Chawa
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Sommerspirene 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er lov å være lei seg Jeg pleier vanligvis å kjenne EL i noen dager før det skjer, men denne syklusen her hadde jeg bare smerter fra ettermiddagen og ut kvelden på CD 18! Syklusene våre kan plutselig være litt annerledes enn vi er vant til, uten at det betyr at det er noe galt. Plutselig kommer EL Eller kanskje den har vært uten at du har merket det! Kroppen slutter ikke å funke på slaget 38Nå er det bare to dager til jeg blir 38, og jeg har fortsatt ikke sett noe til EL. Er bare på CD 13, og vet at det er teit, men jeg er kjempelei meg.
Du har selvsagt helt rett!Er lov å være lei seg Jeg pleier vanligvis å kjenne EL i noen dager før det skjer, men denne syklusen her hadde jeg bare smerter fra ettermiddagen og ut kvelden på CD 18! Syklusene våre kan plutselig være litt annerledes enn vi er vant til, uten at det betyr at det er noe galt. Plutselig kommer EL Eller kanskje den har vært uten at du har merket det! Kroppen slutter ikke å funke på slaget 38
Der ser du, du hadde svaret selv Du trengte bare å bli minnet på det!Du har selvsagt helt rett!
Jeg har dessuten hatt så få vanlige sykluser i voksen alder at jeg strengt tatt ikke har noe å sammenligne med, så det kan jo hende at det er ulikt hver gang, eller at det ikke har stabilisert seg etter forrige fødsel igjen. Kanskje ingen av dem har rukket å være vanlige en gang. Rar tanke.
Ja, tusen takk! Vet det jo egentlig, men det en forteller andre, er det alltid vanskelig å fortelle seg selv.Der ser du, du hadde svaret selv Du trengte bare å bli minnet på det!
Jeg trodde jeg hadde helt fast og regelmessig syklus da jeg ikke gikk på hormonell prevensjon, og gikk tilbake i trackeren for å sjekke da jeg tok ut p-staven like etter jul. Men viser seg at de har variert mellom 27-33 dager. Oftest 29 og 30, men ser at den relativt ofte har vært kortere eller lenger også.
Ååå så Kjekt å høre att det er mulig, tusen takk men en ting til… fekk du jente eller gutt den gangen ?
Ikke sant! Vanskelig å tro på sine egne gode råd innimellomJa, tusen takk! Vet det jo egentlig, men det en forteller andre, er det alltid vanskelig å fortelle seg selv.
Jeg gikk på p-piller i hele 18 år. Husker at menstruasjonen kom regelmessig før den tid, men det var neppe på dagen (ikke logget jeg det heller, var jo bare et barn, haha). Fikk én blødning rett etter jeg sluttet med prevensjon, og så kom det to menstruasjoner til før jeg ble gravid. Den ene fullstendige syklusen var 33 dager lang. Den andre hadde nok blitt omtrent like lang.
Etter førstemann ble jeg gravid etter én menstruasjon (første forsøk), men fikk ikke positiv test før på CD 56, så der var det hormonkluss etter ammeslutt. Så når jeg nå er inne i PP3 etter andremann er jeg selvsagt stresset fordi jeg har hatt sånn flaks før. Første syklus denne gangen endte på 43 dager (hormonkluss) og andre på 23 dager. Spent på hvor lang den blir nå. Håper jeg ikke finner det ut.
Det er imponerende, for dei sier jentesædcelle overlever lengst kult, og tusen takk for svarGutt :-D
Helst i går Jeg tenkte egentlig å begynne snart, er jo mellom 4 og 6 dpo et sted, så kan jo snaaart begynne å rettferdiggjøre testingFra når begynner dere å teste når eggløsning har vært?
Og gutta svømmer raskest , røyker far eller mor er sjansen størst for jente eller om far er eldre . Mye rart de finner ut av , men i bunn og grunn tror jeg det er ren flaks. Det er vel generelt 51% sjans for gutt uansettDet er imponerende, for dei sier jentesædcelle overlever lengst kult, og tusen takk for svar
Sjelden før 14 DPO. Blanke tester gir meg ingenting. Vil helst være sikker på første test. Blir mer deppa av ti blanke i flere dager enn én blank rett før mensen.Fra når begynner dere å teste når eggløsning har vært?
Fra når begynner dere å teste når eggløsning har vært?
Jeg har allerede testet.......... Testetøs er mitt navn ogsåHelst i går Jeg tenkte egentlig å begynne snart, er jo mellom 4 og 6 dpo et sted, så kan jo snaaart begynne å rettferdiggjøre testing
Kjenner skikkelig mye stikking og iling i høyre side i dag, så veldig spent.
For meg er testingen litt tidsfordriv og, mens jeg venter, så jeg begynner alltid (altfor) tidlig. Selv om jeg vet at det er usannsynlig å få strek. Kanskje jeg prøver en tidligtest i morgen.
Hva med deg?
Vente? Hva er det?Fra 9 dpo skulle gjerne klart å venta lenger men
Hahah, fantastisk Jeg og blir helt koko testetøs, gidder ikke prøve å la være engangJeg har allerede testet.......... Testetøs er mitt navn også
Vet ikke hva det er men trangen til å tisse på ting øker når det er tester