Tok en babyplan i ettermiddag 8 DPO ikke en skygge , ikke på mårran heller :( Veit jo at det er tidlig , men hallo ….:bag:

Klarte heller ikke å holde igjen testingen:rolleyes: 8 dpo

Vedlegg

• 51462B93-94B2-4F34-8213-27654241B85D.jpeg
    51462B93-94B2-4F34-8213-27654241B85D.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 92
Ehm, jeg tok en test til jeg. Da jeg var gravid i mars var det testene uttpå dagen/kvelden som var sterkest. Så siden testetøsa er sluppet løs nå, så røyk den andre allerede. Og hva er det jeg aner?! Er jo BP tidligtest og de er jo kroniske med de skyggene. Skulle egentlig ikke ha tidligtester nå, skulle jo ikke teste før sånn 12 dpo :laughing002
Men her sitter jeg 8 eller 9 dpo med en skygge? Eller begynnelsen på noe? Eller ser jeg syner?

81E33232-DC6E-44B1-B77B-6C21380B3717.jpeg

Ehm, jeg tok en test til jeg. Da jeg var gravid i mars var det testene uttpå dagen/kvelden som var sterkest. Så siden testetøsa er sluppet løs nå, så røyk den andre allerede. Og hva er det jeg aner?! Er jo BP tidligtest og de er jo kroniske med de skyggene. Skulle egentlig ikke ha tidligtester nå, skulle jo ikke teste før sånn 12 dpo :laughing002
Men her sitter jeg 8 eller 9 dpo med en skygge? Eller begynnelsen på noe? Eller ser jeg syner?

Vis vedlegget 407267
Det der MÅ jo være en svak rosa strek?:Heartred Jeg har hatt tusen skygger på tidligtestene og de er ikke sånn :oops:

Negativ i dag 7dpo. Er ikke happy for å være tilbake på dette testekjøret :hilarious: Gikk tilbake for å sjekke når jeg testa positivt sist, og det kan ikke ha vært 7dpo, kanskje mer 8 (maks 9), så mister ikke håpet før i morgen :dead:

Da jeg ble gravid i mars , var det ikke i mine tanker at det klaffet . Tok en test på CD 27 , den var så svak at jeg kasta den , så neste ikke skyggen av den . CD 33 tok jeg en test for den uka hadde hvert rar. Den ble positiv før test streken kom. Er så utrolig spent nå CD 25 og må holde ut :p :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

RFSU tester er dumme tester ift alle andre. Tok selvsagt en på utvanna tiss, og så vidt noe kan skimtes kontra test i går med svak strek.

Husker nå fra sist at jeg ikke fikk ordentlig farge/strek før dagene etter ikm med de testene.

RFSU tester er dumme tester ift alle andre. Tok selvsagt en på utvanna tiss, og så vidt noe kan skimtes kontra test i går med svak strek.

Husker nå fra sist at jeg ikke fikk ordentlig farge/strek før dagene etter ikm med de testene.
Jepp, styr unna de suger :salut

Vart testa her i dag og. Dag 1 etter innsett Og dag 8 etter ovitrelle, so det var jo rosa strek, berre ikkje babystrek. Veldig rart å sjå, sidan vi begge veit det ikkje er ein faktisk babystrek.
Men tenkte det var greitt å ha noko å måle med ved seinare testar? Blir nokre dagar til neste test, føler det er litt bortkasta å teste når ein veit at det er falskt resultat

Av tidligere erfaring så er urinen for kosentrert på morgenen, derfor tar jeg aldri test på morgenurin. Venter til gang neste gang, evt. etter jeg kommer hjem fra jobb :-D
Gjorde det med EL også . Skal jeg holde meg til etter jobb i morgen synes du ? Du er gal :nailbiting: Men ja jeg kan vente jeg med å testa til ettermiddagen:angelic:

føler det blir litt stress og litt rart å ta testen på jobb :bag:

Back
Topp