IKM uke 24 - 2021

9 dpo. Streken kom etter kort tid, men ble litt svakere etter som testen tørket litt, men så den både et par min etter og etter ca 10 min. Gikk på jobb etter det, så nå får jeg bare vente å ta ny når jeg kommer hjem, håper på mer tydelig strek da, så jeg slipper være sånn frem og tilbake som jeg er nå :wtf:
Krysser fingrene for en tydeligere strek når du kommer hjem <3

Skjønner jo at det kan være litt sårt for storesøster å skulle dele kjærligheten når hun har vært vant til å ha dere for seg selv hele livet hittil. Men jeg tror samtidig det kan kjennes annerledes når lillebror/lillesøster faktisk har kommet! Kanskje de bare trenger å bli kjent med hverandre for at båndet skal knyttes? :Heartred
Ja, tror tanken på det er litt sårt. Men tipper det kommer til å gå helt fint, når hun først får møte han eller henne :) hun elsker jo egentlig babyer :rolleyes:
Har du gjort deg opp noen tanker om åssen det kommer til å bli med baby i hus i tillegg til "store" barn?

Ja, tror tanken på det er litt sårt. Men tipper det kommer til å gå helt fint, når hun først får møte han eller henne :) hun elsker jo egentlig babyer :rolleyes:
Har du gjort deg opp noen tanker om åssen det kommer til å bli med baby i hus i tillegg til "store" barn?

Da tipper jeg det kommer til å gå seg til! :Heartred Jeg tror det blir kjempefint med baby + store barn! Vi har skikkelig overskudd nå, og de to store eeelsker små barn, så tror det blir en skikkelig berikelse for familien. :Heartred

Da tipper jeg det kommer til å gå seg til! :Heartred Jeg tror det blir kjempefint med baby + store barn! Vi har skikkelig overskudd nå, og de to store eeelsker små barn, så tror det blir en skikkelig berikelse for familien. :Heartred
Det merker vi også. Mye mer overskudd nå, og så deilig at eldste klarer seg mye selv. Og veldig fint at de store kan hjelpe til da :Heartred

Det merker vi også. Mye mer overskudd nå, og så deilig at eldste klarer seg mye selv. Og veldig fint at de store kan hjelpe til da :Heartred

Ja, ikke sant! Det er natt og dag på en 11-åring som kan lage sin egen mat og stelle seg selv morgen og kveld, og en 3-åring feks. I forhold til lekevenner og interesser er det kanskje en fordel å få tettere, men synes våre har mye glede av hverandre med 5 års forskjell :) Og jeg kan virkelig nyyyte svangerskap og babytid!

Selv har jeg en 17- og en 15 åring i tillegg til ettåringen, så jeg kjenner også til det med større barn og baby;)

Mine er så store at de er helt selvgående, og jeg må av og til ta meg sammen for å huske på at de også er barn og trenger at jeg er deres mamma også. Heldigvis er de også så store at vi kan snakke sammen:love7

Selv har jeg en 17- og en 15 åring i tillegg til ettåringen, så jeg kjenner også til det med større barn og baby;)

Mine er så store at de er helt selvgående, og jeg må av og til ta meg sammen for å huske på at de også er barn og trenger at jeg er deres mamma også. Heldigvis er de også så store at vi kan snakke sammen:love7

Så deilig :love7det er jo absolutt fordelen med å ha stor aldersforskjell :)

Fikk nye tester i posten i dag. Trodde jeg hadde bestilt tidligtester, men var visst vanlige. Nå har jeg bare én tidligtest igjen (fordi jeg svidde av mange de forrige dagene), så får spare den til i morgen og droppe testing resten av dagen. Kanskje like greit! :p

Klarte ikke å la være… 10 DPO - blank test. Er småsliten av testekjøret og lei for at det ikke gitt denne gangen. Har kort lutealfase og har med det ingen forhåpninger om positiv test senere i løypa. Nå skal jeg ta meg et glass vin og nyte varmen!

Gratulerer dere med positiv test:Heartred

Vedlegg

• D8FBBF8F-25A6-4C90-8ED5-F970C4F6C783.jpeg
    D8FBBF8F-25A6-4C90-8ED5-F970C4F6C783.jpeg
    399,6 KB · Visninger: 66
Klarte ikke å la være… 10 DPO - blank test. Er småsliten av testekjøret og lei for at det ikke gitt denne gangen. Har kort lutealfase og har med det ingen forhåpninger om positiv test senere i løypa. Nå skal jeg ta meg et glass vin og nyte varmen!

Skjønner at du er skuffet, men er vel ikke for seint enda? Håper enda for deg ❤️

;)

Skjønner skuffelsen din ❤️ Er jaggu ikke lett dette her... selv har jeg begynt å få mensmurringer, så tr er nok på vei litt tidlig, noe som kanskje forklarer puppe-symptomene mine. Jaja, kanskje vi ses i en annen termingruppe! I mellomtiden får du kose deg, her i Lofoten er det bare 10 grader og overskyet, så vinen skulle vært god for å hjelpe her i gården ;)

10 dpo og blødning under samleie i dag. Kan vel ikke være mensen som kommer SÅ tidlig? :wideyed: noen som har opplevd lignende? Riktignok vært litt ømt oppi der men.:anyone

Skjønner at du er skuffet, men er vel ikke for seint enda? Håper enda for deg ❤️

Dere er verdens fineste heiagjeng! Jeg anser slaget som tapt :wacky: Har lutealfase på 9-11 dager. De gangene jeg har testet positivt har det vært senest 10 DPO. Tempen har synket og tappen er myk.

Må ærlig innrømme at jeg ser frem til en 14 dagers periode uten tankekjør. Skal nyte dagene:happy::Heartred

Måtte innom apoteket for å kjøpe filter til munnbind i dag, og plutselig kom det visst med en metode tidligtest til kassa. Svir den garantert av i morgen tidlig, 9 dpo. Selv om, jeg har begynt å slå meg til ro med at det ikke gikk denne ppen. Vet det er tidlig, men føler det bare på meg siden jeg ikke har noe særlig av symptomene som sist jeg fikk positiv.

Har én tidligtest igjen. Svi den av i kveld, 9 dpo, eller spare den til i morgen?

Har én tidligtest igjen. Svi den av i kveld, 9 dpo, eller spare den til i morgen?

Jeg merket ikke store forskellen mellom "vanlig" og "tidlig"- test faktisk. Strekene kom samtidig og like svake. Og fikk jo positiv digital den samme dagen jeg hadde ultrasvak strek på tidligtest. :Heartred

Jeg merket ikke store forskellen mellom "vanlig" og "tidlig"- test faktisk. Strekene kom samtidig og like svake. Og fikk jo positiv digital den samme dagen jeg hadde ultrasvak strek på tidligtest. :Heartred

Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem :hilarious:

Back
Topp