Vis vedlegget 406922
Jeg kjenner at jeg blir superforvirret og mister litt motet. Jeg har lenge hatt EL ca cd18. Sist mensen var jeg flere dager sen, og hele syklus forskjøvet pga det. Nå lurer jeg på om jeg må ha hatt EL mye tidligere enn jeg pleier. Vanligvis har jeg mye EL-slim i 5-6 dager, denne gangen var det mest på cd 12-14..
Vi hadde ikke tid til å få lagt inn aksjer før nå i helgen, og jeg trodde det kom til å klaffe perfekt :confused1 Kan det tenkes jeg hadde EL før cd 15, og at den øverste testen viser nedstigningen? Skjønner heller ikke helt hvorfor dagens er sterkere enn den i går. Har en test til liggende som jeg tar i morgen for å se om den er enda svakere
Det kan hende du hadde tidligere EL enn forventet, jeg hadde f.eks. en 28-dagers syklus forrige syklus og denne ser ut til å bli 25-dagers. Sist syklus hadde jeg flere dager med EL-slim enn denne syklusen - det vil variere :)

Den nederste er bare hakket sterkere enn den nestnederste, så det kan f.eks. skyldes noe som enkelt at testen i går ble tatt på mindre konsentrert urin kontra dagens test som kan ha blitt tatt på mer konsentrert urin. Det vil variere uansett, det gjør det for meg også:

Vedlegg

• IMG_0353.jpeg
    IMG_0353.jpeg
    835,3 KB · Visninger: 55
Last edited:
Babyplan-tester.
Jeg har aldri fått skygge på de før så jeg har ikke samme erfaring som andre på de testene :hilarious:

Men skal ta test i morgen (jeg er så morsom.... Det blir jo i dag, men later som:hilarious:)
Aha, men da er det jo håp for at det ikke er skygge du ser :hello2

Min var blenda i dag og, kanskje svak skygge. Men intet nytt å melde om der altså:hilarious:

I dag er jeg skikkelig sliten, uvel og kvalm. Har hatt masse energi denne uken, som er veldig ulikt meg i dagene etter EL. Men i dag har lufta virkelig gått ut av ballongen! Kjennes ut som jeg har vært på en skikkelig hardfylla i natt, men lå jo bare på sofaen hele kvelden og drakk Munkholm radler :joyful::hilarious:

Tracket «kvalme» i Flo i dag, og fikk opp en sånn veileder på hva kvalme kunne bety, og da hoppet Flo plutselig inn i pregnancy modus og kalkulerte hvor langt jeg var på vei, så tar det som et tegn fra oven :hilarious::laughing021

Forrige syklus har jeg tracket ømme bryster fra CD 22. I dag er CD 24 og ingen som helst tegn til ømme bryster..

Ca 5DPO idag jeg tror hue mitt kommer til å lure meg fordi jeg ønsker så veldig . Er uggen kvalm , men hvert det siden fredag . Et stikk i ny og ned og en dash mens murring på mårran . Jeg sov på soffan lørdag , bruker jeg aldri å gjøre . Gjorde det nå sist jeg var gravid . Men alle disse symptomene er jo altfor tidlig å få , skjønner godt at noen tenker seg syk :arghh: Har jo så lyst til å tisse på pinne , men har bestemt meg for å vente til hvertfall onsdag:angelic::laughing002

Jeg var så glad i går kveld for at det endelig ble positiv eggløsningstest, men den gleden endret seg i dag når jeg etter ca hundre timer hos lege og på sykehus har fått konstatert en 7 cm stor cyste på venstre eggleder… :sorry: det viste seg å være en endometriose-cyste. Så jeg melder meg nok ut av denne prøveperioden. Venter på svar fra legen om veien videre i forhold til behandling og mulig operasjon pga plager.

Back
Topp