Tidligste DPO 7 streken jeg har sett7DPO (tidligtest BP) Jeg skulle vente til i morgen, men den gang ei
Så gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligste DPO 7 streken jeg har sett7DPO (tidligtest BP) Jeg skulle vente til i morgen, men den gang ei
Det var akkurat det jeg tenkte også, forventet ikke å få to streker7 dpo og den tydlige streken???
Jeg har heller ingen symptomer, satser på at du får to streker snart!Så morro å se strekene deres . Jeg skal hjem å tisse snart . Har nada kjenslar for noe frø ikke en øm pupp en gang , bare sånn jukse kvalm. Blir jo kvalm av det og vøtt
Ja , får håpe det . Da jeg ble gravid i mars så fikk jeg menssmerter og ømme pupper 14 dager før mens . Trodde mensen kom tidlig hehe. Desverre mista vi . Men nå er det nada , kjenner litt murring , men det er sikkert mens tenker jeg . Får håpe vi får ømme pupper og kvalme som bare det hahahaJeg har heller ingen symptomer, satser på at du får to streker snart!
Ja håper det, jeg går rundt og klemmer meg selv på puppene ubevisst hele tidenJa , får håpe det . Da jeg ble gravid i mars så fikk jeg menssmerter og ømme pupper 14 dager før mens . Trodde mensen kom tidlig hehe. Desverre mista vi . Men nå er det nada , kjenner litt murring , men det er sikkert mens tenker jeg . Får håpe vi får ømme pupper og kvalme som bare det hahaha
Det var akkurat det jeg tenkte også, forventet ikke å få to streker
Definitivt streker!! Gratulerer!!Hjelpemeg, nå har det klikka helt for meg
Tok en både tidligtest til og vanlig nå, kan jeg begynne å tro på dette? Er jo ikke skygger på fire forskjellige tester.
Vis vedlegget 407325
Tok også en digital fra makesure, men den viste «not pregnant».
På et tidspunkt i forrige PP fikk jeg sterkere strek på vanlig test enn jeg gjorde på tidligtest, så tipper det kan stemme ja. Jeg har en håndfull tidligtester liggende som jeg skal bli kvitt før jeg går over til å kun bruke vanligePleier dere å bruke tidligtester eller vanlige (25iu)? Er det noen forskjell egentlig? Altså om den tidlige blir positiv og den vanlige negativ. Har hørt så mange si at 25 stort sett blir positiv selv tidlig
Jeg har bare testet postivt på vanlig før, så da kjøper jeg heller de. Billigere i storpackPå et tidspunkt i forrige PP fikk jeg sterkere strek på vanlig test enn jeg gjorde på tidligtest, så tipper det kan stemme ja. Jeg har en håndfull tidligtester liggende som jeg skal bli kvitt før jeg går over til å kun bruke vanlige
Støttes 100%. Tidligtester er bortkastede penger synes jeg, dagens tidligtest er svakere enn den vanlige og hva er poenget med tidligtester hvis de både er dyrere og gir dårligere strek?Jeg har bare testet postivt på vanlig før, så da kjøper jeg heller de. Billigere i storpack
Den så nesten for sterk ut til å være kun en skyggestrek?Er dette en skyggestrek?
Gratulerer!!7DPO (tidligtest BP) Jeg skulle vente til i morgen, men den gang ei
Litt tydeligere når den har ligget en stund. Har aldri vært borti en så tydelig strek før, men bli forvirra når jeg hører om skyggestreker som andre har opplevdI tillegg hadde jeg spotting i morgest…Den så nesten for sterk ut til å være kun en skyggestrek?
Wow! Gratulerer7DPO (tidligtest BP) Jeg skulle vente til i morgen, men den gang ei
Hm, vent litt og ta en ny om du kanLitt tydeligere når den har ligget en stund. Har aldri vært borti en så tydelig strek før, men bli forvirra når jeg hører om skyggestreker som andre har opplevdI tillegg hadde jeg spotting i morgest…
samme her :/Så gøy med positive tester! Her begynte tempen å synke idag, IKM mandag, så jeg har parkert håpet denne runden og synes egentlig bare mensen kan komme så jeg kan begynne å håpe igjen!