Da ser det ut til at testene synker igjen. Tror ikke jeg gidder å teste mer denne syklusen. Fikk lagt aksjer på CD12, litt usikker på om det holder, men det er så travelt at vi har ikke sjans

Vedlegg

• Screenshot_20230602_101602_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20230602_101602_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    628,3 KB · Visninger: 64
Nå er det bare to dager til jeg blir 38, og jeg har fortsatt ikke sett noe til EL. Er bare på CD 13, og vet at det er teit, men jeg er kjempelei meg.
Er lov å være lei seg :Heartred Jeg pleier vanligvis å kjenne EL i noen dager før det skjer, men denne syklusen her hadde jeg bare smerter fra ettermiddagen og ut kvelden på CD 18! Syklusene våre kan plutselig være litt annerledes enn vi er vant til, uten at det betyr at det er noe galt. Plutselig kommer EL:Heartred Eller kanskje den har vært uten at du har merket det! Kroppen slutter ikke å funke på slaget 38:hello2

Er lov å være lei seg :Heartred Jeg pleier vanligvis å kjenne EL i noen dager før det skjer, men denne syklusen her hadde jeg bare smerter fra ettermiddagen og ut kvelden på CD 18! Syklusene våre kan plutselig være litt annerledes enn vi er vant til, uten at det betyr at det er noe galt. Plutselig kommer EL:Heartred Eller kanskje den har vært uten at du har merket det! Kroppen slutter ikke å funke på slaget 38:hello2
Du har selvsagt helt rett!

Jeg har dessuten hatt så få vanlige sykluser i voksen alder at jeg strengt tatt ikke har noe å sammenligne med, så det kan jo hende at det er ulikt hver gang, eller at det ikke har stabilisert seg etter forrige fødsel igjen. Kanskje ingen av dem har rukket å være vanlige en gang. Rar tanke.

Du har selvsagt helt rett!

Jeg har dessuten hatt så få vanlige sykluser i voksen alder at jeg strengt tatt ikke har noe å sammenligne med, så det kan jo hende at det er ulikt hver gang, eller at det ikke har stabilisert seg etter forrige fødsel igjen. Kanskje ingen av dem har rukket å være vanlige en gang. Rar tanke.
Der ser du, du hadde svaret selv :Heartred Du trengte bare å bli minnet på det!

Jeg trodde jeg hadde helt fast og regelmessig syklus da jeg ikke gikk på hormonell prevensjon, og gikk tilbake i trackeren for å sjekke da jeg tok ut p-staven like etter jul. Men viser seg at de har variert mellom 27-33 dager. Oftest 29 og 30, men ser at den relativt ofte har vært kortere eller lenger også.

Der ser du, du hadde svaret selv :Heartred Du trengte bare å bli minnet på det!

Jeg trodde jeg hadde helt fast og regelmessig syklus da jeg ikke gikk på hormonell prevensjon, og gikk tilbake i trackeren for å sjekke da jeg tok ut p-staven like etter jul. Men viser seg at de har variert mellom 27-33 dager. Oftest 29 og 30, men ser at den relativt ofte har vært kortere eller lenger også.
Ja, tusen takk! Vet det jo egentlig, men det en forteller andre, er det alltid vanskelig å fortelle seg selv. :Heartred

Jeg gikk på p-piller i hele 18 år. Husker at menstruasjonen kom regelmessig før den tid, men det var neppe på dagen (ikke logget jeg det heller, var jo bare et barn, haha). Fikk én blødning rett etter jeg sluttet med prevensjon, og så kom det to menstruasjoner til før jeg ble gravid. Den ene fullstendige syklusen var 33 dager lang. Den andre hadde nok blitt omtrent like lang.

Etter førstemann ble jeg gravid etter én menstruasjon (første forsøk), men fikk ikke positiv test før på CD 56, så der var det hormonkluss etter ammeslutt. Så når jeg nå er inne i PP3 etter andremann er jeg selvsagt stresset fordi jeg har hatt sånn flaks før. :hilarious: Første syklus denne gangen endte på 43 dager (hormonkluss) og andre på 23 dager. Spent på hvor lang den blir nå. Håper jeg ikke finner det ut. :hilarious:

Ja, tusen takk! Vet det jo egentlig, men det en forteller andre, er det alltid vanskelig å fortelle seg selv. :Heartred

Jeg gikk på p-piller i hele 18 år. Husker at menstruasjonen kom regelmessig før den tid, men det var neppe på dagen (ikke logget jeg det heller, var jo bare et barn, haha). Fikk én blødning rett etter jeg sluttet med prevensjon, og så kom det to menstruasjoner til før jeg ble gravid. Den ene fullstendige syklusen var 33 dager lang. Den andre hadde nok blitt omtrent like lang.

