Inne på «daglige logger» kan du hake av for eggløsningsdagHvordan får jeg endra grafen fra DPO 4 til EL ? Jeg har lagt inn testene eller må det være premom tester ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inne på «daglige logger» kan du hake av for eggløsningsdagHvordan får jeg endra grafen fra DPO 4 til EL ? Jeg har lagt inn testene eller må det være premom tester ?
Det har jeg aldri sett før, men kanskje kroppen gjør et nytt forsøk?Flere som har opplevd positive eggløsningstester to dager på rad?
Åååå det er så godt å høre positive ord altså . Har også bare to tester igjen og siden dette er første gang jeg tester , må jeg se den synke . Har bestilt flere som kommer i morgen , hvis ikke må jeg kjøpe selv . Har bestilt 100 stk fra ett sted og et lass fra billig tester hahaJa, det er sant! Hopper her også, har bare 2 tester igjen så må nok kjøpe i morra, for trooor ikke jeg klarer å la være å teste ikveld også vil jeg se den synke igjen
Ahh, kjedelig! Men jeg har positiv test en dag og kjempe positiv(tror el er Sam dag som den) neste! Og egget slipper jo 12-48 timer etter positiv test itillegg lever egget i 24 også, så i morra er fortsatt gode odds!
Takk da sjekker jeg . Men eggløsningsdag er vel ikke idag fordi den er høy . Hva gjør jeg da ? Er det når den synker jeg skal føre inn?Inne på «daglige logger» kan du hake av for eggløsningsdag
Åååå det er så godt å høre positive ord altså . Har også bare to tester igjen og siden dette er første gang jeg tester , må jeg se den synke . Har bestilt flere som kommer i morgen , hvis ikke må jeg kjøpe selv . Har bestilt 100 stk fra ett sted og et lass fra billig tester haha
Skjønte at de testene som var fra andre siden av kloden ikke rekker fram . Så bestillte herfra før helgen haha så i morgen må de komme .Hahah, så godt å høre vi er flere
Skjønte at de testene som var fra andre siden av kloden ikke rekker fram . Så bestillte herfra før helgen haha så i morgen må de komme .
Fordi den måler både østrogen og LH så du her nok økning i østrogen i og med at vanlig strimmel som kun måler LH ikke slår ut enda. Tipper strimmelen din vil slå ut om noen dager. Hva sier CBFM?Altså.. hæ? Hvorfor får jeg fast smiley med så svak strek?
Vis vedlegget 406641
Ja satser på det. Bare sammenligner med de 2 siste syklusene, da har strekene vært mye sterkere når jeg har fått fast smiley (har også hatt økning på vanlig strimmel). Den må vel ha detektert økning akkurat forbi tresholden for fast smiley Så får tro det blir eggløsning innen et par dager.Fordi den måler både østrogen og LH så du her nok økning i østrogen i og med at vanlig strimmel som kun måler LH ikke slår ut enda. Tipper strimmelen din vil slå ut om noen dager. Hva sier CBFM?
«Testen fungerer ved å registrere endringer i både østrogen og LH, og kan derfor gi deg beskjed om fler fruktbare dager enn andre eggløsningstest som kun registrerer endring av LH».
Ja, jeg hadde positiv i går, og enda positiv i dag. For noen mndr siden hadde jeg positiv i 4 (!) dager...Flere som har opplevd positive eggløsningstester to dager på rad?
Har sett andre her inne som også har kjent murringer og vært gravide spennende!Sikkert litt tidlig, men kjenner sånn typ mensensmerter i nedre parti av magen.
Lov å håpe at det er noe på gang
Testen er vel ofte positiv dagen før faktisk EL. Så å legge inn aksjer i dag må jo være helt perfekt med tanke på EL! Definitivt håp!Heeey jenter trenger litt trøst om håp her
La inn aksjer CD 15, men ingen i går når den ble høy på ettermiddagen . Men mannen kommer hjem ikveld . Er det håp idag også ?
Absolutt:-D Selve EL er ca 1 dag etter positiv test. I tillegg kan man enda bli gravid ei stund etter EL. Opptil 3 dager etter, mener jeg! (?) Så "kjør på" idag, i morgen, dagen etter :-DHeeey jenter trenger litt trøst om håp her
La inn aksjer CD 15, men ingen i går når den ble høy på ettermiddagen . Men mannen kommer hjem ikveld . Er det håp idag også ?