Muumimamma
Glad i forumet
Disse dpo-dagene er grusomme blir såå skuffet om det ikke klaffer denne pp… på den andre siden slipper jeg være kvalm og elendig når ferien kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse dpo-dagene er grusomme blir såå skuffet om det ikke klaffer denne pp… på den andre siden slipper jeg være kvalm og elendig når ferien kommer
Enig! Hvor mange dpo er du nå? Er veldig innstilt på at det skal gå denne gangen selv, tror det blir veldig tungt hvis ikke. Hadde negativ test i dag, men er bare 7 dpo, så nesten ikke vits i å teste en gang.
Venter til jeg tar en digital på fredagAha! Men så fantastisk med to streker!!! Skal jeg sette deg på gravid? Gratulerer sååå mye!!!
Åhh, herregud ja!!!! Men ser fra en annen tråd i forumet at de aller fleste begynner å få positiv 10-11 dpo. Og faktisk negative tester før det. Men denne uken får vi i hvert fall svar!!!Mye større sjanse allerede i morgen! Er såååå spent
Ooooog der kom det litt blod ved avføring. Må si jeg er veldig paff over at puppene ble så tidlig tunge og ømme denne runden! Trodde faktisk jeg var gravid Hvor mange symptom man finner når man leter...
Jaja, det gleder meg å se dere andre som får slike fine streker! Lykke til alle sammen!
Åhh, herregud ja!!!! Men ser fra en annen tråd i forumet at de aller fleste begynner å få positiv 10-11 dpo. Og faktisk negative tester før det. Men denne uken får vi i hvert fall svar!!!
Jeg er ikke helt sikker, når jeg tafset litt på tappen var det bare litt brun utflod Er usikker på om dette blodet kommer fra livmor eller om jeg bare har lettblødelige slimhinner puppene er enda ømme, og har kjent litt stikk i livmor i dag, så jeg vet jammen ikke!Huff, så kjipt!! Da håper jeg det klaffer neste runde for deg! Jeg ser at du står på ikm neste uke 15/6, betyr det at du skal settes på TR nå?
Helt klart, sliter med selvkontrollen nå altsåLigger i hengekøyen og funderer på å ta en test til nå i ettermiddag selv om sjansen er mikroskopisk for utslag. Andre som blir testegale?
Helt klart, sliter med selvkontrollen nå altså
Ser antydning til noe her jeg og, men alt er zebra striper i min verden og daVersågodåbligæærn. Nå har jeg også fått streksyn. Alt går i sebramønster. 7 dpo kveld.
Vis vedlegget 358495
Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?