Ikke jeg heller, hehe.Ikke jeg heller egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller, hehe.Ikke jeg heller egentlig
Ser hvor mange dpo??Jeg hadde ikke trua denne måneden, og har ikke lett etter hverken symptomer eller kjent på testetrang. Men så er jeg jo en sau jeg også da! Så når dere tester, så må jo jeg også
Og jeg, som igrunn pleier å være ganske nøktern i streksynet, synes faktisk jeg ser antydning til strek her? Ser dere noe? Nå kommer jeg ihvertfall ikke til å klare å holde meg!
Ja! Ser og strekJeg hadde ikke trua denne måneden, og har ikke lett etter hverken symptomer eller kjent på testetrang. Men så er jeg jo en sau jeg også da! Så når dere tester, så må jo jeg også
Og jeg, som igrunn pleier å være ganske nøktern i streksynet, synes faktisk jeg ser antydning til strek her? Ser dere noe? Nå kommer jeg ihvertfall ikke til å klare å holde meg!
9 dpoSer hvor mange dpo??
Jeg hadde ikke trua denne måneden, og har ikke lett etter hverken symptomer eller kjent på testetrang. Men så er jeg jo en sau jeg også da! Så når dere tester, så må jo jeg også
Jeg hadde ikke trua denne måneden, og har ikke lett etter hverken symptomer eller kjent på testetrang. Men så er jeg jo en sau jeg også da! Så når dere tester, så må jo jeg også
9 dpo Og veldig konsentrert kan ikke den urinen ha vært heller, for det var såvidt jeg fikk pressa ut noen dråper, spontant som det var
Ser, uten tvil! Hvor mange dpo er du? Så mange som får tidlige positive her
9 dpo Og veldig konsentrert kan ikke den urinen ha vært heller, for det var såvidt jeg fikk pressa ut noen dråper, spontant som det var
Oj, ja det kan jeg tenke meg! Er på PP ca 26, og prøver å drite i alle symptomer ikke lett altså!Og når man i tilllegg går på progresterontabletter, ja da blir man «mind fucked». Opplåst, vonde pupper, ekkel smak i munn, murringer i rygg og eggstokk og småsliten. I tillegg kan kroppstemperaturen øke noe. ..Så egentlig bør jeg la være å lete etter symptomer…
Håper det er graviditet hos deg da! Hos meg er ingen pms-symtomer konstante, kan få ømme pupper alt fra 3 dpo til ikke i det heletatt, noen ganger murrer det masse og andre ganger ingenting, noen ganger er jeg møkka sur fra 7 dpo og andre ganger ikke i det hele tatt leste/hørte at innen man får positiv test så er det bare progesteronet som gjør alle symptomene (men ikke helt sikker altså). Har en del PPer bak meg, og kjenner egentlig ingen forskjell på pms og graviditetDet som skiller denne syklusen fra min vanlige, er at nå fikk jeg ømme pupper tre dager etter antatt el, og de har blitt tunge og kjenner kjertlene meget godt! Blodårene er mer synlige, og det stikker veldig i begge to ganske ofte. Jeg er også utrolig tørst!! Drikker og drikker og drikker! Fikk også en liten blødning i går, men det stoppet opp. Livmorhalsen er snudd helt bakover,jeg når den nesten ikke, lukket og «fløyelsaktig»?
Normalen er at jeg får ømme pupper rundt 5-6 dager før IKM, da begynner jeg også å spotte, spesielt ved avføring. Kan ligge endel blod i doskåla når jeg er ferdig, det har jeg enda ikke opplevd siden en yderst liten tendens igår, da var det pittelitt friskt blod som stoppet opp etterpå. Er heller ikke vanlig å kjenne kjertlene i brystene slik jeg gjør nå, og jeg har definitivt ikke et nettverk av blodårer der mange går ned til Areola til vanlig!
Så jeg sier det bare, om dette er min nye PMS, så blir jeg sur! Men testa som sagt helt blenda i dag på ettermiddag, så jeg vet ikke...IKM er 15/6, så vi får bare se, men er jo uunngåelig å tenke på!
Gratulerer så mye!!Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg svei ned til apoteket og var sikker på dette var helt bortkasta penger!!!!! Men nei!!! Jeg kan ikke tro det!!! Og det på 8 dpo??!! Kan jo være at jeg er 9 dpo da. Men altså, uææææææ!!! Da var det ikke bare skygger da!!
Vis vedlegget 358587
Ja, det er sant! Og jeg har nå 8 dager igjen til mensen. Vet at fra i morgen av kommer dagene til å gå kjappere, forhåpentligvis litt andre ting å tenke på enn bare mulig graviditet har det sunket inn hos deg at du faktisk er gravid? På første pp? Er så fantastisk.
Jeg er fremdeles litt i sjokk! Var en helt uvirkelig følelse når den digitale lyste opp "gravid". Jeg var helt sikker på at den måtte bli negativ på det tidspunktet. I dag våknet jeg bare med en smil. Jeg føler meg ganske sikker på at det skal komme en liten til oss i februar nå Men jeg må holde det hemmelig en god stund til før vi kan fortelle det til jentene våre på 11 og 6 år. Føles som jeg skal sprekke!!! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg!! Ja, ja. Har fortalt det til noen venninner allerede da.