Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er jo strekKveldens test![]()

men merkelig at blekket fra testen fester seg på kanten slik
Ja, har hatt litt tull med blekket i disse makesure testene.. har sett antydning til strek på 3 stk nå.Der er jo strekmen merkelig at blekket fra testen fester seg på kanten slik
![]()
Så merkelig.. prøve et annet merke da kanskje? Håper streken din er ekte daJa, har hatt litt tull med blekket i disse makesure testene.. har sett antydning til strek på 3 stk nå.

Har du testet?Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem![]()
Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem![]()

Spent!!Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem![]()

Kveldens test![]()
Kveldens test![]()
Sterkere strek enn jeg hadde den dagen jeg fikk positiv CB digital.Har du testet?![]()
Spent!!![]()
Huff, mente ikke å pushe testetrangen mer enn nødvendig.![]()
væææær så snill å gi meg en positiv i morgen da 
Dessverre negativvæææær så snill å gi meg en positiv i morgen da
![]()

Krysser så fingrene for deg!!!Det er så nedtur… håper vi begge blir overrasket i morgen. Jeg har testet positivt 10dpo to ganger, så i morgen et det spennende!Dessverre negativvæææær så snill å gi meg en positiv i morgen da
![]()
Det er så nedtur… håper vi begge blir overrasket i morgen. Jeg har testet positivt 10dpo to ganger, så i morgen et det spennende!

Jeg ser strekKveldens test![]()

vært så mye rart med kroppen nå, småblødninger etter samleie, øm i livmora osv. Men tror nok det er gamle hormoner fra prevensjon som lurer meg, men sjekker for sikkerhetsskyld i morgen tidlig Hadde vært gøy om det var det, prøver en digital om noen dagerSå merkelig.. prøve et annet merke da kanskje? Håper streken din er ekte da![]()
Hadde vært gøy om det var det, prøver en digital om noen dager![]()