Melder meg inn her også, på bakgrunn av dagens EL test.

Chawa - B5 - PP3 - EL?? (skulle vært ca 09.06) - IKM?? (skulle vært 20.06)

Vedlegg

• Snapchat-1819204600.jpg
    Snapchat-1819204600.jpg
    803,1 KB · Visninger: 36
Last edited:
Men når er jeg i dpo land ? Er det når lh er lav ? Skal jeg ta dpo i morgen ? CD 17 idag med positiv test Igår og idag .

Vedlegg

• IMG_4367.jpeg
    IMG_4367.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 45
Men når er jeg i dpo land ? Er det når lh er lav ? Skal jeg ta dpo i morgen ? CD 17 idag med positiv test Igår og idag .
Jeg har akkurat samme som deg. Min sank veldig nå på test for 1t siden, men var veldig positiv i formiddag. Derfor regner jeg EL i morgen, og 1DPO på fredag. Men man veit jo ikke sikkert. Kan godt hende jeg (og du!) har EL idag, og at det derfor er 1DPO i morgen.

Jeg har akkurat samme som deg. Min sank veldig nå på test for 1t siden, men var veldig positiv i formiddag. Derfor regner jeg EL i morgen, og 1DPO på fredag. Men man veit jo ikke sikkert. Kan godt hende jeg (og du!) har EL idag, og at det derfor er 1DPO i morgen.
Har du tatt flere tester idag for å sjekke om det har begynt å synke igjen? Om ikke kan du jo evt. gjøre det :)

Har sett andre her inne som også har kjent murringer og vært gravide :D spennende!

Jeg kjenner også svake murringer, men det gjorde jeg forrige måned og, uten at det var noe :hilarious:
Ja, har vært sånn: Nå kommer snart mensen.. :hilarious:

Men, skal ikke ha den heeelt enda.
Så godt jeg er opptatt med alt mulig for rekker ikke å tenke på det:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Ja, har vært sånn: Nå kommer snart mensen.. :hilarious:

Men, skal ikke ha den heeelt enda.
Så godt jeg er opptatt med alt mulig for rekker ikke å tenke på det:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Det er såpass ja :hilarious:

Godt å ikke rekke å tenke på det. Jeg tenker så mye på om jeg er gravid, at jeg får nesten ikke gjort noe på jobb :hilarious:

Har du tatt flere tester idag for å sjekke om det har begynt å synke igjen? Om ikke kan du jo evt. gjøre det :)
Skulle også ha testa synkingen , men har en eneste test igjen. Har 200 på vei , 100 skulle ha hvert her nå :bag: Glemte å kjøpe med på apoteket , egentlig burde jeg ikke bruke mer penger på dette , får ikke gjort noe mer fra eller til:laughing001 men jeg dør jo litt da for hadde hvert sp spennende å følge synkingen også . :)

CD11 og det er ikke så veldig mye stigning på testene så langt, men clear blue digital viste blinkende smiley, så noe er på gang i hvert fall! :D

Dere som tester to ganger om dagen, tar dere med EL tester på jobb da eller hvordan løser dere det? Ser liksom ikke for meg at jeg skal drive med testing på toalettet på jobb men er gjerne der jeg befinner meg når det er de mest optimale tidene for testing :hilarious:

Vedlegg

• 4BF6C943-9C71-492A-9943-D42F1B71C6C8.png
    4BF6C943-9C71-492A-9943-D42F1B71C6C8.png
    846,1 KB · Visninger: 34
CD11 og det er ikke så veldig mye stigning på testene så langt, men clear blue digital viste blinkende smiley, så noe er på gang i hvert fall! :D

Dere som tester to ganger om dagen, tar dere med EL tester på jobb da eller hvordan løser dere det? Ser liksom ikke for meg at jeg skal drive med testing på toalettet på jobb men er gjerne der jeg befinner meg når det er de mest optimale tidene for testing :hilarious:

Tester som regel etter jobb og på kvelden npr jeg tester to ganger for dagen :D hadde ikle testa på jobb nei :hilarious:

Jeg har testet morgen i ukedagene og senere på fridager og kveld , men også testet rett etter jobb . :) vurderte å ta med på jobb , men følte at jeg må roe ned litt med testinga :bag:

Tester som regel etter jobb og på kvelden npr jeg tester to ganger for dagen :D hadde ikle testa på jobb nei :hilarious:
Lurt :D Får prøve å huske å teste med en gang jeg kommer hjem når det nærmer seg eggløsning! Haha nei tenker det blir litt vel, selv om det gjerne er da jeg hadde villet teste :hilarious:

Lurt :D Får prøve å huske å teste med en gang jeg kommer hjem når det nærmer seg eggløsning! Haha nei tenker det blir litt vel, selv om det gjerne er da jeg hadde villet teste :hilarious:
Ja :hilarious: etter jobb urin er en god testurin! Hahaha:hilarious:

Min er helt lik som vanlig men hadde ikke blitt overrasket om det faktisk var en greie. Hvor mye stiger den for deg? :)
Forrige uke lå den på 58-60. Denne uka 62-64. Så er jo en del forskjell. Når jeg ser tilbake på målingene kan jeg se ei økning hver måned i tiden rundt EL. Oppdaga det tilfeldig i dag, men lurer på om det er noe i det! ....må høre med mine gode venn Google ;-)

Back
Topp