MonicaA
Forumelsker
Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?
Jeg ser også noe! Er det innafor tidsfristen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?
Så antydning før tidsfristen, men bildet her er tatt helt i grenseland.. så tørr ikke stole helt på dette, men får prøve igjen i morgenJeg ser også noe! Er det innafor tidsfristen?
Det er strek!Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?
Versågodåbligæærn. Nå har jeg også fått streksyn. Alt går i sebramønster. 7 dpo kveld.
Vis vedlegget 358495
Wæ, her skjer det ting! Jeg ser streker på begge! røk på en test jeg også, men den er helt hvit dessverre. Enn så mange vinkler jeg har prøvd å se i!
Uæææ, jeg håper ikke det er en dum skyggestrek!!! Testebonanza er herved åpnet for min del. Det er sykt tidlig ennå, så vi satser på at du får to streker i løpet av helga!!
Håper ikke det! Er det makesure? Jeg har dessverre fått flere skygger på de, men hører jo folk flest er veldig fornøyd med de! Blir spennende med testen din i morgen! Hååååper jeg også blir gravid nå..
8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har en en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!
Oj!! Den streken ser jeg med en gang! Har hørt om mange som har fått strek etter gyldighet har gått ut, og så positiv innafor tidsfristen dagen etterpå. Krysser fingrene for deg!!
8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har den en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!
8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har den en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!
Åå, har du det? Herremin, så spennende!! Krysser fingrene for oss alle, og håper at vi alle møter to streker ila denne syklusen!! Spørs om jeg må ta en test i morgen, ja… jeg som skulle være flink å vente
Ja, har lest flere som har skrevet det her inne på forumet! Ja, herregud så spennende!!! Du må nok teste igjen i morgen ja. Nå har vi tapt kampen mot testene alle som en.
Haha, ja! Jeg som var SÅ bestemt på at jeg skulle være «sterk» denne måneden mtp. testing… men godt vi er flere! Haha! Jeg gleder meg til å se flere tester her inne, og skal oppdatere her når jeg tar neste test!
Ja, du må oppdatere! Nå fant jeg en av de som hadde skrevet det i en tråd her: "Svak positiv etter fristen 9dpo og økte de neste dagene" Så det er håp!
Så spennende Dette må vel være en begynnelse på noe stort?