IKM uke 24 - 2021

Ingen babystrek 8 dpo, uansett hvor grundig jeg har stirret. Jeg har denne prøvingen på hjernen for tiden, og hjelper ikke at jeg er sykemeldt og går hjemme akkurat nå. Ser fram til helgen, da har vi litt planer og dagene går fortere.

8 dpo og blenda test i dag. Sykt kjipt når jeg så strek i går. Får prøve igjen i kveld. Og i morgen, å dagen etter det, and so it goes on til TR evt dukker opp :hilarious:

Vedlegg

• 79A72361-3522-49A3-A4B7-9A1193605996.jpeg
    79A72361-3522-49A3-A4B7-9A1193605996.jpeg
    678,9 KB · Visninger: 82
8dpo. Synes jeg skimter noe som ikke har vært der før o_O anyone??

Vedlegg

• EB6BC823-05D4-4F91-95AF-85192D484FF2.jpeg
    EB6BC823-05D4-4F91-95AF-85192D484FF2.jpeg
    381,6 KB · Visninger: 110
Ingen babystrek 8 dpo, uansett hvor grundig jeg har stirret. Jeg har denne prøvingen på hjernen for tiden, og hjelper ikke at jeg er sykemeldt og går hjemme akkurat nå. Ser fram til helgen, da har vi litt planer og dagene går fortere.

Ser også veldig frem til helgen. Sitter på hjemmekontor og nistirrer på strimlene… Syns det å være i DPO-land kan være periodevis veldig stressende :shifty:

Nå har jeg mistet troa på denne pp. Gått litt i kjelleren nå:( fordi det betyr at jeg ikke engang vil være gravid på det som skulle være termin (MA).

10 dpo idag, og fortsatt bare spøkelsestreker godt lys:sorry: Burde vært sterkere nå. Ingen tegn på mensen da, så det er jo noe:wtf: Ser ut som lutealfasen blir litt lengre enn 9/10 dager:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210609_082733__01.jpg
    IMG_20210609_082733__01.jpg
    698,7 KB · Visninger: 73
Ok, så jeg tok denne på morgenen for en time siden. Etter 3 minutter var den så å si ganske hvit. Skulle følge frøkna til barnehagen, så hadde ikke all verdens tid til å vente heller. Hele veien tenkte jeg at nå er vi ferdig får denne PP, så det er bare å prøve igjen om ca 3 uker :depressed: Jeg tok en titt på den når jeg kom hjem nå. Og det er GARANTERT en svak strek der! Ville dere stolt på denne? RFSU tidlig test stav. Ser ikke ut som en skyggestrek. Men tør absolutt ikke håpe for mye :smiley-ashamed004

04A851F6-D440-4A96-B785-21E301297237.jpeg

Ugh, jeg eeeeer så kvalm!
Aner jo ikke om det er en tilfeldighet eller ikke. Kjente litt stikking og greier nederst i magen gjennom dagen i går, men ikke samme "styrke" som sist jeg ble gravid, så tenkte ikke noe særlig over det. Forventet liksom at festesmerter og tilhørende romstering skulle være like voldsom som forrige gang, men kanskje ikke da?

Ok, så jeg tok denne på morgenen for en time siden. Etter 3 minutter var den så å si ganske hvit. Skulle følge frøkna til barnehagen, så hadde ikke all verdens tid til å vente heller. Hele veien tenkte jeg at nå er vi ferdig får denne PP, så det er bare å prøve igjen om ca 3 uker :depressed: Jeg tok en titt på den når jeg kom hjem nå. Og det er GARANTERT en svak strek der! Ville dere stolt på denne? RFSU tidlig test stav. Ser ikke ut som en skyggestrek. Men tør absolutt ikke håpe for mye :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 358554

Det er jo absolutt en strek der!!! Hadde du fått denne innen tidsfristen så ville jeg sagt du er gravid. Test igjen senere i dag!!! :Heartred:Heartred

Ugh, jeg eeeeer så kvalm!
Aner jo ikke om det er en tilfeldighet eller ikke. Kjente litt stikking og greier nederst i magen gjennom dagen i går, men ikke samme "styrke" som sist jeg ble gravid, så tenkte ikke noe særlig over det. Forventet liksom at festesmerter og tilhørende romstering skulle være like voldsom som forrige gang, men kanskje ikke da?
Kroppen er så rar :wacky: Forrige gang følte jeg ingenting! Vi drev å flyttet, så vi var ikke så flinke med å ha sex den PP heller. Jeg følte INGENTING! Hadde festeblødning (husker ikke helt når), men tenkte ikke sååå mye over det. Tenkte ikke over det før jeg var 5 dager over IKM. Denne ganger føler jeg så mye rart :wideyed: Så det er jo helt annerledes fra gravididet til graviditet :happy: Håper håper håper det er spire som klorer seg fast for deg! :)

