IKM uke 24 - 2021

Disse dpo-dagene er grusomme:wtf: blir såå skuffet om det ikke klaffer denne pp… på den andre siden slipper jeg være kvalm og elendig når ferien kommer:cool:

Disse dpo-dagene er grusomme:wtf: blir såå skuffet om det ikke klaffer denne pp… på den andre siden slipper jeg være kvalm og elendig når ferien kommer:cool:

Enig! Hvor mange dpo er du nå? Er veldig innstilt på at det skal gå denne gangen selv, tror det blir veldig tungt hvis ikke. Hadde negativ test i dag, men er bare 7 dpo, så nesten ikke vits i å teste en gang.

Enig! Hvor mange dpo er du nå? Er veldig innstilt på at det skal gå denne gangen selv, tror det blir veldig tungt hvis ikke. Hadde negativ test i dag, men er bare 7 dpo, så nesten ikke vits i å teste en gang.

samme her, 7dpo.. har aldri fått positiv før 10 dpo, så fortsatt noen dager til eventuell strek.
Har heller ikke noen symptom.. det hadde jeg 7dpo sist det klaffet. Blir veldig tungt her også om det ikke klaffer :(

Ååh, skulle vært tydelig strek i dag:bored: . Tror nå kanskje det bare er skyggestreker:shifty: Men de siste syklusene har jeg begynt å spotte eller fått TR 9 dpo, som er i dag, så krysser fortsatt fingrene :nailbiting:

Ooooog der kom det litt blod ved avføring. Må si jeg er veldig paff over at puppene ble så tidlig tunge og ømme denne runden! Trodde faktisk jeg var gravid :banghead: Hvor mange symptom man finner når man leter...

Jaja, det gleder meg å se dere andre som får slike fine streker:happy:! Lykke til alle sammen!

Ooooog der kom det litt blod ved avføring. Må si jeg er veldig paff over at puppene ble så tidlig tunge og ømme denne runden! Trodde faktisk jeg var gravid :banghead: Hvor mange symptom man finner når man leter...

Jaja, det gleder meg å se dere andre som får slike fine streker:happy:! Lykke til alle sammen!

Huff, så kjipt!! Da håper jeg det klaffer neste runde for deg! Jeg ser at du står på ikm neste uke 15/6, betyr det at du skal settes på TR nå?

Æsj, her er det sen EL i sikte, så jeg må nok flytte til en annen gruppe. Lykke til til dere andre :Heartred

Åhh, herregud ja!!!! Men ser fra en annen tråd i forumet at de aller fleste begynner å få positiv 10-11 dpo. Og faktisk negative tester før det. Men denne uken får vi i hvert fall svar!!!

Mhm! Så i løpet av helgen har vi nok svaret.. bare måååå være gravid nå syns jeg! Ingen symptomer da.

Huff, så kjipt!! Da håper jeg det klaffer neste runde for deg! Jeg ser at du står på ikm neste uke 15/6, betyr det at du skal settes på TR nå?
Jeg er ikke helt sikker, når jeg tafset litt på tappen var det bare litt brun utflod:wtf: Er usikker på om dette blodet kommer fra livmor eller om jeg bare har lettblødelige slimhinner:sorry: puppene er enda ømme, og har kjent litt stikk i livmor i dag, så jeg vet jammen ikke!
Kanskje vente til IKM og en skikkelig blødning før jeg roper det ene eller andre :nailbiting:

Ligger i hengekøyen og funderer på å ta en test til nå i ettermiddag :hilarious: selv om sjansen er mikroskopisk for utslag. Andre som blir testegale?

Røyk på en test nå :hilarious: men fargestoffer vil liksom ikke tørke, bare fløyt utover. Så føler ikke det går Ann å se noe på den :shifty:

Når har jeg venta bort i mot 10 min, men den tørker liksom ikke helt… dumme test..

Vedlegg

• FFCBA39D-3AC6-4775-A383-A5BF7F6B0082.jpeg
    FFCBA39D-3AC6-4775-A383-A5BF7F6B0082.jpeg
    785,8 KB · Visninger: 93
Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek :eek: Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?

Vedlegg

• D3D8556C-F726-46CF-B2DB-5166372010CB.jpeg
    D3D8556C-F726-46CF-B2DB-5166372010CB.jpeg
    847,2 KB · Visninger: 112
Versågodåbligæærn. Nå har jeg også fått streksyn. Alt går i sebramønster. 7 dpo kveld.

IMG_2680.jpg

Back
Topp