Etter førstemann ble jeg gravid etter én menstruasjon (første forsøk), men fikk ikke positiv test før på CD 56, så der var det hormonkluss etter ammeslutt. Så når jeg nå er inne i PP3 etter andremann er jeg selvsagt stresset fordi jeg har hatt sånn flaks før. :hilarious: Første syklus denne gangen endte på 43 dager (hormonkluss) og andre på 23 dager. Spent på hvor lang den blir nå. Håper jeg ikke finner det ut. :hilarious:
Ikke sant! Vanskelig å tro på sine egne gode råd innimellom :hilarious:

Krysser fingrene for at ingen av oss finner ut hvor lang syklusen er :hello2
Jeg bare klør etter å komme så langt at jeg kan begynne å teste!

Fra når begynner dere å teste når eggløsning har vært?
Helst i går :hilarious: Jeg tenkte egentlig å begynne snart, er jo mellom 4 og 6 dpo et sted, så kan jo snaaart begynne å rettferdiggjøre testing:joyful:

Kjenner skikkelig mye stikking og iling i høyre side i dag, så veldig spent.

For meg er testingen litt tidsfordriv og, mens jeg venter, så jeg begynner alltid (altfor) tidlig. Selv om jeg vet at det er usannsynlig å få strek. Kanskje jeg prøver en tidligtest i morgen.

Hva med deg? :happy:

Det er imponerende, for dei sier jentesædcelle overlever lengst :D kult, og tusen takk for svar:love7
Og gutta svømmer raskest , røyker far eller mor er sjansen størst for jente eller om far er eldre . Mye rart de finner ut av , men i bunn og grunn tror jeg det er ren flaks. Det er vel generelt 51% sjans for gutt uansett :p

Mulig dpo 2 men det er jo hvor merkelig en skal føle på alt der nede . Uggen kvalm og stikking og rar følse . Føler meg oppblåst , litt nedpress . Altfor tidlig at det er ekte :arghh:

Helst i går :hilarious: Jeg tenkte egentlig å begynne snart, er jo mellom 4 og 6 dpo et sted, så kan jo snaaart begynne å rettferdiggjøre testing:joyful:

Kjenner skikkelig mye stikking og iling i høyre side i dag, så veldig spent.

For meg er testingen litt tidsfordriv og, mens jeg venter, så jeg begynner alltid (altfor) tidlig. Selv om jeg vet at det er usannsynlig å få strek. Kanskje jeg prøver en tidligtest i morgen.

Hva med deg? :happy:
Jeg har allerede testet.......... Testetøs er mitt navn også :bookworm::hilarious:

Vet ikke hva det er men trangen til å tisse på ting øker når det er tester :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg har allerede testet.......... Testetøs er mitt navn også :bookworm::hilarious:

Vet ikke hva det er men trangen til å tisse på ting øker når det er tester :hilarious::hilarious::hilarious:
Hahah, fantastisk :hilarious: Jeg og blir helt koko testetøs, gidder ikke prøve å la være engang:joyful:

Blenda regner jeg med? :hilarious:

68057CE3-C087-42B5-9660-06B36CE59D27.jpeg

Jeg kjenner at jeg blir superforvirret og mister litt motet. Jeg har lenge hatt EL ca cd18. Sist mensen var jeg flere dager sen, og hele syklus forskjøvet pga det. Nå lurer jeg på om jeg må ha hatt EL mye tidligere enn jeg pleier. Vanligvis har jeg mye EL-slim i 5-6 dager, denne gangen var det mest på cd 12-14..
Vi hadde ikke tid til å få lagt inn aksjer før nå i helgen, og jeg trodde det kom til å klaffe perfekt :confused1 Kan det tenkes jeg hadde EL før cd 15, og at den øverste testen viser nedstigningen? Skjønner heller ikke helt hvorfor dagens er sterkere enn den i går. Har en test til liggende som jeg tar i morgen for å se om den er enda svakere

Back
Topp