Positiv el test i dag tidlig. Rett hjem etter jobb for å ha sex, haha. El smertene kom nå. Dag 11. syntes det er litt tidlig. Pleier å ha el smerter rundt dag 12-13. men jaja. El er vel fra nå og i 24 timer? Da er det bare å vente i spenning i DPO land :cat: Jeg får alltid el smerter på kvelden. Når får dere el smerter? Lenge etter positiv el test? På dagen eller kvelden?
El smerten har jeg aldri tenkt på når den kommer, kanskje litt murring stikking nå og da gjennom dagen har jeg trodd, men jeg kan ta feil også. Enda etter tre barn som ikke var super planlagt . Nå planlegger vi og følger med på hver fis og puls :laughing001 er CD 15 nå og ingen EL bare litt slim lørdag og søndag . Føler jo noe hele tiden når man er prøver :bag:Testen er stigende og lagt inn aksjer i hele pinsa haha. Men nå skal jeg følge med på smerter i livmor og eggstokker å tisse på pinner til den store gullmedaljen:p

Positiv el test i dag tidlig. Rett hjem etter jobb for å ha sex, haha. El smertene kom nå. Dag 11. syntes det er litt tidlig. Pleier å ha el smerter rundt dag 12-13. men jaja. El er vel fra nå og i 24 timer? Da er det bare å vente i spenning i DPO land :cat: Jeg får alltid el smerter på kvelden. Når får dere el smerter? Lenge etter positiv el test? På dagen eller kvelden?
EL er innen 12-48t fra positiv test mener jeg å huske. Ved EL i forrige syklus gikk jeg hele ettermiddagen og var superoppblåst. Det murret og jobbet i mageregionen, men aldri smerter, men akkurat det er nok veldig individuelt :wtf:

Som 2njee skriver så er eggløsning 12-48 timer etter positiv test. Er vell 24 timer som er vanligst tror mener jeg å ha lest?

Jeg får somregel eggløsning og el-smerter et døgn etter positiv test. Da kortvarige stikkende smerter enten på høyre eller venstre side, varer bare en kort stund. Skjer somregel på ettermiddagen.

Jeg har kjent eggløsning i form av stikking osv, ellers så kan det være helt tilfeldig :hilarious:

Jeg har ikke el-tester så vi har lagt inn aksjer hver dag siden tr var ferdig. Skal fortsette helt til TR ikke kommer :hilarious::p

Jeg har også pleid å ha el smerter dagen etter pos test. Men kjente murringer i begge sider i hele går hele dagen, men på kvelden kom el smerte, intens på hø. Side som varer en liten stund, som jeg slltid har på el. Så tror jeg hadde da el samme dag som pos. Test. Så alt er vel mulig ja, og ulik fra mnd til mnd :cat: Tok en ny test nå. Å nå er den negativ. (Fortsatt så er streken ganske sterk, men går allikevel nedover) Så gaaaanske sikker på at el skjedde i går kveld.
Jeg testa på helt utvanna urin på kvelden før å den var nesten pos allerede da. Kvelden dag 10. så kan godt hende jeg hadde pos test egentlig da :cat:

Lykke til til alle som fortsatt venter på EL. :Heartbigred

Å så spennende :D Her har han 2,5 time hjem , men har da hvert på jobb fra 6 til19-22 tiden. Torsdag kom han hjem ved midnatt , utrolig at han orket en runde da hehe. Får jo drit dårlig samvittighet:bag:
Utrolig hvilken kapasitet disse mannfolka har innimellom :joyful:

Jeg tror jeg er 1 DPO i dag! Og er sååå spent.
Føler selv vi har truffet veldig bra med dagene vi har fått lagt inn aksjer, mye bedre enn forrige pp.

Så da spørs det bare hvor lenge jeg klarer å ikke teste. :joyful: Hvor tidlig pleier dere å teste/hvor tidlig har dere fått positive tester før?:)

Jeg tror jeg er 1 DPO i dag! Og er sååå spent.
Føler selv vi har truffet veldig bra med dagene vi har fått lagt inn aksjer, mye bedre enn forrige pp.

Så da spørs det bare hvor lenge jeg klarer å ikke teste. :joyful: Hvor tidlig pleier dere å teste/hvor tidlig har dere fått positive tester før?:)
Jeg fikk positive tester fra 7 dpo sist gang. Så her skal jeg klare å holde meg hvertfall til over helgen før jeg begynner å tømme å skapet:hilarious::hilarious:

Ja, håper det selv :smiley-angelic001

Hvilken pp er du/dere i?
Er fjerde syklus etter jeg tok ut P-staven, men teller dette her som pp2, siden vi ikke prøvde aktivt rett etter jeg fjerna og syklus 2 bomma vi fullstendig på el :hilarious: Så ja, pp2 nå! Veldig spent og litt nervøs for alt sammen, er første barn vi prøver på:Heartred veldig ønsket, men er også veldig redd alt som kan gå galt:oops:

Dere var pp1 og har barn fra før?

Er fjerde syklus etter jeg tok ut P-staven, men teller dette her som pp2, siden vi ikke prøvde aktivt rett etter jeg fjerna og syklus 2 bomma vi fullstendig på el :hilarious: Så ja, pp2 nå! Veldig spent og litt nervøs for alt sammen, er første barn vi prøver på:Heartred veldig ønsket, men er også veldig redd alt som kan gå galt:oops:

Dere var pp1 og har barn fra før?
Ja, syklusen er alltid litt på bærtur når man slutter med prevensjon :hilarious:

Ja, er i pp1. Har klaffet på 1pp alle de tre siste gangene, så håper og håper nå.

Då har vi vore på ultralyd for å sjekke folliklar, litt ulik størrelse på dei, mellom 8-19mm.
IVF er framleis veldig nytt for meg, men legen virka håpefull på eit egguttak før helga, ventar på telefon frå St. Olavs om kva/når som skjer vidare

Oiii, så gøy! :D Spennende å se om det klaffer på første nå og da! Er du i DPO-land?
Ja, veldig spent.

Ja, tror jeg er i dpo nå.
Iflg. Kalkulator med 28 og 30 dagers syklus så er jeg 1dpo nå. :p

Men vi legger inn aksjer hver dag helt til vi får positiv test/ikm:dummy1:

Back
Topp