Det er jo absolutt en strek der!!! Hadde du fått denne innen tidsfristen så ville jeg sagt du er gravid. Test igjen senere i dag!!! :Heartred:Heartred
Ja det stod i bruksanvisningen at jeg skulle vente 1-5 minutter. Jeg ventet bare i 3 :rolleyes: Så nå irriterer det meg, for jeg vet ikke om streken dukket opp innen 5 minutter eller etter! :yuck:

8 dpo i dag, og synes testen så helt lik ut som den i går. En eller annen skygge langt baki der et sted som nesten bare jeg kan se. Og kaaanskje et par av dere andre i går. MEN! Jeg føler noe er på gang. Jeg våkna opp kl 04.00 i natt fordi jeg hadde vondt i puppene. Det er ikke typisk før TR for meg. På vei til levering i barnehagen i dag så kjente jeg også at jeg ikke klarte å løpe av samme grunn. Om det viser seg at jeg ikke er gravid, så får dette heller være et testament på hvor sterke symptomer man også kan ha før TR, og eventuelt når psyken setter seg i sving. :hilarious: Tester igjen i kveld og legger ut. Forrige gang jeg var gravid med yngste datter, så fikk jeg positiv på kveld, og har også lest at hormonene er høyere på kvelden, så har liksom mer tro på den. Men aller mest tro har jeg på lørdag 11 dpo. :) :Heartred

Ja det stod i bruksanvisningen at jeg skulle vente 1-5 minutter. Jeg ventet bare i 3 :rolleyes: Så nå irriterer det meg, for jeg vet ikke om streken dukket opp innen 5 minutter eller etter! :yuck:

Hehe, så utrolig spennende!!! Du må jo bare teste på nytt snart da!! Om det er hcg-utslag så øker jo den fort når den først er i gang!!

Ser også veldig frem til helgen. Sitter på hjemmekontor og nistirrer på strimlene… Syns det å være i DPO-land kan være periodevis veldig stressende :shifty:

Helt enig med deg! Og selv om jeg vet det er tidlig mister jeg litt troen. Håper tiden går fortere de neste dagene, for oss alle!

Kroppen er så rar :wacky: Forrige gang følte jeg ingenting! Vi drev å flyttet, så vi var ikke så flinke med å ha sex den PP heller. Jeg følte INGENTING! Hadde festeblødning (husker ikke helt når), men tenkte ikke sååå mye over det. Tenkte ikke over det før jeg var 5 dager over IKM. Denne ganger føler jeg så mye rart :wideyed: Så det er jo helt annerledes fra gravididet til graviditet :happy: Håper håper håper det er spire som klorer seg fast for deg! :)

Det er det som er så dustete! Haha. Kunne ikke bare ens egne tidlige graviditetstegn være helt like hver gang? Det hadde vært fint det! Åh, håper jeg og, men føler ikke jeg "får lov" å være så heldig at det klaffer allerede første PP etter sa.

Uansett hva, så gleder jeg meg i hvert fall veldig til fortsettelsen på dine tester! :p

Vis vedlegget 358554

Jeg tror den er positiv:excited001:love7

Har bestilt flere tester, og bestilte en digital clearblue early detection. Har digital med ukesindikator liggende. Siden det sto early detection regnet jeg med det var høyere sensitivitet på den enn de andre digitale, men ser nå at det står 25 mIU/ml. Så hva gjør den til «early detection» da?:confused004 gjør ingenting altså, kan aldri ha for mange tester, men ble litt nysgjerrig.

2 dpo og er egentlig ekstremt opptatt for tiden. Så tiden bare flyr avgårde heldigvis. Følelse at det kanskje ikke går denne pp, men man kan jo ha flaks. Kjente virkelig når jeg hadde eggløsning og hadde sex den dagen :) så da får man bare se! Skuffelsen forrige pp med kjemisk satt en støkk så jeg orker ikke å forvente like mye denne gangen. Fikk negativ el test igår :)så da var el som jeg trodde :) mye senere enn vanlig, men det gjorde ikke noe :) fått meg den arbeidsplassen jeg ønsket nå også, så passer egentlig litt dårlig å bli gravid igjen. Men men blir jeg det er det abre enda en glede ❤️ Ingen forventinger bare alltids et lite håp :)

Har ganske ømme bryster nå, men ser det startet 8 dpo sist syklus og, 4 dager før TR. Men skulle TR komme om 4 dager er det egentlig greit fordi syklusen stabiliserer seg og er noe kortere en den periodevis har vært i vinter. Sitter å tripper etter å komme meg hjem fra jobb å få svidd av en test til :shy:

9 dpo her. Skal vente til ikm med å teste tror jeg, siden jeg ikke har tro på denne syklusen i og med at vi ikke har prøvd sånn skikkelig. Men er jo litt spent likevel merker jeg. Har ingen symptomer dog.

Back
Topp