Jaggu, ser det nå!
Så kjedelig. Men du fikk behandling? Jeg er konisert to ganger, er derfor jeg nå må fjerne alt. Unødvendig kvinnehelseproblem dette altså…

Ble konisert i svangerskapet. Vellykka konisering. Har blitt testa 3 ganger etter det, alt bra- heldigvis!

Iselilja - 32 - B2 - PP1 - EL 31/5 - IKM 15/6
Har en liten på 8mnd, men har nå fått beskjed om at jeg har dårlig tid på neste pga alvorlige celleforandringer (må fjerne hele livmorhalsen). Vi brukte flere år på han lille, mange mislykkede ivf før han satt spontant, så prøver samme strategi nå med metformin og lavkarbo og håper på guds velvilje… Hverken letrozol eller ivf er forenelig med amming og har så lyst til å fortsette med det. Så krysser alt jeg har for at vi klarer det ila de neste månedene mens vi står i ivf-kø!

Fikk postiv test 7dpo sist så skal teste i morgen :bag:
Håper litt ekstra for deg denne måneden og håper det hjelper :Heartred

D653378B-4CA9-4D39-8787-62854A77C1C8.jpeg

er dette en typisk skyggeskrek fra babyplan dine tidligtester? tok en tidligtest på morgenurin fra RFSU, den var blankt negativ. jeg hadde fått tidligtester fra babyplan i posten mens jeg var på jobb. tok en da jeg kom hjem, på ganske utvanna urin. men fikk opp svaaaaak strek. ser mange skriker om at dette er typisk babyplan sine tester. tar en ny i morgen tidlig på morgenurin. da er jeg dag 10 :cat:

Vis vedlegget 407199
er dette en typisk skyggeskrek fra babyplan dine tidligtester? tok en tidligtest på morgenurin fra RFSU, den var blankt negativ. jeg hadde fått tidligtester fra babyplan i posten mens jeg var på jobb. tok en da jeg kom hjem, på ganske utvanna urin. men fikk opp svaaaaak strek. ser mange skriker om at dette er typisk babyplan sine tester. tar en ny i morgen tidlig på morgenurin. da er jeg dag 10 :cat:
Sniker.. den der tror jeg ikke er skygge! Jeg har fått mange skygger på babyplan sine tester, men aldri så sterk som denne. Spent på neste test (som hadde røket i kveld om jeg var deg :hilarious: )

Vis vedlegget 407199
Sniker.. den der tror jeg ikke er skygge! Jeg har fått mange skygger på babyplan sine tester, men aldri så sterk som denne. Spent på neste test (som hadde røket i kveld om jeg var deg :hilarious: )
Enig med Cowgirl! Jeg har også hatt min andel skygger på de der, og de er aldri så sterke! Skal bli spennende å se. Hadde også røket på neste test i kveld :hilarious:

Vis vedlegget 407199
Tror også dette er starten på babystrek :smiley-bounce012

den babystreken tror jeg var falsk :( tok ny nå. ikke skygge i det heletatt :(

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 84
Jaggu, ser det nå!
Så kjedelig. Men du fikk behandling? Jeg er konisert to ganger, er derfor jeg nå må fjerne alt. Unødvendig kvinnehelseproblem dette altså…
Jeg er også konisert , det er nå 10-11 år siden og i desember når jeg tok ut spiralen var det celleforandring . Tok ny prøve for 3 år siden da jeg satte inn spiralen og den var fin . Kjenner jeg får litt panikk , det var så vondt .

Fjerne livmorhalsen ? Hvordan blir man oppi der etterpå ? Jeg har jo plutselig dårlig tid føler jeg :eek:

Ble konisert i svangerskapet. Vellykka konisering. Har blitt testa 3 ganger etter det, alt bra- heldigvis!
Oj jeg fikk ikke lov før 6 uker etter fødsel jeg . Da skar de ut en bit til dyrking også måtte jeg inn å operere i narkose litt senere . Ble heldigvis bra jeg også , men ble jo så redd når jeg plutselig hadde forandring å måtte tilbake om ett år .

6 dpo og en del kremete utflod og høyere puls enn vanlig Håper det er et gode tegn!!
Venter på den jeg også . Hadde en del av det sist . Fikk litt i går , men lite idag og da gir jeg opp håpet :bag::arghh:

Antydning til lysebrunt i utfloden på papiret nå 7 dpo. Skuffet siden dette er første syklus med progesteronstøtte og frykter at spottingen starter for fullt i morgen som de pleier :(

Back
Topp