IKM uke 24 - 2021

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg svei ned til apoteket og var sikker på dette var helt bortkasta penger!!!!! Men nei!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Jeg kan ikke tro det!!! Og det på 8 dpo??!! Kan jo være at jeg er 9 dpo da. Men altså, uææææææ!!! Da var det ikke bare skygger da!!

Vis vedlegget 358587
Gratulerer så masse ❤️

Jeg skjønner ingen ting. Jeg fikk så fine 2 streker på mine tester som jeg tok den ene natten på morgenene har jeg tatt test å dem er blenda. Er det sånn at man kan få posetiv på natta men ikke når man har stått opp? Hjelp

Ser på begge to :D:D

Ja, posta denne litt lengre opp. Det var virkelig streker! :):Heartred

IMG_2763.jpg

Ja, posta denne litt lengre opp. Det var virkelig streker! :):Heartred

Vis vedlegget 358593
Så den etterpå :hilarious: Er på jobb, satt her å leste meg opp! Gratulerer så mye :Heartred Hvis de strekene jeg så antydning til i går viser seg igjen i kveld og i morgen. Ryker jeg og på en digital på fredag! Meeen, mista optimismen litt når den var helt blenda i dag når jeg stod opp :yuck:

Så den etterpå :hilarious: Er på jobb, satt her å leste meg opp! Gratulerer så mye :Heartred Hvis de strekene jeg så antydning til i går viser seg igjen i kveld og i morgen. Ryker jeg og på en digital på fredag! Meeen, mista optimismen litt når den var helt blenda i dag når jeg stod opp :yuck:

Krysser fingrene for at strekene blir sterkere!!! De var syyyykt svake hos meg i hvert fall, veldig overrasket over at digital slo ut så tidlig.

Blir så sykt skuffet hver gang jeg får negativ test. Er så teit, er jo bare 8dpo og har tatt 3 tester i dag:banghead: plis stopp meg:bag:

Blir så sykt skuffet hver gang jeg får negativ test. Er så teit, er jo bare 8dpo og har tatt 3 tester i dag:banghead: plis stopp meg:bag:
Du er ikke alene. Jeg er 7 dpo og har tatt to tester i dag. Blir så oppgitt over meg selv :facepalm:

Vi er flere! 8 dpo og tre tester i dag :hilarious: I morgen har jeg tenkt at den SKAL bli positiv.

Men kan man ha symptomer da..? Før egget har festet seg?
Hvilke symptomer har du? :) For progesteronet øker mellom el og mens, som kan gi samme symptomer som graviditet (murringer, ømme pupper, kvalme osv) - det er progesteronet som gir god gammeldags PMS som er veldig likt som graviditetssymptomer :)

Back
Topp