IKM uke 24 - 2021

Wæ, her skjer det ting! Jeg ser streker på begge! :excited001 røk på en test jeg også, men den er helt hvit dessverre. Enn så mange vinkler jeg har prøvd å se i!

Uæææ, jeg håper ikke det er en dum skyggestrek!!! Testebonanza er herved åpnet for min del. :wacky: Det er sykt tidlig ennå, så vi satser på at du får to streker i løpet av helga!! :Heartred:Heartred

Uæææ, jeg håper ikke det er en dum skyggestrek!!! Testebonanza er herved åpnet for min del. :wacky: Det er sykt tidlig ennå, så vi satser på at du får to streker i løpet av helga!! :Heartred:Heartred

Håper ikke det! Er det makesure? Jeg har dessverre fått flere skygger på de, men hører jo folk flest er veldig fornøyd med de! Blir spennende med testen din i morgen! Hååååper jeg også blir gravid nå..

8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har den en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!

Vedlegg

• E95A5420-55A9-427A-BE2D-38BCBBBD5D4B.jpeg
    E95A5420-55A9-427A-BE2D-38BCBBBD5D4B.jpeg
    458,1 KB · Visninger: 109
Håper ikke det! Er det makesure? Jeg har dessverre fått flere skygger på de, men hører jo folk flest er veldig fornøyd med de! Blir spennende med testen din i morgen! Hååååper jeg også blir gravid nå..

Nei, det er den METODE test tidlig 10ml fra Apotek 1. ÅÅhh, det blir veldig spennende med testing nå. Har hørt at hormonnivået kan være høyere på kveldstid og at flere har fått positiv kveld og negativ morgenen etter, så skal smøre meg med tålmodighet her. Men om hcg'en virkelig er i gang så burde jeg jo skimte noe mer fremover da. Ååå, jeg krysser sånn fingrene for at vi er preggo begge to!!!!! La dette være den magiske ikm'en!!

8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har en en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!

Oj!! Den streken ser jeg med en gang! Har hørt om mange som har fått strek etter gyldighet har gått ut, og så positiv innafor tidsfristen dagen etterpå. Krysser fingrene for deg!!

Oj!! Den streken ser jeg med en gang! Har hørt om mange som har fått strek etter gyldighet har gått ut, og så positiv innafor tidsfristen dagen etterpå. Krysser fingrene for deg!!

Åå, har du det? Herremin, så spennende!! Krysser fingrene for oss alle, og håper at vi alle møter to streker ila denne syklusen!! Spørs om jeg må ta en test i morgen, ja… :rolleyes: jeg som skulle være flink å vente :hilarious:

8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har den en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!

Oi, den var jo veldig tydelig også! Spennende, selv om det var etter fristen☺️

Åå, har du det? Herremin, så spennende!! Krysser fingrene for oss alle, og håper at vi alle møter to streker ila denne syklusen!! Spørs om jeg må ta en test i morgen, ja… :rolleyes: jeg som skulle være flink å vente :hilarious:

Ja, har lest flere som har skrevet det her inne på forumet! Ja, herregud så spennende!!! Du må nok teste igjen i morgen ja. :hilarious: Nå har vi tapt kampen mot testene alle som en.

Ja, har lest flere som har skrevet det her inne på forumet! Ja, herregud så spennende!!! Du må nok teste igjen i morgen ja. :hilarious: Nå har vi tapt kampen mot testene alle som en.

Haha, ja! Jeg som var SÅ bestemt på at jeg skulle være «sterk» denne måneden mtp. testing… men godt vi er flere! Haha! Jeg gleder meg til å se flere tester her inne, og skal oppdatere her når jeg tar neste test! :)

Haha, ja! Jeg som var SÅ bestemt på at jeg skulle være «sterk» denne måneden mtp. testing… men godt vi er flere! Haha! Jeg gleder meg til å se flere tester her inne, og skal oppdatere her når jeg tar neste test! :)

Ja, du må oppdatere! Nå fant jeg en av de som hadde skrevet det i en tråd her: "Svak positiv etter fristen 9dpo og økte de neste dagene" Så det er håp!

Selvpiningen forsetter. Syns jeg ser en skygge på strimmelen fra Normal :oops: Veit at jeg ikke skal stole blindt på dem… ser verden i striper om dagen

Edit: lagt ved et bilde som kanskje viser skyggen bedre. Mistet helt troen :sorry: Så lei av å tyde, så lei av å kjenne etter.

Vedlegg

• 09AC8726-EBA9-477C-83BC-0DD4E073F092.jpeg
    09AC8726-EBA9-477C-83BC-0DD4E073F092.jpeg
    562 KB · Visninger: 101
  • 8137F2BB-B2DC-4CE6-B527-B460F25B83E0.jpeg
    8137F2BB-B2DC-4CE6-B527-B460F25B83E0.jpeg
    506,7 KB · Visninger: 92
Last edited:

Så spennende :woot: Dette må vel være en begynnelse på noe stort? :Heartred

Røk på ennå en :hilarious: men skimter faktisk noe her også. Dette er en vanlig, ikke tidligtest. Men babyplan da, så tar den og med ei klype salt. Blir spennende i morgen tidlig, da blir det ny tidligtest fra makesure :nailbiting::woot:

Vedlegg

• 859DAB70-1304-432A-8AA9-0B54E5011FA7.jpeg
    859DAB70-1304-432A-8AA9-0B54E5011FA7.jpeg
    711,9 KB · Visninger: 111
Back
Topp