IKM uke 24 - 2021

Okei da:hilarious: Tror det bare er ønsketenkning. Og tror jeg ødela overflaten på testen, for gnidde litt på den for å se om det var noe på den som ga inntrykk av strek. Vet det er altfor tidlig å gi opp, har bare så sterkt ønske om det nå at det blir litt kjipt å se negative tester likevel. Samtidig som det er gøy å teste :nailbiting:
Jeg ser der streken skal være hvertfall :) 8 eller 9 DPO i dag?

Okei da:hilarious: Tror det bare er ønsketenkning. Og tror jeg ødela overflaten på testen, for gnidde litt på den for å se om det var noe på den som ga inntrykk av strek. Vet det er altfor tidlig å gi opp, har bare så sterkt ønske om det nå at det blir litt kjipt å se negative tester likevel. Samtidig som det er gøy å teste :nailbiting:

Huff, det er en pine uten like dette her!!!!! Men jeg kan se noe nede ved kanten, som en skygge på kanten hvor der teststreken skal være. Hvis det stemmer så burde det jo øke på til i morgen, så test igjen og send inn flere!!!! I kveld også sier nå jeg. :hilarious:

kjenner til den følelsen. Skulle hatt termin i mai:Heartred

Den der er nok positiv! Tok en slik test i dag jeg også, den så ikke sann ut hvertfall:nailbiting:

Og herrejemini, jeg håper sånn at det er riktig!! Men tør liksom ikke helt å tro på det heller. Tror jeg må ha en positiv digital før jeg tør. :hilarious:

8 dpo. Tror det må være skygge/evaporation line. Men skal holde meg i noen timer nå og ta ny i kveld.
Ja, jeg fikk jo først noen antydning til streker i dag 10 dpo. Vi er alle forskjellige. Men du har god tid da. Det er enda ganske tidlig :)
Kan ikke tro annet enn at de er positive!
Aaahhhh. Jeg kan ikke tro det! Jeg må ta det litt med ro. Jeg VIL så gjerne være gravid. Men vil ikke håpe for mye heller :oops: For jeg føler ikke at jeg gravid. Men det gjorde jeg heller ikke forrige gang. Ikke en eneste gang. Oohhh. Håper håper håper! :smiley-angelic001

Åhh, de ser så absolutt positive ut begge to!! Så utrolig gøy! Veldig glad på dine vegne!!

Uæææ, men jeg har ikke helt landa på at jeg tror på det selv ennå. :nailbiting: Men utrolig spennende at så mange tror de kan se noe!! :Heartred:Heartred:Heartred

Fullstendig blendahvit metode-test idag! 9 dager dpo, så denne burde jo vist antydning noe om det var håp :sorry:?

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg svei ned til apoteket og var sikker på dette var helt bortkasta penger!!!!! Men nei!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Jeg kan ikke tro det!!! Og det på 8 dpo??!! Kan jo være at jeg er 9 dpo da. Men altså, uææææææ!!! Da var det ikke bare skygger da!!

IMG_2763.jpg

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg svei ned til apoteket og var sikker på dette var helt bortkasta penger!!!!! Men nei!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Jeg kan ikke tro det!!! Og det på 8 dpo??!! Kan jo være at jeg er 9 dpo da. Men altså, uææææææ!!! Da var det ikke bare skygger da!!

Vis vedlegget 358587

Gratulerer så mye! Så utrolig kjekt :love7 den sex-uken deres lønnet seg :hilarious:

Huff, det er en pine uten like dette her!!!!! Men jeg kan se noe nede ved kanten, som en skygge på kanten hvor der teststreken skal være. Hvis det stemmer så burde det jo øke på til i morgen, så test igjen og send inn flere!!!! I kveld også sier nå jeg. :hilarious:

Håper det er noe på vei! Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg nå, så skal jeg ta en til. Og får masse tester i posten i morgen, så kjøret fortsetter!

Vis vedlegget 358587
Omg!!!! Herregud så fantastisk!!!! Er så glad på vegne av deg :woot: Hopper i været her!!! You go girl! :woot: Gratulerer såååå mye :talk017

Back
Topp