak strek. Nå i morgest får jeg to veldig svake streker igjen.. Er dette det som kalles kjemisk graviditet? :(

(Kan legge til at jeg spottet litt rødt i går morgest, kan dette være festeblødning?)
Ettermiddag test kan være bedre enn morgen urin også :) og som du sier utvanna slår ut negativ . Synes den så positiv ut altså baby strek :Heartred hadde jo tatt ny test for å få den tydelig så klart , tror ikke du har gitt opp testingen hehe:p
 
Jeg trenger råd… Jeg er så forvirret :( i går morgest fikk jeg helt negativ test. I går når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg plutselig en ganske tydelig svak strek. Ble litt ivrig og drakk mye vann for å ta en test til, ble jo selvfølgelig utvannet tiss og testene viste ingenting og ble kjempeskuffa.. Ventet til jeg la meg igjen og fikk da en negativ og en svaak strek. Nå i morgest får jeg to veldig svake streker igjen.. Er dette det som kalles kjemisk graviditet? :(

(Kan legge til at jeg spottet litt rødt i går morgest, kan dette være festeblødning?)
Ville fortsatt å teste! Det er mulig det var ekstra fargestoff i den sterkeste bp fra igår :smiley-angelic002
 
Ettermiddag test kan være bedre enn morgen urin også :) og som du sier utvanna slår ut negativ . Synes den så positiv ut altså baby strek :Heartred hadde jo tatt ny test for å få den tydelig så klart , tror ikke du har gitt opp testingen hehe:p
Håper du har rett:HeartredBlir jo helt GAL av dette:nailbiting: Absolutt ikke gitt opp testingen, må på handletur for å fylle opp testelagret også nå :rolleyes: Når er det jeg egentlig bør begynne å se en sterkere strek?
 
Jeg trenger råd… Jeg er så forvirret :( i går morgest fikk jeg helt negativ test. I går når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg plutselig en ganske tydelig svak strek. Ble litt ivrig og drakk mye vann for å ta en test til, ble jo selvfølgelig utvannet tiss og testene viste ingenting og ble kjempeskuffa.. Ventet til jeg la meg igjen og fikk da en negativ og en svaak strek. Nå i morgest får jeg to veldig svake streker igjen.. Er dette det som kalles kjemisk graviditet? :(

(Kan legge til at jeg spottet litt rødt i går morgest, kan dette være festeblødning?)
Jeg synes du kan beholde håpet! I starten når man såvidt har nok hcg til å slå svakt ut på en test så vil utvannet tiss og tidspunkt fort kunne gjøre at streken ikke kommer.
Men best svar får du nok ikke før i morgen tidlig :) Krysser fingrene!
 
Håper du har rett:HeartredBlir jo helt GAL av dette:nailbiting: Absolutt ikke gitt opp testingen, må på handletur for å fylle opp testelagret også nå :rolleyes: Når er det jeg egentlig bør begynne å se en sterkere strek?
Jeg testet alltid sterkere på ettermiddag og kveld da jeg var gravid. Ble sterkere etter 3-4 dager fra positiv test, og så holdt de seg stabile i ei uke ish etter det igjen.
 
Æsj, hvilepulsen har falt ganske mye i natt, så da mister jeg selvfølgelig alt håp med engang :banghead: garantert negativ test etterpå....
 
Back
Topp