Nja, tror ikke det egentlig. Syns jeg så noe først, men tror det er bare lureriFøler jeg ser en start på noe her da?
De tidligtestene fra babyplan har jo ofte litt skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, tror ikke det egentlig. Syns jeg så noe først, men tror det er bare lureriFøler jeg ser en start på noe her da?
Godt det ikke bare er meg som svir av tester så tidlig
Godt det ikke bare er meg som svir av tester så tidlig
Det der MÅ jo være en svak rosa strek? Jeg har hatt tusen skygger på tidligtestene og de er ikke sånnEhm, jeg tok en test til jeg. Da jeg var gravid i mars var det testene uttpå dagen/kvelden som var sterkest. Så siden testetøsa er sluppet løs nå, så røyk den andre allerede. Og hva er det jeg aner?! Er jo BP tidligtest og de er jo kroniske med de skyggene. Skulle egentlig ikke ha tidligtester nå, skulle jo ikke teste før sånn 12 dpo
Men her sitter jeg 8 eller 9 dpo med en skygge? Eller begynnelsen på noe? Eller ser jeg syner?
Vis vedlegget 407267
Vil ikke få opp forhåpningene, så prøver å tenke skygge enn så lenge men blir spennende å se i morgen!Det der MÅ jo være en svak rosa strek? Jeg har hatt tusen skygger på tidligtestene og de er ikke sånn
Det forstår jeg godt! Er skummelt før man ser helt tydelig at det er strek krysser fingrene!Vil ikke få opp forhåpningene, så prøver å tenke skygge enn så lenge men blir spennende å se i morgen!
Jepp, styr unna de sugerRFSU tester er dumme tester ift alle andre. Tok selvsagt en på utvanna tiss, og så vidt noe kan skimtes kontra test i går med svak strek.
Husker nå fra sist at jeg ikke fikk ordentlig farge/strek før dagene etter ikm med de testene.
Ja, skikkelig teite jævl....Jepp, styr unna de suger
Prikka lik mine idag , samme dpo Spent på tissinga i måra tidlig
Prikka lik mine idag , samme dpo Spent på tissinga i måra tidlig
Gjorde det med EL også . Skal jeg holde meg til etter jobb i morgen synes du ? Du er gal Men ja jeg kan vente jeg med å testa til ettermiddagenAv tidligere erfaring så er urinen for kosentrert på morgenen, derfor tar jeg aldri test på morgenurin. Venter til gang neste gang, evt. etter jeg kommer hjem fra jobb :-D