Mange som tester etter EL her? :)
Når starter dere og hvor ofte?

Jeg pleier å starte på CD10, også teste en gang for dag frem til CD12-13 da går jeg over til x 2 pr dag. Får somregel positiv test CD14/15.

Har vanligvis pleid å teste på morgenurin, men lest at det er bedre litt utpå dagen? Hva gjør dere?
Jeg har bare hatt en syklus etter spiralen så testet hver dag fra uttak ettersom jeg testet i blinde. Tenker å starte rundt CD10 kanskje litt før siden jeg pleide å ha sykluser på 25-26 dager, siste var på 28 så den er jo ‘tekstbok-perfekt’ men tviler på at det kommer til å holde seg sånn. Pleier å ta 2. urin da som regel rundt kl. 12 fordi jeg uansett er hjemme om dagene og når testene har steget har jeg tatt en på ettermiddagen i 18-tiden :wtf:

Jeg pleier å starte på CD10, også teste en gang for dag frem til CD12-13 da går jeg over til x 2 pr dag. Får somregel positiv test CD14/15.

Har vanligvis pleid å teste på morgenurin, men lest at det er bedre litt utpå dagen? Hva gjør dere?
Jeg tok en el-test i dag, og ser det er snart eggløsning her. Var den siste testen, så bare kjører på vi nå :D

Ja, tester etter EL. Begynner på cd10. De siste 2 syklusene har jeg også brukt digital test (den lilla). Siden man kun skal bruke den 1 gang om dagen, og den anbefales å ta om morgenen så har det blitt slik at jeg tester med en vanlig strimmel på samme urin i tillegg. På cd12 begynner jeg å teste 2 ganger for dagen, så da tar jeg en vanlig strimmel på ettermiddagen. Legger inn i premom også.

Det er så spennende nå fram til dumme mensen kommer :dead: Er litt sparsommelig på testene til de andre kommer i posten , men tester morgen og kveld CD9idag . Har litt små krampe , stikking i magen lengst ned . Pleier å ha godt med EL slim. Så spennende å teste hvordan det ligger ann for meg . Samboer. Kommer hjem fredag . Så håper virkelig egget kan modnes til helgen hvor aksjene skal renne på:bag:
Er første PP etter MA i april .

Vedlegg

• IMG_4344.jpeg
    IMG_4344.jpeg
    625 KB · Visninger: 54
Hvordan går det med testing etter EL hos dere andre? Her er det foreløpig veldig rolig på strimlene, digital test ( den lilla) har hatt tom sirkel siden jeg begynte på cd10. Men i dag har tappen blitt lavere, det pleier indikere EL om ca 1 uke. Spent på testene de neste dagene :)

Screenshot_20230524_172642_Premom.jpg

Hvordan går det med testing etter EL hos dere andre? Her er det foreløpig veldig rolig på strimlene, digital test ( den lilla) har hatt tom sirkel siden jeg begynte på cd10. Men i dag har tappen blitt lavere, det pleier indikere EL om ca 1 uke. Spent på testene de neste dagene :)

Vis vedlegget 406144
Jeg er så spent selv , er CD 10 så hadde håpa i helgen da jeg får hjem samboern . Begynte måling CD 7 mener jeg , er nytt for meg dette :p

Vis vedlegget 406144
Jeg tok en i dag fordi Premom ville at jeg skulle det også begynner jeg med CBFM i morgen :)

Vedlegg

• IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    80,9 KB · Visninger: 50
Fortsatt mensen her, men skal begynne å kjenne etter symptomer og ligge så fort den er over. Er vel ytterst sjelden at EL kommer under mensen. :hilarious:

Fortsatt mensen her, men skal begynne å kjenne etter symptomer og ligge så fort den er over. Er vel ytterst sjelden at EL kommer under mensen. :hilarious:
Vi begynte ligging i dag, mannen var klar når jeg kom hjem fra jobb (han har hjemmekontor), før henting i bhg. Han er jo mer klar enn meg for tiden :hilarious:

CD11
Premom sier høy fertilitet , EL er super lav tester. Spotter rust farget 2-3 dagen på rad . Har litt smerter som har hvert økende nederst i magen … aldri pleid å spotte før :bag:

Hadde MA i april , mens tilbake 3 uker etter også negativ hcg og hadde EL slim som vanlig uka føre. Er det kanskje pgr MA at det spotter? Er løpet kjørt ?

CD11
Premom sier høy fertilitet , EL er super lav tester. Spotter rust farget 2-3 dagen på rad . Har litt smerter som har hvert økende nederst i magen … aldri pleid å spotte før :bag:

Hadde MA i april , mens tilbake 3 uker etter også negativ hcg og hadde EL slim som vanlig uka føre. Er det kanskje pgr MA at det spotter? Er løpet kjørt ?
Bilde av testene?

Ville anbefalt deg å bruke fanen "Andre" å legge testene inn i :happy: Bruker babyplan-testene selv. Mine ser foreløpig ut som dine, veldig negative :wacky:

Ville anbefalt deg å bruke fanen "Andre" å legge testene inn i :happy: Bruker babyplan-testene selv. Mine ser foreløpig ut som dine, veldig negative :wacky:
Å nei har jeg lagt de feil :bag: Nå er de ikke lagret i galleri fordi fordi jeg tok scanning i appen . Må jeg legge inn på nytt? Hva er foresten forskjellen på andre og den jeg la i?:p

Ah okei så kun ettermiddag når du tester 1 gang pr dag? Syns du det funker greit? Er litt redd for å glemme det når det ikke er på morgenen :bag: Eller få så utvannet urin av resultatet blir feil?

Har oppdaget jeg har veldig korte lh-topper, så begynner tidlig for å ikke misse. Men syklusen er somregel helt regelmessig da, så sikkert litt unødvendig å safe sånn.
Sniker litt, jeg har fått mer korrekte svar av å teste senere på dagen. På morgenurin ble det veldig svakt selv om jeg var på generell stigning og dagen etterpå fikk topp. Tror jeg kunne ha gått glipp av hele el om jeg testa kun på morraen.

Back
Topp