7 dpo i dag å tok min første test. blanda såklart, men bare måtte. hahahah. :hilarious::hilarious: 8 dpo i morgen, å nå begynner jeg nok å teste hver morgen. selvom jeg ikke forventer pos test så tidlig, så bare måååå jeg. hahahah
Det skjønner jeg godt , det var planen min her også . 7 DPO på onsdag , så får holde meg til da selv om jeg bare testa en test idag :bag:

Etter forrige fødsel har jeg hatt fast lutealfase på 11 dager. Er det veldig kort? Ser på oversikta for uke 24 at dere andre har noen dager lengre...

Etter forrige fødsel har jeg hatt fast lutealfase på 11 dager. Er det veldig kort? Ser på oversikta for uke 24 at dere andre har noen dager lengre...
Mellom 10-14 dager betegnes som normalt. Jeg har 12-13 med mine 26-27-dagers sykluser :)

HappyMommy88 - X - X - PP0 - EL 31/5- IKM 12/6

Privat type her :p PPO pga. jeg egentlig ikke har prøvd å bli gravid. Vi skal enda vente noen måneder (har baby på 9 mndr!). MEN denne syklusen kom EL overraskende 4 dager tidligere enn ventet, så den "sikre perioden" var plutselig ikke så sikker... :facepalm:;)
Vi er uansett begge enig i at om det blir, så blir det! ♡ Mannen har tilogmed nevnt det flere ganger at han blir riktig skuffa om jeg ikke er gravid!
Velkommen, og så spennende! Ble selv gravid da neste yngste var 7-8 mnd. Grusomt travelt en stund, men i dag er de 3 år (og 1 uke) og 20ish mnd (sier Google) og bestevenner. Aldri sett et så nydelig bånd mellom noen av barna våre som akkurat de to har.

Jeg har 9-11 dager. Fått 4 barn, så tenker at 11 dager ikke skal være noe problem.

Last edited:
Næh, kan ikke skimte noe! 6 dager til IKM, men bare 6 dager siden EL da.... Skulle vel godt gjøres å få positivt i dag!
Men da var vi i gang! Ny tidligtest i morgen xD

20230606_132217.jpg

Næh, kan ikke skimte noe! 6 dager til IKM, men bare 6 dager siden EL da.... Skulle vel godt gjøres å få positivt i dag!
Men da var vi i gang! Ny tidligtest i morgen xD

Vis vedlegget 407128
Spennende de neste dagene da :hello2 !
Jeg har hatt tydelige skygge hver morgen og kveld i noen dager, men i dag 8 dpo så var det ikke antydning til noe som helst på teste , så hos meg går det feil vei, haha

8dpo og tidligtestene var kommet i posten. Planen var egentlig å vente til lørdag da jeg er 12dpo, må ta test da planen egentlig er gin festival av alle ting:dead: nå er vel planen bare å prøve å vente med å ta første test før på torsdag, da jeg er 10dpo. Tror ikke jeg klarer å vente til lørdag:rolleyes:

Spennende at testing har starta her inne :D
5 dpo her og bevisst ikke kjøpt inn tester enda :shy:

Ettersom jeg muligens hadde festeblødning igår, vil jeg kunne få strek på test idag?

6 dpo idag og klarer nesten ikke vente med å starte testinga! :hilarious:

Jaa har aldri testet så tidlig men lurte på siden implantasjonen kan ha skjedd igår så begynner hcg å produseres med en gang? Jeg venter nok til imorgen da, men hadde vært gøy å tatt en uansett :hilarious:
Du kan jo være en av de få som får så tidlig positiv :joyful:

hcg begynner vel å produseres med en gang, såvidt jeg har forstått, men vet ikke hvor fort det kommer opp i målbare verdier!

Back
Topp