Flere som merker at pulsen stiger ifb.med EL?
Forrige uke lå den på 58-60. Denne uka 62-64. Så er jo en del forskjell. Når jeg ser tilbake på målingene kan jeg se ei økning hver måned i tiden rundt EL. Oppdaga det tilfeldig i dag, men lurer på om det er noe i det! ....må høre med mine gode venn Google ;-)
Så litt nærmere på det nå, hadde faktisk pittelitt høyere HP rundt EL sist 6/5. Grafen dupper slakt rett rundt EL. Nå har jeg beregnet EL i dag eller i morgen så kanskje det kommer en liten dupp da. Det er snakk om forskjell på 54 til 62 så det er jo faktisk en forskjell der som jeg aldri har lagt merke til (klokken døde midt i mai så sett bort i fra det så har jeg nesten en fullverdig EL til EL) :bookworm:

Vedlegg

• IMG_0304.jpeg
    IMG_0304.jpeg
    289,1 KB · Visninger: 33
Testene mine har ikke steget siden i går, kroppen er tydeligvis helt i ulage og dette blir enda en veldig lang syklus. Denne pp'n skrotes derfor, alt har føltes helt feil i kroppen denne syklusen. Forhåpentligvis blir neste syklus mer normal, fra juli starter vi for fullt uansett med prøving. Masse lykke til dere andre, krysser fingrene for 2 streker hos alle :smiley-angelic003

Jeg kan strykes fra listen :)

Testene mine har ikke steget siden i går, kroppen er tydeligvis helt i ulage og dette blir enda en veldig lang syklus. Denne pp'n skrotes derfor, alt har føltes helt feil i kroppen denne syklusen. Forhåpentligvis blir neste syklus mer normal, fra juli starter vi for fullt uansett med prøving. Masse lykke til dere andre, krysser fingrene for 2 streker hos alle :smiley-angelic003

Jeg kan strykes fra listen :)
Lykke til med neste PP:Heartred

Det er ekstra kjipt med mann som er borte på jobb. Her er han hjemme kun i helgene , men lovet å kjøre 2,5 time hjem seint på kveld/natt for aksjer party :p
Hadde oss mandag ettermiddag før han dro igjen , positiv test tirsdag , han fikk ikke kommet hjem da, men kom dagen etter i går . Da ble det fire ligg og da var han øm i pungen sa han :laughing001 nå blir det ikke noe før freddan:laughing002 håper jeg ei celle har klart å karre seg opp i hufse grotta:dance011

Det er ekstra kjipt med mann som er borte på jobb. Her er han hjemme kun i helgene , men lovet å kjøre 2,5 time hjem seint på kveld/natt for aksjer party :p
Hadde oss mandag ettermiddag før han dro igjen , positiv test tirsdag , han fikk ikke kommet hjem da, men kom dagen etter i går . Da ble det fire ligg og da var han øm i pungen sa han :laughing001 nå blir det ikke noe før freddan:laughing002 håper jeg ei celle har klart å karre seg opp i hufse grotta:dance011

Skal hvert fall ikke stå på innsatsen :hilarious:

Skal hvert fall ikke stå på innsatsen :hilarious:
Haha nei , men vedder på at når man har seg hver dag så skjer det ikke , men har vi oss to ganger på en mnd så skjer det :laughing002 Med en mann som er borte mye så går vi ikke lei:laughing001

Haha nei , men vedder på at når man har seg hver dag så skjer det ikke , men har vi oss to ganger på en mnd så skjer det :laughing002 Med en mann som er borte mye så går vi ikke lei:laughing001

Hahaha, du sier noe der! Sist jeg ble gravid hadde vi sex 1 gang den mnd :hilarious:
Viktigste er å kose seg da:cool:

Det er ikke teit å være lei seg, klem:Heartred
Jooo, men årsaken til at jeg er trist er så dum. Det er jo bare et tall! Jeg har gått inn for å bli lei meg for noe teit jeg hadde forestilt meg i eget hode, og så blir det en selvoppfyllende profeti. Håper at jeg tar feil og at jeg har hatt EL. Er jo ikke sikkert man merker det hver gang.

Og takk. <3

Back
Topp