Det kan hende du hadde tidligere EL enn forventet, jeg hadde f.eks. en 28-dagers syklus forrige syklus og denne ser ut til å bli 25-dagers. Sist syklus hadde jeg flere dager med EL-slim enn denne syklusen - det vil variereVis vedlegget 406922
Jeg kjenner at jeg blir superforvirret og mister litt motet. Jeg har lenge hatt EL ca cd18. Sist mensen var jeg flere dager sen, og hele syklus forskjøvet pga det. Nå lurer jeg på om jeg må ha hatt EL mye tidligere enn jeg pleier. Vanligvis har jeg mye EL-slim i 5-6 dager, denne gangen var det mest på cd 12-14..
Vi hadde ikke tid til å få lagt inn aksjer før nå i helgen, og jeg trodde det kom til å klaffe perfekt Kan det tenkes jeg hadde EL før cd 15, og at den øverste testen viser nedstigningen? Skjønner heller ikke helt hvorfor dagens er sterkere enn den i går. Har en test til liggende som jeg tar i morgen for å se om den er enda svakere
Den nederste er bare hakket sterkere enn den nestnederste, så det kan f.eks. skyldes noe som enkelt at testen i går ble tatt på mindre konsentrert urin kontra dagens test som kan ha blitt tatt på mer konsentrert urin. Det vil variere uansett, det gjør det for meg også:
Vedlegg
Last edited: