Jeg har heller ingen symptomer, satser på at du får to streker snart!
Ja , får håpe det . Da jeg ble gravid i mars så fikk jeg menssmerter og ømme pupper 14 dager før mens . Trodde mensen kom tidlig hehe. Desverre mista vi . Men nå er det nada , kjenner litt murring , men det er sikkert mens tenker jeg . Får håpe vi får ømme pupper og kvalme som bare det hahaha
 
Ja , får håpe det . Da jeg ble gravid i mars så fikk jeg menssmerter og ømme pupper 14 dager før mens . Trodde mensen kom tidlig hehe. Desverre mista vi . Men nå er det nada , kjenner litt murring , men det er sikkert mens tenker jeg . Får håpe vi får ømme pupper og kvalme som bare det hahaha
Ja håper det, jeg går rundt og klemmer meg selv på puppene ubevisst hele tiden :bag:
 
Pleier dere å bruke tidligtester eller vanlige (25iu)? Er det noen forskjell egentlig? Altså om den tidlige blir positiv og den vanlige negativ. Har hørt så mange si at 25 stort sett blir positiv selv tidlig :)
 
Så gøy med positive tester! Her begynte tempen å synke idag, IKM mandag, så jeg har parkert håpet denne runden og synes egentlig bare mensen kan komme så jeg kan begynne å håpe igjen!
 
Pleier dere å bruke tidligtester eller vanlige (25iu)? Er det noen forskjell egentlig? Altså om den tidlige blir positiv og den vanlige negativ. Har hørt så mange si at 25 stort sett blir positiv selv tidlig :)
På et tidspunkt i forrige PP fikk jeg sterkere strek på vanlig test enn jeg gjorde på tidligtest, så tipper det kan stemme ja. Jeg har en håndfull tidligtester liggende som jeg skal bli kvitt før jeg går over til å kun bruke vanlige :bounce

Her er vanlig test til sammenligning
 

Vedlegg

  • IMG_0428.jpeg
    IMG_0428.jpeg
    2 MB · Visninger: 49
Last edited:
På et tidspunkt i forrige PP fikk jeg sterkere strek på vanlig test enn jeg gjorde på tidligtest, så tipper det kan stemme ja. Jeg har en håndfull tidligtester liggende som jeg skal bli kvitt før jeg går over til å kun bruke vanlige :bounce
Jeg har bare testet postivt på vanlig før, så da kjøper jeg heller de. Billigere i storpack :joyful:
 
Jeg har bare testet postivt på vanlig før, så da kjøper jeg heller de. Billigere i storpack :joyful:
Støttes 100%. Tidligtester er bortkastede penger synes jeg, dagens tidligtest er svakere enn den vanlige og hva er poenget med tidligtester hvis de både er dyrere og gir dårligere strek? :wacky:
 
Den så nesten for sterk ut til å være kun en skyggestrek?
Litt tydeligere når den har ligget en stund. Har aldri vært borti en så tydelig strek før, men bli forvirra når jeg hører om skyggestreker som andre har opplevdI tillegg hadde jeg spotting i morgest…
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 91
Back
Topp