Ja, veldig spent.

Ja, tror jeg er i dpo nå.
Iflg. Kalkulator med 28 og 30 dagers syklus så er jeg 1dpo nå. :p

Men vi legger inn aksjer hver dag helt til vi får positiv test/ikm:dummy1:
Gøy, da er vi jo likt! :hello2

Så to uker til med aksjelegging altså? :hilarious:
Hadde en del el-slim i går, og ingen i dag, så ganske sikker på at el var i går. Men må legge inn aksjer iallefall i dag og, for sikkerhets skyld :hilarious:

Gøy, da er vi jo likt! :hello2

Så to uker til med aksjelegging altså? :hilarious:
Hadde en del el-slim i går, og ingen i dag, så ganske sikker på at el var i går. Men må legge inn aksjer iallefall i dag og, for sikkerhets skyld :hilarious:
Hihi, så gøy :D
Ja, vi holder på så lenge vi kan :angelic:

Ja, jeg har hatt det selv i tre-fire dager så veldig spent på denne prøveperioden!

Premom sier «high», men ser ikke dagens positiv ut? Vil kanskje endre seg til peak hvis neste test er synkende?

816FE236-93C7-4E1A-AD16-CAAC509918FB.png

Vedlegg

• 9C9B0FAE-547F-456F-B1E6-D2551D4D989A.jpeg
    9C9B0FAE-547F-456F-B1E6-D2551D4D989A.jpeg
    71,6 KB · Visninger: 25
Her skjer også ting. Forrige syklus hadde relativt jevn stigning, gårsdagens var nesten blendet og i dag så var den plutselig ganske mye sterkere :)

Vedlegg

• IMG_0231.jpeg
    IMG_0231.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 49
Trodde aldri den kom :p La inn aksjer i går . Synes dere jeg skal be samboern komme hjem ? Han jobber borte å skal egentlig hjem fredag . Synes liksom jeg ikke er safe med ikveld og morgen kveld . Vil liksom ha hver dag .:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_4365.jpeg
    IMG_4365.jpeg
    1.016,4 KB · Visninger: 58
Trodde aldri den kom :p La inn aksjer i går . Synes dere jeg skal be samboern komme hjem ? Han jobber borte å skal egentlig hjem fredag . Synes liksom jeg ikke er safe med ikveld og morgen kveld . Vil liksom ha hver dag .:nailbiting:
Den siste ser positiv ut for meg :D

Den siste ser positiv ut for meg :D
Den gjør det. Samboern får ikke dratt ifra ikveld likevel . Så håper at det ikke er forseint om han kommer i morgen kveld :sad010 Han lovet å få det til da . Kjenner den jobben hans så regna Med at han ikke fikk dratt i fra:sad010det er dette som er kjipt med å ha mann som bare er hjemme i helgene …

Den gjør det. Samboern får ikke dratt ifra ikveld likevel . Så håper at det ikke er forseint om han kommer i morgen kveld :sad010 Han lovet å få det til da . Kjenner den jobben hans så regna Med at han ikke fikk dratt i fra:sad010det er dette som er kjipt med å ha mann som bare er hjemme i helgene …
Dere er uansett innenfor det fertile vinduet da :) mannen min er og bortreist denne syklusen. Siste vi fikk hatt sex var i går, og jeg har EL i morgen. Har litt håp uansett :angelic:

Æsj :( Skjønner frustrasjonen din så godt!
Håper spiren sitter likevel :Heartred Kan jo godt hende at aksjene som allerede er lagt inn holder!

CD 16 endelig ser de tut som den øker. Tar tid og jeg utålmodig :wacky:
20230530_190926.jpg

Dere er uansett innenfor det fertile vinduet da :) mannen min er og bortreist denne syklusen. Siste vi fikk hatt sex var i går, og jeg har EL i morgen. Har litt håp uansett :angelic:
Vi hadde oss i går ettermiddag :bag: Hjelpes så rar man blir av dette haha

CD 16 endelig ser de tut som den øker. Tar tid og jeg utålmodig :wacky:
Vis vedlegget 406611
Jeg er også CD 16 og fikk positiv idag . Egentlig helt lik strek du har . Fikk 1,02 etter 2-3 min , lot testen ligge i ca 4-5 min da var de like sterke og fikk likevel samme 1,02 i styrke . Skjønner at fiber utålmodig, det er jeg ååååå:nailbiting:

Jeg er også CD 16 og fikk positiv idag . Egentlig helt lik strek du har . Fikk 1,02 etter 2-3 min , lot testen ligge i ca 4-5 min da var de like sterke og fikk likevel samme 1,02 i styrke . Skjønner at fiber utålmodig, det er jeg ååååå:nailbiting:

Bare 0,64 her :wacky: men gøy din ble positivt :Dbsatser på min er positiv I morgen!

Last edited:
Bare 0,64 her :wacky: men gøy din ble positivt :Dbsatser på min er positiv I morgen!
Ja det er nok en sjans . Jeg hadde 0.16 på mårran så hadde lite trua . Men vet at stigningen kan hoppe i været . Men gøy den var høy etter jobb. Bare synd samboern ikke får kommet hjem , men håper det går med aksjer i morgen kveld :nailbiting:

Hvordan får jeg endra grafen fra DPO 4 til EL ? Jeg har lagt inn testene :) eller må det være premom tester ?

Vedlegg

• IMG_4366.png
    IMG_4366.png
    802,9 KB · Visninger: 36
  • IMG_4365.jpeg
    IMG_4365.jpeg
    1.016,4 KB · Visninger: 35
Ja det er nok en sjans . Jeg hadde 0.16 på mårran så hadde lite trua . Men vet at stigningen kan hoppe i været . Men gøy den var høy etter jobb. Bare synd samboern ikke får kommet hjem , men håper det går med aksjer i morgen kveld :nailbiting:

Ja, det er sant! Hopper her også, har bare 2 tester igjen så må nok kjøpe i morra, for trooor ikke jeg klarer å la være å teste ikveld :hilarious: også vil jeg se den synke igjen:shy:
Ahh, kjedelig! Men jeg har positiv test en dag og kjempe positiv(tror el er Sam dag som den) neste! Og egget slipper jo 12-48 timer etter positiv test itillegg lever egget i 24 også, så i morra er fortsatt gode odds!:D

Back
Topp